Te zakelijk

Reageerde niet op app 2 sept 2023 over eventuele verkoop 996. Reageerde niet op mail jan 2024 over eventuele verkoop 996. Afspraak gemaakt voor woensdag 31 januari 2024 voor het bekijken van een 997. Dinsdagavond app ontvangen dat afspraak niet doorgaat van Niels. Wagen is nog niet klaar voor bezichtiging. Auto is maandag klaar. Donderdags contact gehad met dhr. Nick. Blijkt auto met Niels ivm ski vakantie naar Oostenrijk te zijn? Ondanks dit geef ik aan dat ik zeker geïnteresseerd ben. In verband met veel interesse moest ik 1000,00 euro storten als aanbetaling reservering. Moest wel binnen het uur gebeuren. Op maandag naar de 997 gekeken en aangegeven dat ik toch wel met mijn vrouw wilde overleggen. Op terugweg word ik gebeld door dhr. Nick dat hij verbolgen is over het feit dat ik nog met mijn vrouw wil overleggen. Als hij dat had geweten dan had hij de wagen niet vastgehouden en alleen als ik de auto niet technisch goed vond de koop kon annuleren?? Na overleg met mijn vrouw op 8 feb contact met dhr. Nick waarbij ik aangaf dat de keuze op een andere Porsche was gevallen omdat deze naar mijn gevoel technisch beter onderhouden was. Reactie: Als ik dat had geweten dan had ik de auto niet vast gehouden. Wil wel melden dat bij de proefrit de remmen niet in orde waren. Niels gaf aan dat dit verholpen zou worden. Dus was dit dan wel het enige probleem?? Uiteindelijk gaf meneer Nick aan dat ik 250,00 terug zou krijgen. Uiteraard heb ik geïnformeerd bij een advocaat en app verkeer doorgestuurd. Advocaat gaf aan dat dhr. Nick geen recht van spreken heeft en de 1000,00 euro terug moet storten maar advocaatkosten gaat meet kosten. Zo slim. Porsche Nederland geeft aan omdat zij niet aangesloten zij ook niets kunnen doen. Het is nu 26 maart maar de 250,00 heb ik nog steeds niet ontvangen. Dit bericht is uiteraard 1 kant van het verhaal en er is ook een zakelijke kant maar iets TE ZAKELIJK en had anders gelopen wanneer de auto niet voor een ski vakantie weg was geweest.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Super klantgericht en pro-actief in het zoeken, vinden en aanbieden van de gewenste Porsche!

Vanuit de wens een gebruikte Porsche 911 Cabrio aan te schaffen een afspraak gemaakt voor proefrit. Heel goed ontvangen en een 2-tal ritjes gemaakt maar uiteindelijk besloten dat prijs/uitvoering voor mij niet passend waren. Contact gehouden en vrij kort daarna pro-actief een wél passende 911 Cabrio voorgelegd gekregen. Te importeren vanuit Denemarken. Daarvoor gegaan en ook de verdere afhandeling incl. het nog wat aanpassen naar mijn smaak héél goed verlopen. En ik rijdt er nu dan ook met veel plezier in!

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Jong, dynamisch team dat streeft naar klasse!

Wij hebben vanuit België een tweedehandswagen bij jullie gekocht en ervaarden een vlotte, aangename aflevering van deze supermooie wagen. Alle nodige documenten werden keurig in orde gebracht zodat we ons nergens zorgen over moesten maken! We zouden iedereen aanbevelen om met Triple &Crown samen te werken!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Warm en met liefde voor het merk

Sympathiek ontvangst met mannen die liefde hebben voor het merk. Heldere communicatie en eerlijke deal.

Een hele mooie beleving!

Mijn vorige Cayman S ingeruild voor een nieuwer model, de 981. De nieuwe Cayman is fantastisch afgeleverd! Een hele mooie beleving! Ook de Service afdeling is heel klantvriendelijk en behulpzaam! Triple & Crown is een aanrader!

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Zeer tevreden over deze kundige dealer.

Al snel na een oriënterend bezoek aan Triple&Crown kwam ik er achter dat ze hier zeer kundige mensen hebben rondlopen, en na onze proefrit nog een aantal keren vriendelijk contact gehad om alles af te stemmen en kort te sluiten. Staan altijd klaar om je vragen te beantwoorden en zetten net dat extra stapje om de hele ervaring compleet te maken. Inmiddels rij ik al 4 maanden zeer tevreden in mijn Porsche. Na een kleine pechgeval nog voor service langs geweest bij Triple&Crown, waar ze dit wederom snel en kundige afhandelde. Lang verhaal kort, zeer tevreden over zowel het sales process als de nazorg.

