Ronduit geweldig!

Snelle opvolging interesse. Geen opdringerig verkoopbedrag. Keurig te woord gestaan. Goed op de hoogte gehouden, Alle afspraken nagekomen. Snellere levering dan verwacht. En natuurlijk jullie chauffeurs. In mijn geval Ron: ‘he is a gem’! En dank voor de wijn! Attent.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Een fijne proefrit met een auto is geen probleem, komen afspraken na,

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Erg prettig zakendoen, altijd weer een feestje om op de fabriek langs te komen

Mooie auto’s mooie locatie goede service en prettige mederwerkers.

Prettig en vertrouwen

Ik heb mijn Porsche 991 bij de automobielfabriek gekocht. Nette deal met inruil van mijn 997. De auto werd naast de eigen keuring ook door een Porsche Centrum gekeurd. Binnen het servicepakket is alles beneden 50% vd norm netjes vervangen zoals banden en remblokken. Overall zeer prettig zaken doen met heldere afspraken die allemaal nagekomen zijn.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Prettig bedrijf gerund door jonge en naar mijn mening eerlijke mensen.

Na 4 jaar lang een panamera gereden te hebben bleef toch constant een 911 wens aanwezig. Gezien mijn leeftijd van bijna 70 jaar een niet geheel logische stap. Ik voorzag een moeilijke in en uit stap. Toch regelmatig zoekend kwam ik uit bij de Automobielfabriek. Er stond daar een schitterende 911 carrera 4 uit 2013 met een km stand van 59000. De showroom bezocht en gelijk slappe knieën gekregen. Kent u dat gevoel dat de knieschijven als kauwgom gaan aanvoelen. Welnu gelijk in onderhandeling gegaan en op een sportieve en no-nonsens manier tot zaken gekomen. Thans dus de bezitter van een werkelijk smetteloze Porsche 911 carrera 4. Goed afgeleverd en alles conform afspraken. Top auto gekocht bij een naar mijn mening top bedrijf.

Alles heel goed verlopen

Super ervaring met heel aardig personeel en erg behulpzaam.

Gezellig en zeer kundig

Na vele jaren niet standaard auto’s te kopen is de automobielfabriek een verademing. Kundig en to the point in de informatie. En zowaar bereikbaar nadat je de auto gehaald hebt en na een week enkele vragen hebt, nemen zij zomaar uitgebreid de tijd voor je. Aanrader voor een ieder die anders dan standaard wil rijden. Niels ter Kuile

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Gezellige verkopers duidelijk en goed!

Erg tevreden

Mooie, fijne auto gevonden bij de Automobielfabriek voor een eerlijke prijs. Heldere voorwaarden en duidelijke afspraken. Ga langs voor een goed gesprek over mooie auto's en een lekkere kop koffie. De oplevering van mijn Audi A5 was spectaculair!!

Alles gewoon prima, vriendelijk en correct

Vriendelijk ontvangst, mooi assortiment

Oprecht en eerlijk

Komen afspraken na en zijn oprecht en aardig bovendien

Goed voor elkaar!

Prettige mensen die weten waar ze het over hebben en wat service betekent.

Werkelijk uitstekend

Volgens verwachting, een keurige afhandeling!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fantastische ervaring! Niks is hun teveel gevraagd!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een fijn bedrijf met een prachtige showroom. Ondanks dat ik voor een auto in de relatief lage prijsklasse kwam werd ik netjes geholpen en nam de verkoper meer dan genoeg tijd voor me.\r\nUiteindelijk de eigenaar geworden van een mooie bmw 1 serie die tot nu toe geen mankementen oid toont. Jammer dat de auto niet gepoetst werd afgeleverd maar dat is een detail.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel vriendelijke service en mooi bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk! Snelle service! Mooie collectie!

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een uitstekende uitstraling en een goed verhaal.\r\nHet zou een feest moeten zijn om bij De Autombielfabriek een auto aan te schaffen.\r\nHet werd de BMW 520 XD Touring.\r\nWat een feest had moeten zijn werd voor mij een grote teleurstelling.\r\nDus doe eerst goed uw huiswerk voordat u bij De automobielfabriek een auto gaat aanschaffen.\r\nDhr N Drogtrop en companen maken het verhaal van De Automobielfabriek niet geloofwaardig. (jammer)\r\nVerzin eer gij begin, als u van plan bent een auto aan te schaffen bij De Automobielfabriek.\r\nDhr N Drogtrop en co zouden geen gek figuur slaan op de Utrechse automarkt.\r\nMvg

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hier heb ik een Audi A8 gekocht uit 2003. Ik rij ondertussen al 5000 km met de auto en tot op heden nog geen mankementen op een kleine luchtveringstoring na die het bedrijf nog voor mij gaat laten onderzoeken. Verder is de auto nog bij mijn eigen monteur op de brug geweest en bleek verder motorisch/technisch prima in orde te zijn. Een aanschaf die dus qua prijs/kwaliteit prima in orde is. Het personeel heeft mij netjes begeleid bij het aankoopproces van mijn auto. Ook na de aankoop kan je nog prima bij ze terecht met vragen en weten ze wie je bent. Al met al een prettig bedrijf met mooie auto\'s en Constantijn als een goede/enthouisiaste verkoper bij de Automobielfabriek.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed ontvangen, vriendelijk personeel, alle afspraken zijn nagekomen. Heb veel plezier van de Audi 😀

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een abnormale bijzondere Service zeg!! Vond het toch wat te ver weg om even een kijkje te nemen voor de des betreffende auto, bleek het gewoon zo te zijn dat je een proefrit bij je thuis kan doen! Heel tof! En wat waren de twee chauffeurs, Ron en Willem, gezellig zeg! Erg van genoten! Leuk dat de Automobielfabriek zich zo onderscheid van de rest.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer verfrissend. Kennis van zaken. Zeer goede service. Zeer nette auto\'s.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij de Automobielfabriek een gebruikte BMW M4 gekocht, wat een prachtauto. Al met al een zeer fijne aankoopervaring bij de Automobielfabriek. \r\n\r\nOok de aftersales wordt netjes verzorgd. Zo was er een klein probleempje met het alarm, dit werd direct, kundig en zonder moeilijk gedoe opgelost. Zo zie je het graag!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk, behulpzaam en integer geholpen met goede haal en breng service.\r\n