Kwaliteit, genieten en emotie onder één (Jong) dak....

…..Een auto kopen moet een feestje zijn, zegt men altijd! Nou, dat is ’t zeker bij Triple&Crown. Stelt u zich voor dat u een auto koopt en behandelt wordt zoals u een ander ook wilt behandelen. Ontvangst, mogelijkheden, meedenken, contacthouden, afspraken nakomen, after sales, enz. Top! Ik kocht vorige week mijn eerste Porsche en dat is Puur, met een hoofdletter P, genieten en emotie! Thanks Niels en collega’s

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Vriendelijk,proffesioneel en met gevoel zaken doen

Toch wel een beetje met een bloedend hart mijn 911 ingeruild voor een jonge Macan, the T&C crew heeft ervoor gezorgd dat deze verandering van top sport naar luxe en comfort een ‘smooth ride’ is geworden, dank daarvoor. Nu genieten van de Macan en wie weet over een tijdje weer terug naar een jongere bruut. Team T&C bedankt voor de support en goede zorgen

Super zeer correct mensen

Mooi bedrijf personeel erg vriendelijk en komt de gemaakte afspraken na.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Op Triple & Crown gewezen door een vriend. Na mijn auto geleverd te hebben werd ik keurig telefonisch op de hoogte gehouden van de reparaties en de kosten. Daarna werd de auto ook nog thuis gebracht. Al met al dik tevreden.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Ook de verkoop service is top!

Ik heb onlangs mijn Porsche 911 via Triple & Crown verkocht. Het is allemaal heel netjes geregeld en precies volgens afspaak verlopen. Na een gesprek met Nick over de mogelijkheden van consignatie verkoop en de verwachte opbrengst, heb ik een overeenkomst gekregen met daarin alle voorwaarden, de gegevens van de auto en de verwachte opbrengst. De auto is toen bij mij thuis opgehaald en klaar gemaakt voor de verkoop. Na een technische inspectie zijn er prachtige foto’s gemaakt voor de verschillende websites. Zoals verwacht is de 911 snel verkocht. Isabelle heeft daarna direct al het papierwerk geregeld en binnen een dag was het geld overgemaakt. Helemaal goed!

• Service N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek: N.v.t.

Fijne week gehad van aankoop tot levering

xx

Goede service!

Mijn nieuwe auto is helemaal geweldig!

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Een heel enthousiast en jong team met passie. Mijn eerste kilometers in onze 1e Porsche was een feest. Jammer van het weer maar de smile is er niet minder om.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Triple en Crown heeft mijn auto snel en adequaat kunnen verkopen. De hele manier van werken is klantvriendelijk en geeft vertrouwen. Ik zal een volgende keer weer dezelfde keuze maken.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek: N.v.t.

heerlijk

Goed jong team met de instelling de klant goede service te geven. Soms nog wel een onduidelijke communicatie. Leuk om te beleven dat er serieus gedacht / gewerkt wordt aan en imago en branding. Leuk bedrijf!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Auto rijdt lekker en zoals het moet

Auto is echt zakelijk en je bent van alle gemakken voorzien. Auto rijdt soepel en goed.

Passie voor mooie auto’s

Hier gaat het hier om de emotie en beleving bij de wagens, niet om het zomaar aanschaffen van een vervoermiddel om van a naar b te komen, heerlijk!

Geen goede ervaring

In tegenstelling tot veel van de reviewers geen goede ervaring. Vorig jaar een Porsche 911 gekocht bij dit bedrijf. Mede gebaseerd op de goede reviews. Helaas is de auto een nachtmerrie gebleken. Bij de eerste APK na een jaar bleken de remleidingen gecorrodeerd, schokbrekers versleten, airco condensator te lekken, koelsysteem te lekken op meerdere plaatsen, koplampen niet gangbaar, etc. etc. Het aanpakken van deze gebreken heeft inmiddels > 8000 Eur gekost en ik ben nog niet klaar. Ik heb het afgelopen jaar slechts 3000 km gereden met de auto en hij heeft vooral binnen gestaan. Deze gebreken zijn niet in dit jaar ontstaan. Men geeft aan een 150 punten check te doen, maar ik neem aan dat men een slechte dag had. Die heel duur uitpakt voor mij als koper. Na melding bij de verkoper, was de reactie dat de auto door de APK kwam en dus veilig was bij oplevering. Men wil zelf graag ook nog even kijken. Vanaf nu ga ik alleen nog maar naar een echte Porsche specialist. Er zitten er twee vlak in de buurt.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Beste Bastiaan, Vervelend om te lezen dat je geen prettige ervaring hebt met ons bedrijf een jaar na aankoop van de Porsche 997. Wij hebben inmiddels al contact gehad nadat u ons een mail had gestuurd over uw ervaring, ben in de veronderstelling dat wij u hebben uitgenodigd om samen met een monteur naar de Porsche te kijken ( op de brug ) en de technische staat in kaart te brengen. Heb navraag gedaan omtrent het APK gedeelte en het klopt dat wij over de APK hebben gesproken, dat was een aanvulling nadat u heeft gesuggereerd dat wij u een onveilige auto hebben geleverd. De feedback die wij u hebben gegevens is dat wij de Porsche een jaar geleden naast het klaarmaken ook voor de APK hebben gekeurd, daarmee willen wij enkel aangeven dat wanneer onderdelen als remleidingen - schokbrekers - koplampen niet technisch in orde zijn dit APK afkeur punten zijn en op dat moment zeker door ons waren vervangen. Uiteraard bent u nog steeds meer dan welkom en helpen wij u graag verder, wij zouden het zelf ook prettig vinden om uw Porsche zelf te mogen beoordelen ipv geconfronteerd te worden met beoordelingen van andere commerciële Porsche garage bedrijven. Met vriendelijke groet, Team Triple&Crown

