goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede auto’s voor een schappelijke prijs

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goeie service, vriendelijk personeel. Zeker een aanrader!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een net bedrijf dat staat voor kwaliteit en service. Een bedrijf dat een voorbeeld is voor velen

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf komt de afspraken na en heeft een luisterend oor voor je portemonnee 👍👍

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf En bedrijf met fantastische service. \r\nGekwalificeerd personeel wat echt de tijd voor je neemt. \r\nAanrader dus!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nog geen ervaring maar super mooie website en erg proffecioneel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf , zeer gedreven om je het naar de zin te maken en tips Zoon vorig jaar diesel gekocht al heel Km mee gereden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nette en goede service zelf een goede auto voor kleine prijsjes en als klap op de vuurpijl geven ze ook nog een auto weg hoe geweldig is dat

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke verkopers. \r\nZe weten het verschil tussen klantvriendelijke en klantgericht! \r\nTop

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb persoonlijk nog geen ervaring gehad met jullie, maar ik hoor veel positieve reacties. Goed en niet duur. Voor elk budget wat wils. Helaas hebben wij nu zelf geen geld voor een auto om aan te schaffen maar ik zou zeker bij jullie komen als het er wel is.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Er werken leuke mensen bij dit bedrijf en de service vind ik erg goed. Er word serieus naar je geluisterd en met je mee gedacht

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg goed geholpen en vriendelijk en duidelijk personeel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nog geen ervaring helaas maar met deze win actie hoop ik daar verandering in te kunnen brengen

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Net en klant vriendelijk en zeer tevreden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf, mooie occasions.

Over FZ Auto's

Welkom bij ons bedrijf. FZ Auto's is het juiste adres voor uw gebruikte auto in Peize en Groningen. Altijd gemiddeld 100 auto's op voorraad en mogelijk ook met Garantie !! Kom gerust eens langs om onder het genot van een kopje koffie of thee uw keuze te maken uit 1 van onze mooie occasions. Hopelijk tot gauw in onze Showroom  Adres: De westerd 9 9321 AJ Peize T +31 50 2600060 WHATSAPP 050 2600060 ( JA, ook whatsappen kan op dit nummer ) Wij zijn een RDW erkend bedrijf en kunnen uw nieuwe auto tenaamstellen en indien van toepassing uw huidige auto exporteren/vrijwaren bij inruil. Wij berekenen geen verplichte afleverkosten en het maken van een proefrit, uit laten voeren van een aankoopkeuring of het afsluiten van een financiering is altijd mogelijk. Wij staan garant voor transparant zakendoen en beantwoorden dan ook graag al uw vragen. Hoe komt u met ons in contact? – Bel ons  – Telefoon +31 50 2600060 – Whatsapp 0502600060 Snel 0502600060 (whatsapp) en ontvang uw inruilprijs! Het is bij ons mogelijk om in termijnen te betalen. Hoe? Door de auto zakelijk/prive te financieren met een variabele looptijd van 12 tot 72 een vast bedrag, en los je op die manier de financial lease af. FZ Auto´s Peize ( Groningen ) werkt samen met meerdere lease partners die elk hun eigen specialisme hebben

Over Autoservice Totaal