top

Fijn contact met de verkoper de auto voldoet aan mijn verwachtingen

Fijn en snel geholpen

Probleem goed en netjes verholpen

Neetjes

Eerlijk, vriendelijk en snel deal afsluiten.

Een plaats voor mooie en jonge auto's

Zeer tevreden met de aangeschafte auto en service van de medewerkers.

Polo GTI in uitmuntende staat geleverd!

Goede en prettige ontvangst

Wij zijn als stichting een nieuwe klant Kortgeleden 1 auto gekocht De eerste indruk was goed En hopen op goed vervolg

Een garage met betrokken en vriendelijke collega's.

Een BMW occasion gekocht, waar achteraf nog wel wat gebreken in zaten. Deze zijn echter adequaat en kosteloos verholpen.

Service in hoofdletters

Ben zeer goed geholpen en werdt tijdens de werkzaamheden op de hoogte gehouden.

Fijn bedrijf met nette mensen.

Fijn bedrijf, vriendelijke mensen.

Snel, vriendelijk en betrouwbaar!

Auto Roest is erg vriendelijk, toegankelijk en snel.

super service

Auto achter gelaten zonder afspraak en er was geen tijd maar ze zouden toch hun best doen. Toch is er heel snel gerepareerd en nu kan ik weer rijden.

Mooi bedrijf met goede auto's en service

In december een auto gekocht bij auto Roest. Na een maand een paar kleine probleempjes met de auto. Auto ter reparatie aangeboden en alles is netjes verholpen. En toen ik de auto weer ophaalde hadden ze hem ook nog gewassen! Wat een service.

Kwamen zeer snel de accu thuis vervangen. Zijn erg klant vriendelijk

Goede dienstverlening

Zeer prettige klantcontact en nemen de tijd voor je en een zeer goede dienstverlening !

Snel geregeld, auto zoals omschreven.

Goed en netjes te woord gestaan, extra foto's ontvangen. Snelle communicatie.

Klantvriendelijkheid, service gerichtheid en klantfocus is helemaal top

Ik ervaar bovengenoemde punten als sterk en heel positief!

Goud top

Heel goed Bedrijf top

Snelle en goede service.

Snelle en goede service. Paar keer telefonisch contact gehad over het plan voor wat betreft de onderdelen/ kosten.

Goed geholpen!

Snel contact opgenomen na email en ter plekke goed geholpen. Erg blij met onze nieuwe auto. Keep up the good work :)

Correcte uitvoering en communicatie

Geweldig!!!!

Het is een echt dorps garage! Met een top verkoper Jimmy, We zijn heel open ontvangen met super service van de verkoper. Ze hebben ook top auto's staan. Ik kan iedereen aanraden om hier een auto te kopen!!!

Uitstekend!

Prettig zaken gedaan, vriendelijk personeel en goede service. Zeer blij met mijn nieuwe auto.

Netjes geholpen

Netjes geholpen alles netjes afgewikkeld kleine puntjes Worden netjes gedaan

Parallelweg 1 4209 AA Schelluinen

Over Bosch Car Service