Goede service, zorgvuldig en betrouwbaar

Ik heb een prachtige Audi A1 gekocht bij Arjen Quartel en ben er super blij mee. We werden klantvriendelijk ontvangen door Arjen zelf en hij nam de tijd voor al onze vragen. De auto werd rijklaar geleverd en alles werd netjes en snel geregeld. Wat mij betreft een top bedrijf.

Top bedrijf

Wij hebben een aantal maanden geleden bij Arjan Quartel een Audi A4 gekocht. Arjan heeft verstand van zaken en het aankoop proces gaat op een hele prettige manier. Ook na de aankoop reageert hij snel op vragen. Kortom een top bedrijf! Fam Klijn

Een top bedrijf

Een top bedrijf met geweldige mensen en een hele goede service

Super service, fijne communicatie!

Super geholpen door Arjan! Erg blij met mijn Audi!

Klantvriendelijk eerlijk en behulpzaam.

Alle andere reviews kloppen. Passie voor Audi en alles wat er omheen hangt;

Top collega

Zeker als collega’s onder elkaar een prima samen werking.

Fantastische service

Ik heb aan Arjan aangegeven wat mijn wensen waren en hij vond binnen een paar dagen de Audi welke ik zocht. Ik kreeg een filmpje van de auto en het enthousiasme in zijn stem was enorm. Daarna samen met mij de auto helemaal aan mijn wensen aangepast met fantastische velgen en een mooie winterset. Het enthousiasme van Arjan omtrent Audi is enorm en de kennis hierover is ook erg groot. Ik kan iedereen aanraden en Audi te laten zoeken door Arjan want hij weet precies wat je wilt en kan zijn beloftes ook echt nakomen. Arjan bedankt voor de mooie auto en de geweldige service.

Prettige behandeling en snelle afwikkeling

Goede snelle communicatie en keurige afhandeling.

Super snel en goed geregeld

Ik heb een Audi Q5 gekocht bij Arjan. Je kunt merken dat dit een specialist betreft, ze weten echt alles van deze auto's. Een mooie marktconforme aanbieding gekregen dus de koop was snel geregeld. Daarna steeds weer alle afspraken perfect nagekomen. Dit soort bedrijven vind je niet snel meer. Voor mij is het duidelijk, als ik weer eens toe ben aan een nieuwe auto kijk ik eerst bij Arjan Quartel auto's. Ik kan dit bedrijf zeker aanbevelen.

Top zaak

Afgelopen week onze 2e auto gekocht bij Arjen Quartel. Super service en altijd vriendelijk. Echt een vakman, een echte aanrader als je een goede mooie auto wil kopen.

Zakendoen zoals het hoort

Duidelijke communicatie, goede afspraken en prima service..

Goede deskundige specialist

Mooie collectie en plezierige deskundige dienstverlening voor aankoop. Aflevering kleine puntjes ter verbetering.

Goed en vriendelijk geholpen

Veelvuldig contact gehad om een deal te maken. Altijd erg prettig te woord gestaan en Arjan denkt goed mee.

Ervaren, vriendelijk, heeft mij goed geholpen en heeft een snelle oplossing.

Super vriendelijk en duidelijk Goed geholpen e. Zeer goed te spreken over Arjan Quartel Auto's. Mooie bus ford transit custom

vriendelijke topservice

leuke enthousiaste kerel die arjan meteen een goed gevoel bij en een zeer nette showroom met hele mooie audi toppers. erg blij met mijn mooie a6 zou mijn volgende auto zeker nog eens daar kopen.

vriendelijke topservice

eerste indruk meteen goed, arjan leuke spontane kerel goede service en uitleg kortom volgende auto zou ik er zo weer kopen! erg blij met mijn audi a6

vriendelijke topservice

Prettig bedrijf en een prachtig aanbod voor de liefhebber.

Ik had gereageerd op een auto via de website en daar volgde een snelle reactie op. Een afspraak gemaakt in de showroom waar ik gastvrij werd onthaald. Mijn vragen werden goed beantwoord en de koop was snel rond. Bij aflevering kreeg ik ook nog een volle tank brandstof wat Quartel niet had hoeven doen. Kortom: ik ben een hele tevreden klant! Rob

Fijn contact, en goede service. Weet goed wat ik mooi vind!

Zie bovenstaande

Goede service en duidelijke uitleg bij aanschaf van de auto!

Goede service en duidelijke uitleg bij aanschaf van de auto! Mocht de volgende auto weer een Audi worden nemen wij zeker weer contact op met Arjan.