Topservice!

VDV geeft de beste service en advies, zeer goed en vakbekwaam personeel!

Zeer vakkundig en uitstekende service.

Gemakkelijk om in contact te komen en afspraken te maken. Vakmensen met zeer grote kennis van zaken, oplossingsgericht en uitstekende service.

Uitstekende service binnen de mogelijkheden

VDV denkt mee over oplossingen, en zijn gedreven om dat zo goed mogelijk te doen.

Super bedrijf!

snelle reparaties door sikko oosterhoff, weet veel te vertellen over auto's en geeft goed advies. Reparaties gebeuren snel en dat voor een goede prijs. Kortom nooit teveel betaald en goede service!

ik kent deze VDH Automotive nog niet zo lang >

is de ervaring met deze het bedrijf tot nu toe is heel , goed ik kent nog niet zo lang vriendelijke mensen .

Uitstekende servive

Netjes geholpen,goede service,vriendelijke mensen!!!

Geweldige goede en eerlijke service voor een betaalbare prijs!

Geweldige goede en eerlijke service voor een betaalbare prijs!!

Onderhoud gedaan volgens afspraak

Toppers!

Duidelijk en weten waar ze over praten en nemen de tijd voor je..

Uitstekend!!

Ontzettende de goede service. Vriendelijk personeel. Prima zaak. Zeker aan te bevelen.

Goed en beleefd geholpen

zeer goede service en top cominucatie

Vakkundig personeel die weten waar ze over praten en die met de klant mee denken

Dat ik altijd vriendelijk geholpen wordt

We zijn altijd goed geholpen!! En komen er graag

Kundig en klantvriendelijk bedrijf!

Kundig en klantvriendelijk!

Wederom ontzettend goede service!

Wederom ben ik weer zeer tevreden over de service die Sikko verleend! Fijn en eerlijk advies. Spreekt ook eerlijk uit wat wel of niet kan en denkt ontzettend met ons mee! Thanks en tot volgend jaar maar weer! :)

correcte omgang en deskundigheid met betrekking tot herstel

van te voren op korte termijn een afspraak kunnen plannen met ivm een kapot wiellager. tijdens herstel bleek er meer aan de hand te zijn waarbij herstel langer ging duren. Aangezien ik de auto nodig had om thuis te komen, kreeg ik kostenloos een leenauto mee.

Geweldig autobedrijf

Al een tijdje op zoek naar een Mini Cooper S . Dankzij Sikko zijn goede speurwerk Heb ik vandaag mijn droom auto opgehaald . Bedankt voor je eerlijke en goede service 😃 Daniëlle Wijnhoud

top garage

altijd netjes geholpen, tegen scherp tarief

Goede en snelle service

Goede en snelle service en vriendelijk

Een zeer vakbekwaam bedrijf met ervaren personeel. Leveren uitstekend werk voor een nette prijs

Uitmuntend

Prima werk geleverd

Een klantvriendelijk en correct bedrijf

Dat het een vlot en correct bedrijf is

Vriendelijk geholpen. Met goeie auto de deur uitgegeaan

Gebeld afspraak gemaakt. Netjes voorgelicht over de staat van de auto(die prima is) Tevreden klanten. Auto nu 1 dag in bezit

Super geregeld door Sicco

Mijn auto daar gelaten, kreeg auto mee van Sicco. Goed overleg gehad.