Gastvrij met goed advies.

Gastvrij met goed advies, zonder opdringerig te zijn.

klantvriendelijk!

op zaterdagmiddag laat onverwacht binnengevallen en alsnog zó klantvriendelijk uitgebreid geholpen. Meteen het gevoel van vertrouwen en een bedrijf waar je gewoon je auto wil kopen. Dat hebben we dus ook gedaan. Het hielp óok nog mee dat we een goede inruilprijs voor de oude auto kregen. Top! Aanrader.

Mooi autobedrijf met eerlijke medewerkers en mooie auto’s

Was vorig jaar ook al hier geweest en was opslag verliefd op een E Klasse. Helaas ging die aan mij neus voorbij. Nu een jaar later zag ik weer een mooie E Klasse en heb direct gereageerd voor een proefrit. Bij binnenkomst werden wij direct herkend van vorig jaar en super netjes behandeld. Uiteindelijk tot koop gekomen en ik kan zeggen dat het allemaal heel netjes en soepel is verlopen . Wij hebben met Jimmy zaken gedaan, een correcte verkoper. Andere verkopers ook even gesproken en allemaal even vriendelijk.

Helemaal TOP !!!!

Gemaild voor een proefrit, dag erna, dezelfde dag de auto gekocht met volledig afleverpakket. Keurig netjes na 2 weken afgeleverd, als nieuw. Mailcontact was prima. Jimmy de Rijke is een topverkoper, alles keurig netjes in orde gemaakt, super vriendelijk en afspraken worden nagekomen. Mooie inruilwaarde gekregen, nou maar hopen dat ik weer 14 jaar vooruit kan met deze auto. TOP-dealer !!

Wat een geweldig leuk bedrijf met een heel gezellig team

Op zoek naar auto voor mijn man en uiteindelijk met een onwijs mooie polo 1,5 voor mij de deur uit gegaan. Gezellige sfeer en goede ontvangst. Komen afspraken na .

Altijd de service ontvangen die ook gewenst was

Vanaf het eerste contact als prettig mogen ervaren, dit hopen we zo te continueren.

Een vriendelijke verkoper.

Onze nieuwe auto een hyhundai kona staat voor ons gereed op 20 maart 2024. Fijn dat deze garage het geduld heeft om ons de kans te geven na bezoek van de notaris de auto op te halen. Dank hiervoor.

Correcte service

Auto gekocht en oude ingeruild. Eerlijke prijs. De nieuwe had een kleine herstelling nodig. Is vlot uitgevoerd volgens afspraken. Aanrader.

Goede communicatie, meedenkend en prima prijs/kwaliteit

Het onderhoud van mijn c-klasse loopt al enige tijd via Auto Roest. Na een vervelende schade te hebben opgelopen, de auto in Schelluinen afgeleverd. Het hele proces met de verzekering etc werd helemaal uit handen gelopen en voordat ik wist zag de auto er weer zo goed als nieuw uit.

Klant vriendelijk

Goede cervise en klant vriendelijk

Ik moest er heen voor 4 nieuwe banden. Kreeg een bakje koffie. En 1,5 uur later reed ik weg

Mooi en net bedrijf

Golf 7 gti gekocht Auto stond buiten en wert netjes binnen gezet zodat ik op me gemak goed kom kijken . Auto aangekocht met een paar afspraken.na 6 dagen auto opgehaald. golf stond er zeer netjes en schoon bij . Moet nog een keer terug voor me voor spoiler die er op nieuw onder gezet moet worden. heb er alle vertrouwen in .

Goede service en prijs kwaliteit verhouding

top

Fijn contact met de verkoper de auto voldoet aan mijn verwachtingen

Fijn en snel geholpen

Probleem goed en netjes verholpen

Neetjes

Eerlijk, vriendelijk en snel deal afsluiten.

Een plaats voor mooie en jonge auto's

Zeer tevreden met de aangeschafte auto en service van de medewerkers.

Polo GTI in uitmuntende staat geleverd!

Goede en prettige ontvangst

Wij zijn als stichting een nieuwe klant Kortgeleden 1 auto gekocht De eerste indruk was goed En hopen op goed vervolg

Een garage met betrokken en vriendelijke collega's.

Een BMW occasion gekocht, waar achteraf nog wel wat gebreken in zaten. Deze zijn echter adequaat en kosteloos verholpen.

Service in hoofdletters

Ben zeer goed geholpen en werdt tijdens de werkzaamheden op de hoogte gehouden.

Fijn bedrijf met nette mensen.

Fijn bedrijf, vriendelijke mensen.

Snel, vriendelijk en betrouwbaar!

Auto Roest is erg vriendelijk, toegankelijk en snel.

super service

Auto achter gelaten zonder afspraak en er was geen tijd maar ze zouden toch hun best doen. Toch is er heel snel gerepareerd en nu kan ik weer rijden.

Over Bosch Car Service