Fijn correct bedrijf!

Ze staan volledig achter het product dat ze verkopen!

Betrouwbare bedrijf

Ik ben zeer tevreden over het service en raad ik iedereen aan. Mocht je auto nodig hebben kunt u met gerust hard naar triple&crown gaan.

Top !

Mijn eerste indruk was, wat een gaaf bedrijf. Super mooie auto's en een leuke laagdrempelige ontvangst. Vervolgens geholpen en begeleid door Niels. Direct voelde het goed. De aankoop van de Abarth was dan ook snel geregeld. Deze auto was een verrassing voor mijn vrouw die 50 werd. Door corona moest de showroom dicht en de aflevering kwam in gevaar. Niets bleek minder waar. Afgelopen zaterdag was het zover. Triple and Crown hebben er voor gezorgd dat de aflevering alsnog een feest werd. Zij leverde de auto middels een gesloten trailer af en de auto werd met strik en al uit de trailer gereden. Wat een leuk idee en hoe leuk werd er samengewerkt. De auto is een monstertje en alleen al hoe die op de oprit staat is al een feest. Niels en iedereen van Triple and Crown bedankt voor deze onvergetelijke dag. In een woord Top ! Ik hoop zeker nog eens terug te komen. vr gr Maurice

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Zeer goede en vriendelijke service en weggereden met een volle tank !

De eerste indruk was prima, de showroom ziet er gelikt uit en er is voldoende keuze. Ook de afhandeling heb ik als positief ervaren, goed bereikbaar voor vragen. Er wordt zeer serieus omgegaan met de aflevering en doen er alles aan om de auto in perfect staat aan de nieuwe eigenaar te overhandigen. Wat mij betreft tot het volgende noodzakelijk onderhoud of APK.

Goedgeholpen

Zeer professioneel advies en heel tevreden

Aandacht.., respect..., vriendelijk....., professioneel

Mijn man is een grote liefhebber van Audi A5 het liefst cabrio. Toen de tijd ook daar was om rond te gaan kijken hadden we twee auto’s op het oog. Aks eerste gingen we naar Triple&Crown. En..... eerlijk gezegd bleef het daar ook bij. Wat een prettige garagebedrijf, mooi industrieel en lekkere koffie. De ontvangst was vriendelijk, meedenkend en oplossingsgericht. Al vrij snel kwamen we tot een deal en mijn man superblij met zijn cabrio

Goede service, en betrouwbaar

Betrouwbare adres

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Persoonlijk contact

Leuke zaak om je auto uit te zoeken. Veel service en persoonlijke aanpak

Topbedrijf.

Prettig zakendoen,ga zo door.

goede behandeling van klanten

de manier waarop triple en crown met klanten om gaat is uitmuntend, ook na de aanschaf word alles om een nette manier afgehandel

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Mooi bedrijf, mooie voorraad, mooie ervaring.

Fijne ontvangst bij bezichtiging van wat later mijn volgende auto zou gaan worden. Prettig contact met Constantijn, die de tijd en moeite nam en mij alle ruimte gaf om de auto te bekijken, en om uiteindelijk een stuk te sturen. Daarop volgde een realistische onderhandeling, met een uitkomst waar ik blij van werd. Kleine kink in de kabel was een radiostilte, wat overigens ook uitstekend is verklaard en gladgestreken. De aflevering van de auto was een waar event, waarbij zowel de auto als ik in het middelpunt en zonnetje werden geplaatst: chapeau! Als kers op de taart een mooie persoonlijke noot in de auto in de vorm van een flesje en een kaart. Bedrijf met een mooie, classy, retro uitstraling en een knipoog naar autosport.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Heel tevreden,reeds 2 autos gekocht bij dit bedrijf.

Mooi gevarieerd aanbod,betreft exclusieve autos