• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super bedrijf met super service

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via bekenden kwam ik terecht bij fz auto\'s waar ik uiteindelijk en met volle tevredenheid een auto heb gekocht. Zeer klantvriendelijk en met volle tevredenheid. Mijn volgende auto zou ik zeker weer bij fz kopen.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top onderhoudt en mooie wagens!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Toen mijn ouders een auto bij jullie kochten waren jullie super klantvriendelijk!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service vriendelijke mensen

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele mooie garage met nette auto\'s en natuurlijk geweldige aktie. 🙏👌\r\nMytje Hill Facebook (\'m heuveling)

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf, top service en klantvriendelijk, ik zou zeker aanbevelen!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb er een Volvo V40 gekocht.\r\n\r\nDe auto was scherp geprijsd, na wat stevige onderhandelingen kon er nog iets van de prijs af.\r\n\r\nEr moest nog een kleine reparatie aan gedaan worden dit is netjes, goed en geheel volgens afspraak gedaan.\r\n\r\nNette deskundige verkoper en eigenaar.\r\n\r\nKortom ik ben zeer tevreden.\r\n\r\n\r\n\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super bedrijf \r\nAuto gekocht voor 2 de keer bij aflevering hadden ze er zonder pardon een nieuwe radio cd speler in gezet\r\nGeweldig gastvrije mensen

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldig bedrijf begripvol erg prettig om auto te bezichtigen nemen de tijd voor je en proefrit geen probleem\r\nBovenop dat ze veel keuze hebben zou ik het iedereen aan raden hier een auto te kopen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top behandeld\r\nGoede comminucatie
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben zelf nog nooit naar deze bedrijf gegaan maar ik hoor van veel mensen dat dit bedrijf aan te raden is om een mooie auto te kopen of iets anders ze hebben ook een hele goede service.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben prettige ervaring met de aankoop van inmiddels 2 auto\'s voor onze dochter. Goede service en deskundigheid.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke personeel
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service gegeven aan onze oudste zoon met het kopen van zijn autootje

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd leuke acties scherpe prijzen eerlijk en vriendelijk

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prachtig en mooi bedrijf. Oog voor de klant

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super klant vriendelijk

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede en vriendelijk personeel klasse bedrijf
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hebben met onze oudste zoon bij jullie geweest vriendelijk behandeld leuke wagen gekocht die het nog super doet ....👍👍👍

Stavangerweg 31

9723JC Groningen

Over FZ Auto's

Welkom bij ons bedrijf. FZ Auto's is het juiste adres voor uw gebruikte auto in Peize en Groningen. Altijd gemiddeld 100 auto's op voorraad en mogelijk ook met Garantie !! Kom gerust eens langs om onder het genot van een kopje koffie of thee uw keuze te maken uit 1 van onze mooie occasions. Hopelijk tot gauw in onze Showroom  Adres: De westerd 9 9321 AJ Peize T +31 50 2600060 WHATSAPP 050 2600060 ( JA, ook whatsappen kan op dit nummer ) Wij zijn een RDW erkend bedrijf en kunnen uw nieuwe auto tenaamstellen en indien van toepassing uw huidige auto exporteren/vrijwaren bij inruil. Wij berekenen geen verplichte afleverkosten en het maken van een proefrit, uit laten voeren van een aankoopkeuring of het afsluiten van een financiering is altijd mogelijk. Wij staan garant voor transparant zakendoen en beantwoorden dan ook graag al uw vragen. Hoe komt u met ons in contact? – Bel ons  – Telefoon +31 50 2600060 – Whatsapp 0502600060 Snel 0502600060 (whatsapp) en ontvang uw inruilprijs! Het is bij ons mogelijk om in termijnen te betalen. Hoe? Door de auto zakelijk/prive te financieren met een variabele looptijd van 12 tot 72 een vast bedrag, en los je op die manier de financial lease af. FZ Auto´s Peize ( Groningen ) werkt samen met meerdere lease partners die elk hun eigen specialisme hebben

Over Autoservice Totaal