Topservice

Goede locatie, fijne medewerkers en vooral mooie auto’s. Nadat ik met pijn in het hart en portemonnee (!) afscheid moest nemen van een particulier aangekochte 997, kwam ik uiteindelijk terecht voor een ‘nieuwe poging’ bij Triple & Crown en ondanks dat ik in eerste instantie wat onfortuinlijk achter het net viste mbt een 991 4S coupé, kwam er kort daarna een 991 targa te koop, ‘zwart zwart’ en dus helemaal zoals ik wilde. Ik ben er direct op gedoken en ondanks veel ‘blinde’ biedingen, heb ik de targa aangekocht. De auto werd uiteindelijk helemaal keurig afgeleverd zoals beloofd. Helaas constateerden we nog een carrosserieschade die niet was opgemerkt en dus niet hersteld. Echter, nadat ik terugkwam van een roadtrip door Italië, hebben ze deze schade alsnog goed en snel hersteld. Kortom fijne medewerkers met passie voor Porsche en een topservice! Dank jullie wel !

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Jong, gepassioneerd en vakkundig bedrijf

Tijdens een eerste bezoek werd gelijk duidelijk dat het niet om een gewone auto gaat, de manier van ontvangst, de innerlijke liefde voor Porsche en racen. Zeer hartelijke gesprekken gehad en via Whats-app redelijk op de hoogte gehouden van de status van aflevering. Ook contact met de werkplaats mogen ontvangen wat altijd fijn is. Zeker een aanrader!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Helemaal perfect van begin tot en met de aflevering van de auto

Ik vond het een verademing om met jullie zaken te mogen doen, alles in een goede sfeer en een perfecte aflevering van de auto, hartelijk dank, met vriendelijke groeten Theo

Prettige vakkundig en geïnteresseerd

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Top auto gekocht uit een groot aanbod!

Ik heb een prachtige Panamera 4 E-Hybrid gekocht bij Triple&Crown. Ik had redelijk wat wensen en de Panamera is volledig naar mijn wensen aangepast. Velgen en remklauwen wisselen met een andere Panamera uit voorraad; alles was mogelijk. De deal was snel gemaakt en hij rijdt top! Triple&Crown is gemakkelijk in contact en vrij benaderbaar. Zeker een aanrader.

Blij mens!

De service is uitmuntend, gecombineerd met een jonge ondernemende geest!

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Top team!

Het ontvangst bij Triple & Crown mag ik wel 'spectaculair' noemen! Een hartelijk welkom, waarbij geluisterd werd naar mijn wensen, waarbij ik de gelegenheid kreeg om proef te rijden in verschillende modellen, om zo tot een weloverwogen keuze te komen. Ik had al voorwerk gedaan betreffende de Porsche modellen waar mijn interesse naar uitgaat, maar het voelde als rondlopen in een snoepwinkel waar je even aan alles mag proeven... Wat begon als een zoekopdracht, eindigde in de aanschaf van mijn droomauto de Porsche 911 Carrera 4 GTS, wat een auto, super gaaf en heel blij mee. Vriendelijkheid, vertrouwen en deskundigheid, dat heb ik bij jullie mogen ervan.

Uitstekend geholpen

Panamera ingeruild om praktische redenen en BMW X5 afgenomen die toevallig binnenkwam Leuk team, mooie showroom en prima service

Import auto goeie service

Import van auto uit Duitsland verzorgd, van ophalen tot kenteken. Alles top geregeld.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Fantastische auto en door een perfect team afgeleverd

Heb recent bij Triple & Crown een gebruikte Panamera GTS gekocht. De auto is van geweldige kwaliteit! Echt alles zo als het hoort, zowel de aanschaf als aflevering verliepen probleemloos. Ik kan Triple & Crown van harte aanbevelen. Het is een team van echte liefhebbers van mooie autos, ik kom er zeker terug.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Er is altijd een oplossing met Triple & Crown!!!!

