Arjan Quartel heeft een heel mooi bedrijf. Arjan is vriendelijk en neemt de tijd voor je, je wordt uitgebreid geïnformeerd. Ik ben zeer tevreden met de aankoop van een Nissan X-Trail en zou dit bedrijf zeker aanbevelen. Wim Nissan X-Trail

Goede ervaring, ik heb er een leuke auto gekocht.

Als boven en nu maar hopen dat de auto lekker blijft rijden zonder teveel gedoe.

Nette en duidelijke koop gedaan bij Arjan, hij neemt rustig de tijd om alles uit te leggen, hij komt zijn afspraken na! Aanrader!

Betrouwbare auto en supergoede service

Heel erg blij met onze aangekochte Caddy. Netjes alle info en garantie up to date. Netjes afgeleverd en goede service en een belletje naderhand of alles nog steeds bevalt. Top

Rustig en niet opdringerig

Ik heb bij Arjan een Mercedes C180 station gekocht. Hij gaf eerlijk aan eigenlijk alleen Audi te verkopen, maar omdat deze auto door een klant werd ingeruild, en het een bijzondere uitvoering betrof, maakte hij in deze een uitzondering. Arjan nam tijdens de proefrit alle tijd. Nadat we overeen waren gekomen gaf hij aan dat de auto binnen 5 werkdagen gereed zou zijn. Een dag later appte hij al dat ik de dag erop de auto op kon halen.

Betrouwbaar, geduldig en professioneel

Na een relatief lang onderhandelingstraject heb ik 2 auto's ingeruild voor een prachtige Audi A5 cabrio. Ondanks mijn wat rommelige manier van onderhandelen bleef Arjan geduldig en professioneel. Geen druk of agressieve verkooppraatjes maar wel zakelijk en ontspannen! Arjan is een prettige en betrouwbare kerel waarmee het goed zakendoen is. ( kleine smet op het geheel was wel dat de auto niet de 'op en top' poetsbeurt had gekregen voor aflevering en dat na aflevering bleek dat de tank finaal leeg was.)

Super ervaring

Een bedrijf met kwaliteit en service bovenaan het lijstje!!! Super ervaring om op een ongedwongen manier een auto te kopen. Marktconforme inruil en auto's met een zeer hoge kwaliteit. Superblij met mijn Q5!!

Mijn mooie Audi ingeruild bij Arjan voor een andere mooie Audi. Fijn, eerlijk geholpen de deal was dan ook zo rond.

Super vriendelijk en behulpzaam.

Goed geholpen en vlot geholpen. Zeer goed te spreken over Quartel Auto's.

Service op topnivo

U vraagt, wij draaien. Was op zoek naar een mooie Porsche Macan met alles erop en eraan. Arjan is gaan zoeken in Duitsland en deze auto voor ons geimporteerd. Houdt ons continue op de hoogte van zijn zoektocht en uiteindelijk binnen 2 weken reden we in deze auto.

GEWELDIGE ondernemer, geweldig bedrijf.....

Een ondernemer in hart en nieren. Snapt hoe het werkt en je bent echt klant. Een absolute aanrader.

Super vriendelijk, en weet waar men mee bezig is

Leuke autos in de showroom etc

Leuk bedrijf & Arjan is een eerlijke top gozer.

Gezellig ontvangen en een mooi aanbod van dikke auto's. Leuke en eerlijke Gozer.

Eerlijk en oprecht

Zoals vermeld een eerlijk en oprechte collega

Mooi bedrijf

Erg fijne ervaring.. neemt rustig de tijd voor zijn klanten en erg snelle afhandeling van de aankoop, Voor herhaling vatbaar in de toekomst !!

Vriendelijk, duidelijk oprecht

Prima bedrijf en verkoper. Is vriendelijk en oprecht concreet en duidelijk.

Leuke en snelle deal, zonder gepush

Na een reeel inruilaanbod en een leuk contact was de deal in mijn hoofd al rond. Proefritje met aanvullend nog wat uitleg en een kleinigheid die opgelost wordt was de deal snel gemaakt. Vol vertrouwen ga ik de auto binnenkort ophalen.

Betrouwbaar

Goed advies en eerlijk en betrouwbare ondernemer

Zeer positieve ervaring!

Geweldige mooie Audi A3 cabriolet gekocht. Aankoop als zeer positief ervaren. Arjan is vriendelijk en prettig in de omgang, een eerlijke verkoper en heeft kennis en passie voor auto's. Pusht niet en geen onplezierige 'verkoop praatjes'. Arjan Quartel is absoluut aan te bevelen!

Hele fijne verkoper met verstand van zaken

De aankoop van mijn nieuwe auto is erg vlot en soepel verlopen. Fijne manier van zaken doen.

Topbedrijf met prima service

Fijne ontvangst in mooie showroom. Gemoedelijke sfeer, waarin we aangenaam verrast worden door de kennis en interesse van Arjan. Inmiddels 2 prachtige auto’s rijker, tot volle tevredenheid

De ervaring met Arjan was zeer goed Hij is professioneel, heeft veel verstand van auto’s en een echte Audi liefhebber.

Top bedrijf een man en man een woord een woord

Goede aflevering, Arjan is een man met beleving

Zeer klantvriendelijk!

We hebben onlangs een Audi A3 cabriolet aangeschaft bij Quartel auto's. Arjan is een zeer vriendelijke verkoper die niet pushed zoals velen wel doen. Zeer prettige ervaring en mooi aanbod van auto's. Zeker aan te raden!

Hulsenboschstraat 3 4251LR Werkendam