Vele jongensdromen in 1 garage en service met passie

Na jarenlang de diverse (Duitse) lease auto's te hebben gereden, werd het tijd om privé een jongensdroom aan te schaffen. De wens was een V8, veel PKs en ruimte voor het gezin+hond. Tijdens de zoektocht kwam ik al snel uit bij een strak geprijsde Porsche Cayenne bij Triple & Crown. We konden vrijwel direct terecht voor een proefrit. Een hartelijke onthaal in een leuke, industriële garage, vriendelijk en ontspannen personeel (en niet de typische verkoop praatjes) en 1 proefrit verder hebben we vrijwel meteen de knoop doorgehakt (een Porsche is vooral ook een emotionele keuze). Ons geduld werd wel nog even op de proef gesteld doordat er nog een aantal (onverwachte/onvoorziene en voor mij onopgemerkte) punten moesten worden opgelost. Zonder enige discussie werd de puntjes op de i gezet. Inmiddels rijden we al een half jaar in deze jongensdroom! Ook voor een volgende auto ga ik zeker op de koffie bij Triple & Crown.

Top auto gekocht

MINI COOPER gezien op Autotrack en daarop een berichtje gestuurd. Binnen 1 uur hadden we al een afspraak gemaakt en de volgende dag kon ik gelijk een proefrit maken. Proefrit en auto helemaal top, klein beetje schade aan velg, hierop een kleine korting gekregen en de aanbetaling gedaan. Vervolgens duurde het 2 en ‘n halve week (!) tot de auto klaar was. Hoorde 2 weken niks en duurde naar mijn mening wat langer dan nodig om de auto klaar te maken. Afronden van de aankoop ging ietwat rommelig, maar uitendelijk tevreden over mijn aankoop!

Top service bij aankoop van mijn Audi A5

Top service bij de aankoop van mijn Audi A5 en het inruilen van mijn oude auto. Aflevering was super en alle afspraken zijn keurig nagekomen, auto zag eruit als nieuw.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Zeer vriendelijk en kundig!

Ontzettend blij met de service en met mijn aankoop. Ik ben geen autokenner maar dat was geen probleem. Constantijn nam alle tijd om zaken uit te leggen en me wegwijs te maken in de auto. Ook snelle en goede communicatie via whatsapp. En, niet onbelangrijk, heerlijke koffie :-)

Een geweldig professioneel bedrijf

Recent geleden kochten we onze mooie Porsche 981 Boxster S via Triple & Crown. De service en aftersales vonden wij geweldig en de auto werd op verzoek netjes gepoetst bij ons thuis afgeleverd in Drenthe. Alle punten van de auto waren vooraf perfect nagekeken en waar nodig in orde gebracht. Wij moeten zeggen dat wij maar zelden zo'n fijn bedrijf binnen zijn gestapt en raden iedereen aan hier een kijkje te gaan nemen voor een bijzondere auto. Heel erg bedankt voor alles!

Een professioneel feestje

Goed geholpen in bij de aankoop van een Porsche. Triple & Crown en Constantijn hebben gezorgd voor een overgetelijke ervaring en hebben mij maximaal ontlast in het aankoopproces. Daarnaast zijn alle randzaken als overschrijving en verzekering geregeld tegen betere voorwaarden dan ik zelf kon regelen in de markt.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Alles ademt auto’s bij Triple & Crown.

Onze eerste Porsche gekocht bij Triple & Crown , en wat een fijne ervaring was het ! Hier werken echt auto fanaten / liefhebbers en dat is leuk ! Zoals ze zelf zeggen “ alles moet kloppen “ en dat doet het bijna 100 % . Kleine verbeterpuntjes liggen in het after sales stuk ( sneller en beter communiceren mbt aflevering , financieele afhandeling met Tikkies kon beter ) maar ... ondanks dit een dikke 9 !

Warm bedrijf

Geholpen door verkoper Constantijn, en Dennis als monteur. Bij aankomst heeft Constantijn mij meteen geholpen met mijn brood nodige Porsche 911 997 Carrera S uit 2005. Er waren nog wat kleine gebreken maar deze zijn tijdens de 115 check meteen kostenloos vervangen. Het beste wat ik van triple en crown vind, is dat ze vriendelijk zijn, spontaan in omgang , meedenken en vooral jou de keuzes laten maken.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Very professional and client oriented approach

Buying a car in Triple & Crown was a pleasure. Everything was smooth and fine. Constaantijn is a professional and I was delivered a wonderful car with all the service. I was also helped with getting a parking permit which was very helpful for me. I do recommend this company.

• Would you recommend us? Yes
  • N/A

Bezieling en enthousiasme

Hoewel ik van mijzelf zeer sceptisch en het niet snel goed vind, Heb ik een ervaring opgedaan bij triple & Crown die boven mijn verwachting lag. Zowel vooraf met snelle schakelingen tussen gesprekken, appen en foto's of andere cruciale gegevens als met de deal geef ik dit persoonlijk een 10. Het communiceren met zowel Constantijn als Nick maar ook met de werkplaatschef Dennis heeft mij zeer positief gestemd. Tussen de deal en de oplevering ook regelmatig een update ontvangen erg attent en het maakt het wachten nog spannender. Ook de aflevering met alle puntjes op de i liep vlekkeloos met als dank een heerlijke fles rosé. Nogmaals dank voor deze ervaring en we hopen op vele mooie en veilige kilometers in onze mooie Macan. Vrg Theo & Linda

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Mooie auto en vriendelijk personeel

Mijn nieuwe Porsche Cayenne is in extreem goede staat en ik heb een prima inruilprijs ontvangen voor mijn inruil Mercedes. De auto is eerst op meer dan 100 punten gecontroleerd en daarna volledig veilig en als nieuw aan mij meegegeven. Ik wil Constantijn, Isabel en de aardige jongeman die ons geholpen heeft op de dag van de testrit, allemaal bedanken voor de service. Wat heel leuk was dat de Cayenne onder een doek stond toen we hem haalden en ik achteraf een foto ontving van het moment dat ik het doek van de auto aftrok. Ik hoop in de toekomst het mij wederom te kunnen permitteren om een auto bij jullie te kopen!