Inmiddels al 4 Porsche's aangeschaft via de heren van Triple & Crown, en tot nu toe uitstekend ervaren. Bij de aanschaf van mijn Panamera was dolblij, het geluid, de rijervaring en alle opties die de auto heeft bevielen mij zeer goed. Maar toch, na een maand, zag ik mooiere Panamera staan bij Triple & Crown waardoor ik opnieuw verliefd werd. Voor deze Panamera heb ik een goeie deal kunnen maken met Nick, en deze ingeruild. De kleine opmerkingen, die ik altijd heb bij de aanschaf van een auto, worden direct opgepakt door Florian. Naast deze Panamera, liep ik ook nog eens tegen een Cayman S aan, deze wordt nu gereedgemaakt tezamen met de punten die mij opvielen en de aanpassingen die ik graag wil aan de auto. Top Service bij Triple & Crown!

Geen zaken mee doen

Helaas is mijn ervaring niet goed met de mannen van Triple & Crown. Bij aflevering werd er al niet aan afspraken voldaan die vooraf waren toegezegd (foto's van het uit toe voeren onderhoud en gesteldheid van de auto aan de onderzijde), waarna ik vervolgens de door mij gekochte 911 met een grote glimlach naar huis rijd en er achter kom dat het stuur heel scheef staat. Dit is getracht door de heren op te lossen, maar helaas heb ik hier een erkende monteur voor moeten inhuren om het stuur wel recht te zetten. Vervolgens ook maar even gekeken hoe de auto was uitgelijnt....de tranen schoten ons in de ogen. Wat een prutswerk. Nadat het stuur recht stond en de wielen waren uitgelijnd reed de auto top! Tijdens dit uitlijnen kon ik mooi even onder de auto kijken en toen begreep ik waarom ik geen beeldmateriaal heb ontvangen...beide spruitstukken zwaar beschadigt en daardoor geknepen, een flinke deuk in de dorpel aan de onderzijde. En dat terwijl ik juist heb gevraagd om foto's van de onderzijde tijdens de grote beurt die gegeven is. We zijn nu een paar maanden verder, zonder een concreet voorstel tot overeenstemming, schieten ook nog eens de storingen om je oren. Er staat nog geen 1000Km meer op dan bij aankoop. Helaas kan ik dit bedrijf niet positief aanbevelen ondanks mijn vele pogingen tot een oplossing te komen.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Very professional, quick feedback, fair price

I am from Germany and bought my Porsche in Tripple&Crown. They have a great choice of Porsches all of them checked and well maintained from the Tripple&Crown tech. team. The quality of my car was as described (no hidden accident or similar). The seller was very professional knew a lot about the cars and gave me every time quick response to my questions. I am very happy with the service and my car and recommend everyone looking for a used Porsche to check Tripple&Crown.

• Would you recommend us? Yes
  • N/A

Ik heb ruim de tijd genomen voor mijn zoektocht naar een Porsche Cayenne plug in hybrid. Dat begon en eindigde (na wat tussen stappen) bij Triple and Crown. De eerste keer gewoon binnen gelopen, daarna steeds een afspraak gemaakt. Op al die afspraken steeds prima geholpen, ook zonder het gevoel dat er druk op zat om te kopen. Met Niels steeds prettig contact gehad. Ik heb met plezier mijn Porsche er gekocht, de auto werd keurig opgeleverd en ik ben er nu al vier weken heel erg blij mee.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Prachtig bedrijf en goed geholpen!!

Hartelijk welkom en heel goed geholpen! Niels heeft de tijd genomen om alle informatie te geven.

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Triple & Crown doet wat het belooft.

Voor het kopen van mijn nieuwe Range Rover ben ik voor het eerst bij Triple & Crown op bezoek geweest. Het leek alsof ze meer verstand van Porsche hadden. Maar later bleek dat ze ook verstand van zaken hebben voor wat betreft de Range Rover modellen. Er konden goede afspraken gemaakt worden. Ook vond ik de manier van onderhandelen prettig. Kortom, ik heb geen spijt dat ik bij Triple & Crown terecht ben gekomen.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Dit is wat ik zoek in een Porsche specialist

Bij Triple & Crown mijn droomauto gevonden. Na een uitgebreide zoektocht door het land stond mijn ideale 997 in Uithoorn. Service en communicatie uitstekend!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Geweldig ontvangen en tot nu toe een geweldige ervaring

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Vanaf de aankoop tot aflevering zeer goed ervaren

Nu mijn 3e porsche gekocht als zomerauto bij verschillende porsche specialisten. ik vind namelijk als je een porsche koopt of een porsche voor onderhoud gaat ga dan altijd naar een porsche dealer of specialist. Triple & Crown is voor mij zo'n specialist Eerlijk /betrouwbaar/ en zeer deskundig als het over porsche gaat. Dus team Triple & Crown ga zo door . mvg H.Fikse