Energiek en leuk. Alles professioneel geregeld maar wel op een vlotte manier. Alles volgens afspraak afgewerkt.

Professioneel en betrokken

Zat ff tegen bij de levering van de auto maar toch geweldig opgelost door de Automobielfabriek, kwaliteit gaat voor snelle levering.

Droomfabriek

De showroom is een feestje met schitterende auto's. Je kunt als autoliefhebber hier je hart ophalen. In de afgelopen maanden heb ik twee auto's gekocht bij de Automobielfabriek. Bij beide auto's waren er een aantal zaken niet helemaal in orde. Jammer, want er waren duidelijke afspraken gemaakt. Voor allebei de auto's ben ik nog in gesprek met de Automobielfabriek. Wij gaan daar zeer zeker uitkomen maar het kost veel, onnodige, tijd. De mensen bij de Automobielfabriek stralen passie uit, dat zie je dus ook weer terug in de auto's en showroom. Toch is het ook nogal chaotisch. Zaken worden vergeten, tijdens de aflevering wordt je een tijd alleen gelaten terwijl een aantal zaken ook op voorhand al klaargelegd en/of opgepakt hadden kunnen worden. Communicatie is soms wat moeilijk maar uiteindelijk is er wel altijd contact. Allemaal geen belemmering om een volgende keer weer hier op bezoek te gaan.

Goed verzorgd, leuke ervaring

Het kopen van deze auto bij De Automobielfabriek is een ervaring op zich. Jonge gasten en een hartelijk welkom. De eerste kilometers zijn achter de rug en dat was genieten.

Helemaal prima!

Er wordt met de klant mee gedacht en het contact is prettig en goed.

Vriendelijk, betrouwbaar, specialistisch

Hier Bentley in onderhoud en hebben net zeer complexe reparatie uitgevoerd. Zeer tevreden met snelle en specialistische service. Geen lange wachttijden en geen achterlijke uurlonen. Super vriendelijk en zeer kundig personeel.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Ben goed, netjes en professioneel geholpen. Er is echt werk gemaakt om de auto goed en keurig af te leveren. Kleinigheidje was dat de benzinetank niet vol was opgeleverd terwijl dit wel was afgesproken. Dat is netjes afgehandeld.

Afspraken nakomen

Wij hebben nog te weinig gereden met de auto. Onze indruk is zeker goed. Daarnaast was de aflevering met afspraken correct afgewerkt.

Proffesioneel bedrijf

Ik heb een mooie bmw bij dit bedrijf aangeschaft en weet dat men er alles aan doet om de auto in prima staat af te leveren. Proffesionele medewerkers en een mooi bedrijf. Ga zo door!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

een vertrouwd en warm contact

Vanwege de grote afstand tot de automobiel fabriek is een overeenkomst uiteindelijk gesloten obv vertrouwen en laagdrempelig contact met de automobiel fabriek. Er was een merkdealer betrokken vanaf het eerste contact en we konden elkaar overtuigen zonder feitelijk in uithoorn geweest te zijn. De op maat gemaakte bejegening was boven de bestaande verwachtingen.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Ik word altijd goed geholpen door Dennis!

Dennis regelt altijd alles voor mij, Ik hoef hem maar te bellen en het wordt geregeld, top dus!

Goede service....professionele monteurs

Monteurs staan altijd voor je klaar.

Aankoop Porsche Boxster 2.7

Prima geholpen en had gelijk een goed gevoel over het bedrijf, de ontvangst was geweldig en de auto was in top conditie. Vriendelijke jonge mensen en het zal nu moeten blijken of de Porsche inderdaad goed is, ik heb er zeker vertrouwen in. Raad daarom de Autofabriek aan als je een bijzondere auto op het oog hebt om daar even te gaan kijken. De website geeft weer wat je kan verwachten in de showroom. Heren ga zo door.

Deskundig probleemoplossend

Heb niet voor niets 2 auto’s in onderhoud en reparatie bij de automobielfabriek ondergebracht. Alleen de financiële administratie is n drama. Tot 3 x al betaald en dan een betalingsverzoek ontvangen. Zeer hinderlijk. Jammer van zo’ n goede organisatie.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Prima!

De totale afhandeling inclusief levering van de auto, was beter dan wat ik tot nu toe, gewend bent

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Nette no-nonsens benadering, klantvriendelijk.

Ik wist niet wat te verwachten maar dit is helemaal OK. Wel koud in de showroom. Verder helemaal top.

• Service N.v.t.

Ik ben opgelicht

oplichters , gladjakkers

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Geachte heer Franken, Wij betreuren uw reactie nav het inruilvoorstel dat u van ons heeft ontvangen, ik zou u graag telefonisch spreken om uw onderbouwing te horen en mogelijk te kijken naar een passende oplossing. Ik heb u sinds vrijdag meerdere keren geprobeerd te bellen maar op de telefoon als app berichten wordt helaas niet gereageerd. Daarom het verzoek contact met mij op te nemen: De Automobielfabriek BV Nick Drogtrop 0297-712-560

Echte Autoliehebbers

Vanaf eerste bezoek een zeer net bedrijf met enthousiaste en deskundige mensen.

Ronduit geweldig!

Snelle opvolging interesse. Geen opdringerig verkoopbedrag. Keurig te woord gestaan. Goed op de hoogte gehouden, Alle afspraken nagekomen. Snellere levering dan verwacht. En natuurlijk jullie chauffeurs. In mijn geval Ron: ‘he is a gem’! En dank voor de wijn! Attent.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Een fijne proefrit met een auto is geen probleem, komen afspraken na,

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Erg prettig zakendoen, altijd weer een feestje om op de fabriek langs te komen

Mooie auto’s mooie locatie goede service en prettige mederwerkers.

Prettig en vertrouwen

Ik heb mijn Porsche 991 bij de automobielfabriek gekocht. Nette deal met inruil van mijn 997. De auto werd naast de eigen keuring ook door een Porsche Centrum gekeurd. Binnen het servicepakket is alles beneden 50% vd norm netjes vervangen zoals banden en remblokken. Overall zeer prettig zaken doen met heldere afspraken die allemaal nagekomen zijn.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Prettig bedrijf gerund door jonge en naar mijn mening eerlijke mensen.

Na 4 jaar lang een panamera gereden te hebben bleef toch constant een 911 wens aanwezig. Gezien mijn leeftijd van bijna 70 jaar een niet geheel logische stap. Ik voorzag een moeilijke in en uit stap. Toch regelmatig zoekend kwam ik uit bij de Automobielfabriek. Er stond daar een schitterende 911 carrera 4 uit 2013 met een km stand van 59000. De showroom bezocht en gelijk slappe knieën gekregen. Kent u dat gevoel dat de knieschijven als kauwgom gaan aanvoelen. Welnu gelijk in onderhandeling gegaan en op een sportieve en no-nonsens manier tot zaken gekomen. Thans dus de bezitter van een werkelijk smetteloze Porsche 911 carrera 4. Goed afgeleverd en alles conform afspraken. Top auto gekocht bij een naar mijn mening top bedrijf.

Alles heel goed verlopen

Super ervaring met heel aardig personeel en erg behulpzaam.

Gezellig en zeer kundig

Na vele jaren niet standaard auto’s te kopen is de automobielfabriek een verademing. Kundig en to the point in de informatie. En zowaar bereikbaar nadat je de auto gehaald hebt en na een week enkele vragen hebt, nemen zij zomaar uitgebreid de tijd voor je. Aanrader voor een ieder die anders dan standaard wil rijden. Niels ter Kuile

Amsterdamseweg 10 a

1422AD Uithoorn