Pret was voor een zeer korte duur

Nog geen 100 km mee gereden en ellende begint al. 2e dag stond ik al langs de weg.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek: N.v.t.

Ze snappen de liefhebber

Een hele mooie 997 GTS gekocht. Prima advies, ik twijfelde nog tussen 997 en 991. Gelijk een proefrit gemaakt in beide auto’s om te vergelijken. Beide auto‘s ook met volle tank, ook n verademing. Goedkope Porsche‘s bestaan niet, dus een stevige prijs betaald maar hij is ook gewoon helemaal af. Er moesten nog wat kleine zaken aan gedaan worden, zoals nieuwe instaplijsten monteren. En ook dat hebben ze keurig volgend afspraak gedaan. Niels heeft de auto gehaald en de volgende dag weer terug gebracht.

Goed bedrijf

Tot op heden 3 auto's gekocht bij deze mannen. Een BMW 535d, een Fiat 500 Abarth en een BWM 640d Grand Coupe. Alle auto's en levering prima bevallen. Binnenkort mischien toch een Panamera en dan kijk ik toch eerst bij hun.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Zeer prettig, snel en vriendelijk geholpen.

Na eerst telefoonisch een afspraak gemaakt te hebben zeer hartelijk ontvangen met een fijne kop koffie. Erg prettig om als klant ontvangen te worden en de aandacht te krijgen die daar bij hoort zonder dat een verkoper steeds wegloopt. De deal was ook spoedig beklonken en de verdere afhandeling was keurig en proffecioneel.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Komt binnen voor een Porsche, word niet serieus genomen

Je komt binnen bij een mooi bedrijf, zoekend naar een Porsche Cayman. Maar natuurlijk loop je dan even binnen bij Triple & Crown. Mooie spullen hebben ze wel staan, nu alleen het personeel nog. Je wordt doorverwezen naar een auto waar je niet eens voor komt kijken, staat ruim een kwartier te wachten, en nog niemand. Zelfs probeer je, ter vergeefs, oogcontact te maken met iemand. We gaan naar de volgende, nog nooit zo’n ervaring gehad bij een bedrijf…

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Fantastisch!

Andere organisaties kunnen een voorbeeld nemen aan de service en klantgerichtheid van triple & crown. Zij leveren hoog serviceniveau waarbij de gemaakte afspraken worden nagekomen (op sommige punten zelfs meer dan afgesproken was). Medewerkers zijn vriendelijk en deskundig en denken echt mee in de wensen van de klant. Resultaat hiervan is dat de auto die je krijgt precies voldoet aan je verwachtingen. Al met al is triple & crown aanrader om zaken mee te doen!

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Een mooi bedrijf met een sympathiek en dynamisch team

Wat voor mij als koper zeker van belang is de wijze van ontvangst, waardoor je ook het gevoel krijgt dat je van harte welkom bent. T&C heeft mooie uitstraling bij binnenkomst ruim, eenvoud en overzichtelijk met mooie auto’s. Wat T&C compleet maakt zijn de mooie auto’s in combinatie met een sympathiek en dynamisch team met aandacht voor -/ oprechte interesse in de klant.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Mooi bedrijf met goeie service

Na mijn goede ervaring vijf jaar geleden bij de aankoop van mijn BMW X5, nu ook weer een auto aangekocht bij Triple en crown. Echt een aanrader om een keer langs te gaan.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Zeer enthousiast team, leuke ontvangst en lekkere koffie

Al weer een weekje geleden mijn Boxster op mogen halen bij Triple en Crown, gezellig, gastvrij, en de medewerkers met Niels voorop nemen absoluut de tijd voor. Het contact voelt goed de inruil voor mijn Cayman voelde goed, ik zou mijn voor volgende auto ook zeker weer bij Triple en Crown aankloppen. Waarom geen 10? De werkplaats ook super vriendelijke mensen absoluut! Zouden nog iets kunnen verbeteren qua communicatie maar dat is vast en zeker een "corona"momentopname. Nogmaals mijn hartelijk dank en zeker zeker tot weerziens!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Top! Prima service, fijne mensen, van harte aanbevolen!

Wij zijn super geholpen bij aankoop van Porsche Cayenne. Uitstekende service. Onze nieuwe auto werd keurig afgeleverd. Alles dat je wenst. Bij Triple & Crown is iedereen vriendelijk, behulpzaam en zeer bekwaam. Top bedijf - Zeer aanbevolen!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Prima ervaring en toegankelijke organisatie

Wij kijken terug op een positief traject bij de aankoop van onze auto. De showroom sprak ons erg aan evenals de auto’s die gepresenteerd werden. De verkoper gaf ons voldoende tijd, ruimte en informatie voor de aankoop van de auto. De auto zelf bevalt goed en voldoet aan alle verwachtingen. Wij hebben een goed gevoel over gehouden aan de aankoop van onze auto.

• Reden bezoek: N.v.t.

Droom die uitkomt

Bij T&C hadden ze de Porsche staan die ik al een tijdje zocht. Ontvangst, service, proefrit en aflevering helemaal top!