Uitstekend!

De autowereld heeft meer liefhebbers zoals Triple&Crown nodig!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Mooi bedrijf met veel mooie auto’s, snel zaken gedaan, top.

Op zoek naar een vervangende Porsche 911, hier stond hij, de foto’s en de teksten klopten helemaal met wat is maandagmiddag zag, binnen een uur de auto gekocht. Constantijn heeft alles keurig geregeld, aankoopkeuring bij Porsche Heteren, het activeren van het alarm en bij aflevering een plaatje. Bedankt ik heb een super 991 gekocht.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Ondanks erge drukte, super vriendelijke ontvangst en erg prettig zaken doen.

Triple&Crown zouden alle dealers een voorbeeld aan kunnen nemen.

helemaal goed

Mijn auto is vrij snel verkocht voor een prima prijs. wat beloofd werd , is geleverd. Daarna is de aankoop van mijn importauto ook vlot verlopen.

Echte meedenkers

In mijn zoektocht naar de juiste sportscar kwam ik Tripple and crown tegen. Zei hebben mooie exclusieve auto’s staan voor schappelijke prijzen dis kom je ze in je zoektocht al snel tegen. Meestal ben ik dan wat argwanend omdat je je dan afvraagt hoe? Blijkt dat ze zelf goed kunnen inkopen van hele goede bronnen. (Voornamelijk dealers) Dus na het missen van De aanschaf van een mogelijke sportscar krijg ik op verzoek als eerste een tip van de verkoper over een mooie sportscar die nog moest arriveren. Een paar dagen later keurig een berichtje via whatsapp met foto’s, of ik even wilde komen kijken. Dit gedaan en zelfs nog even na sluitingstijd een proefrit gemaakt. Ik gaf aan dat ik er nog even over wilde nadenken en dat was geen punt. Omdat deze sportscar zo gewild is Gaf men aan dat ik niet lang de tijd had maar een aanbetaling was niet nodig. Uiteindelijk de auto niet gekocht omdat ik toch iets anders wil. Volgende dag was idd de auto verkocht maar niettemin gaat men op zoek maar de juiste sportscar passend bij mijn wensen. Kortom echte meedenkers bij tripple and crown

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Topbedrijf

Hier worden auto’s verkocht door mensen met passie voor bijzondere auto’s. Gelukkig geen gladde verkopers in pak, maar een relaxed sfeertje in combinatie met deskundigheid. Aanrader!

Super bedrijf

Ik heb afgelopen zaterdag een mooie porsche 997 uit 2008 gekocht bij Triple&Crown. Ben zeer tevreden en heel goed geholpen door Constantijn, die de auto aan mij verkocht heeft. Alle afspraken, zoals onderhoud keuring e.d ,waren uitgevoerd. Het ophalen van de auto was een feest. De mensen bij Triple&Crown zijn autoliefhebbers puur sang. Ook mocht ik een aankoop keuring laten doen voordat ik de auto kocht👍👍. Alom een goede garage, ik zou er zo weer een auto kopen.

Open netjes en gemakkelijk

Directe en accurate benadering. Duidelijk en houden zich netjes aan de afspraak.

• Reden bezoek: N.v.t.

Top bedrijf!!!

Voor het eerst bij deze garage geweest. Geven echt alle aandacht aan de klant en hebben kennis van zaken. Hebben super mooie auto’s in de showroom staan. Het was voor ons echt een fantastische ervaring. We hebben een Cayenne gekocht zonder maar iets van deze auto te hebben gezien. We werden uitstekend geholpen door Constantijn die met goede adviezen kwam. De porsche die we hadden gekocht was netjes afgeleverd en die voldeed echt aan alle eisen. Zeker super tevreden met de hulp en service die we kregen van Constantijn. Top bedrijf!!

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Aangenaam verrast door vriendelijke en attente behandeling

Alle aandacht voor de klant. Kennis van zaken. Mooie auto's.

Good Experience

Trade in my car, happy of the new one so far

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Goede service van deskundige verkopers

Ben goed geholpen in mijn zoektocht naar een andere Porsche.

Fantastische ervaring

Twee weken geleden mijn eerste 911 gekocht bij Triple & Crown. Wat een fantastische ervaring. Deze jongens hebben een gezamenlijke passie: prachtige auto’s. Uitstekend geholpen met goede adviezen door Constantijn. Ook de aflevering vandaag was een feestje. Een volgende keer kom ik graag terug!

afspraak is afspraak

Zoals verwacht was mijn auto snel verkocht en voor een zeer redelijke prijs.

• Reden bezoek: N.v.t.

Amsterdamseweg 10 1422AD Uithoorn