Vakkundig

Mijn werkbus reed niet goed. Nadat Ciko een proefrit maakte wist hij direct wat er aan de hand was. Een dag later alles keurig opgelost voor een zeer nette prijs. Top bedrijf een aanrader. Schildersbedrijf Nijman.

Zeer behulpzaam en snel

VDV wist ons snel weer op weg te helpen toen we met onze auto gestrand waren.

Zeer goed!

Goede dienstverlening, waarbij de klant centraal wordt gesteld

Vriendelijk en ze beloven wat ze doen!

Altijd vriendelijk, lossen alles mooi en netjes op! Staat altijd leenauto klaar en als er iets niet doet dan komt er gewoon een ander ding voor in de plaats! Toppie bedrijf!!

Oplossingsgericht geholpen

Zeer betrouwbaar, denkt mee en zoekt in oplossingen. Deskundig advies, zeer tevreden

Zeer duidelijk, en betrouwbaar onderhoud.

Eerlijk en neemt de tijd voor je. Maar

Eerste ervaring was prima!

Contact verliep vriendelijk en vlot. Prima prijs-kwaliteitverhouding Michelin all-season banden. Goede service o.a. d.m.v. leenauto.

Apk en onderhoud

Mijn ervaring is. Deskundig en vriendelijk. Ik kreeg een leen auto mee en siko houd je keurig op de hoogte qua kosten en wat hij gedaan heeft. Echt een aanrader.

Topservice!!

Goede ervaringen met VDV. Vakkundig, goede service !

Luisterend oor voor je probleem en top vakman Sikko

Luisterend oor voor je probleem en top vakman Sikko

Topservice!!

Sikko is een man die van aanpakken weet!

ik kom hier al enkele jaren voor onderhoud en advies. Staan je altijd goed te woord en houden zich aan hun woord.

Topservice!

VDV geeft de beste service en advies, zeer goed en vakbekwaam personeel!

Zeer vakkundig en uitstekende service.

Gemakkelijk om in contact te komen en afspraken te maken. Vakmensen met zeer grote kennis van zaken, oplossingsgericht en uitstekende service.

Uitstekende service binnen de mogelijkheden

VDV denkt mee over oplossingen, en zijn gedreven om dat zo goed mogelijk te doen.

Super bedrijf!

snelle reparaties door sikko oosterhoff, weet veel te vertellen over auto's en geeft goed advies. Reparaties gebeuren snel en dat voor een goede prijs. Kortom nooit teveel betaald en goede service!

ik kent deze VDH Automotive nog niet zo lang >

is de ervaring met deze het bedrijf tot nu toe is heel , goed ik kent nog niet zo lang vriendelijke mensen .

Uitstekende servive

Netjes geholpen,goede service,vriendelijke mensen!!!

Geweldige goede en eerlijke service voor een betaalbare prijs!

Geweldige goede en eerlijke service voor een betaalbare prijs!!

Onderhoud gedaan volgens afspraak

Toppers!

Duidelijk en weten waar ze over praten en nemen de tijd voor je..

Uitstekend!!

Ontzettende de goede service. Vriendelijk personeel. Prima zaak. Zeker aan te bevelen.

Goed en beleefd geholpen