Compleet waardeloss

Helaas maar waar staat dit bedrijf totaal niet voor klanttevredenheid. Vandaag hele dag bezig geweest met een auto kopen. Krijg ik vlak voor de deal te horen dat de auto verkocht is omdat ze aan de "handel" moeten denken. Helaas is het bedrijf gewoon niet te vertrouwen. Zeker niet als je auto's in deze prijsklasse wil kopen is dit zeer ernstig.

geweldig

het perfecte bedrijf om een porsche te kopen. uitstekende service; heel vriendelijke mensen (echt allemaal!), prachtige showroom (snoepwinkel) en domweg een feest om mee te maken. Hartelijk dank voor alles. We komen zeker weer terug

Deskundig, warm en meedenkend

Bij mijn zoektocht naar een nieuwe model Porsche Cayenne ben ik snel, vriendelijke geholpen door Niels. Hij is erg deskundig en denkt heel goed mee en is daarnaast erg transparant. Dat we uiteindelijk gekozen hebben voor een andere Cayenne ligt niet aan hun inzet. Ik kan dit bedrijf echt aanraden als je opzoek bent naar een leuke sportwagen en goed begeleid wilt worden.

Zeer prettig

Zeker de moeite waard om bij Triple &Crown te kijken voor een mooie jonge occasion U wordt prettig ontvangen door een enthousiast team met de nodige technische kennis en advies zelf rij ik nu inmiddels een paar weken met mijn 911 met volle tevredenheid Dus wil ik zeggen gas geven en door gaan op deze manier Triple & Crown

Prettig contact

Triple & Crown heeft een gevarieerd aanbod van sportieve auto’s, hier begrijpt men de emotie, die een bolide kan geven. Duidelijke informatie, wat vertrouwen geeft. Mijn eerste Porsche heb ik volgens afspraak ontvangen, en conform de voorwaarden geleverd gekregen. Ik zal Triple & Crown aanbevelen.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Een mooi bedrijf met mijn juiste smaak in auto's

Zeer vriendelijke werknemers die alle tijd voor je nemen. Goede service. Een mooi bedrijf waar ik al mijn derde auto hebt gekocht.

Fantastische auto !

Keurig geholpen en auto geleverd exact zoals ik verwacht had !

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Aantrekkelijk bedrijf met vriendelijke medewerkers

Ongeveer 4 weken geleden een porsche boxster aangekocht. Super blij mee! 1 klein dingetje moet nog geregeld worden maar ik heb er alle vertrouwen in dat dit geregeld wordt. Kortom: Mooie showroom, fraaie collectie en goed contact met Niels.

Komt afspraken niet na

Bij Triple&Crown beland via de website en geïnteresseerd geraakt in een Porsche Cayenne Hybrid uit 2015. Tijdens de proefrit al geconstateerd dat het zonnescherm niet goed sloot. Hier melding van gemaakt en de auto gekocht. Het scherm zou met de aflevering uiteraard gerepareerd zijn. Helaas op de dag van aflevering, zaterdag, is het scherm niet gerepareerd. Allemaal excuses en het zou alsnog gerepareerd worden. De auto zal bij mij thuis worden opgehaald en een vervangende auto zal tijdelijk worden neergezet. De werkplaats maakt maandag direct een afspraak met u. Ok, dinsdag zelf maar gebeld, weer allemaal excuses. We gaan het inplannen en bellen u zo snel mogelijk!!! Na 4 dagen maar weer zelf gebeld. En jawel wederom excuses. Er wordt eindelijk een afspraak gemaakt dat de auto op donderdagavond of vrijdagochtend wordt opgehaald!!! Helaas wordt ook deze afspraak weer niet nagekomen. Ik ga zo maar weer bellen, waarschijnlijk weer een heleboel excuses. Maar ik ben wel klaar met dit bedrijf, ga hier nooit meer een auto kopen, wat een K** service.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Service vanuit het hart... Geen half werk!

Eindelijk gevonden, mijn droom auto; een Jaguar F-type met alle specs van mijn lijstje... Het vinden voelde al euforisch, het zien en aanraken was magisch, de proefrit met mijn zoon bracht de ultieme bevestiging! Dit was hem! Het aankoopproces met veel plezier en beleving met Niels doorlopen. Tijd is geen issue, koffie is heerlijk en de betrokkenheid spat er van af. Alles werd in het werk gesteld om het invullen van mijn droom tot een waar feestje te maken! Kort na de aflevering van mijn Jaguar F-type bleek onverhoopt de kering van de differentieel olie te lekken. Na kort contact met Senne - de Aftersales contactpersoon van Triple&Crown - en uitwisseling van een paar foto's werd direct gehandeld. Paar dagen later de auto gebracht voor herstel en kosteloos een leenauto meegekregen. Na een uitvoerige controle luidde de conclusie dat de differentieel beschadigd was. Geen discussie, kosten nog moeite gespaard, werd een nieuw differentieel besteld bij Jaguar/LandRover. Na ontvangst vlot en vakkundig gemonteerd. Communicatie gedurende het gehele proces top. Verder bij ophalen ook goede uitleg gekregen van het mankement. Inmiddels weer heerlijk onderweg in mijn droomauto. TOP Service!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Top concept, details fine tunen

Het liep niet helemaal lekker met de levering van mijn Range Rover. Had met 3e partij te maken maar gevolg was verlate levering van 1 week. Tevens zit er een deuk in de deur die er voorheen niet zat, maar ze hebben bevestigd dit op te lossen. Verder top concept en leuke mensen

Superfijn bedrijf

Fijn geholpen en voelde direct er goed aan .

Afspraak is afspraak

Zeer goede ervaring met de aanschaf van mijn eerste 911. Vanaf de eerste afspraak tot de aflevering van de auto zijn alle afspraken nagekomen. Alle informatie over de auto is op zeer transparante wijze gedeeld en dit geldt ook voor de uitgevoerde werkzaamheden. Fijn contact gehad met Niels gedurende het gehele traject. Eerlijk, betrouwbaar en de verwachtingen zijn uitstekend gemanaged.