Auto gekocht

Wij zijn erg tevreden over fz auto's . wij hebben daar een Ford ka gekocht Rijdt super, ziet er top uit en heeft mooie opties, Verkoper folkert was zeer open en transparant over de reparaties die eraan komen en tegen een meerprijs worden die uitgevoerd zodat, wanneer wij de auto kunnen ophalen deze helemaal voor ons klaar stond We hebben er veel vertrouwen in dat we nog jaren plezier zullen hebben van deze mooie bak en we zijn erg blij. Transparant, open en vriendelijk. Top!

Auto gekocht

Ruime keus goede service gewoon de moeite waard om hier te kijken voor een mooie auto

Uitstekende service

Nadat ik op de website een hele mooie auto had zien staan, heb ik een afspraak gemaakt om te komen kijken. Hij was net zo mooi als op de foto's, wat niet bij elk bedrijf het geval is. Direct een goed gevoel bij de eigenaar, hij geeft duidelijk antwoord op vragen. Heb de auto gekocht en ben er superblij mee. Wanneer ik weer een andere auto wil, kom ik zeer zeker terug.

aanschaf auto

Top autodealer. Hier hebben wij onze Ford ka gekocht. Ze zijn erg klantvriendelijk, geduldig, en zeer begripvol. Wij zijn erg tevreden over zowel het bedrijf als de verkoper en natuurlijk onze auto.

Top-bedrijf, super service, dikke 10

Goedkoop maar heel net autootje gekocht, zonder garantie ‘zoals gezien’. Na korte tijd gaat de distributieriem kapot en komen we stil te staan. Probleem voorgelegd aan FZ-auto’s. Na enig overleg daar bellen ze terug met de mededeling dat ze een soortgelijke auto binnenkrijgen, de distributieriem daarvan gelijk vernieuwen (zodat we dát niet weer kunnen krijgen) en die auto verder zonder kosten omruilen voor onze kapotte auto. Totaal onverplicht om ons te helpen, want we zaten anders dik in de problemen. Echt geweldig !!!!! Er bestaan nog goede mensen in deze wereld gelukkig.

Aanschaf 2 de auto

Top bedrijf. Gisteren een geheel vrij blijven de testrit gemaakt. Vriendelijke kundige eigenaar/ verkoper. Mooie auto's

aanschaf auto

Leuk bedrijf met een aardige eigenaar die graag ziet dat je er nog eens terug komt. Divers aanbod met redelijke prijzen. Prima service.

Aanschaf gebruikte auto

Heel Vriendelijk en vlot geholpen . Zeker een hele goeie service.

aanschaf nieuwe auto

Vlotte duidelijke hulp waardoor snel gekocht! Prima service!

prima auto!

vorig jaar januari een Volvo V40 bouwjaar 2000 gekocht voor weinig geld. Dit jaar voor 140 euro weer gekeurd en kan weer een jaar rijden. prima karretje!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb vorige weer mijn Renault Clio gekocht en opgehaald ben zeer vriendelijk geholpen en rijd uitstekend hartstikke bedankt nog voor de goed service groetjes anna

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg goed geholpen! Hij heeft alle tijd genomen om al onze vragen te beantwoorden. Aanrader dus!

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf hele slechte ervaring, auto gekocht en na twee weken moest er een nieuwe motor in, hij zoop meer olie dan benzine. moest toen al 500 euro bij leggen om de motor door hun er in te laten zetten.\r\nnog geen half jaar later motor aan barrels.\r\nbaasje folkert trekt zijn handen er van af. dus maar weer opzoek naar een andere auto.\r\nman wat voel ik me genaait. nooit weer hier. mensen bezint eer ge met dit bedrijfje begint

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Sinds een maand in bezit van een gebruikte auto...Zilver grijze Ford Focus Futuru 1.6 2004 Wij zijn tevreden en de verkoop was snel en vakkundig geregeld..Bedankt Folkert.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima heren

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 9

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooi die positieve verhalen, jammer dat ze een positieve beoordeling vragen voor het maken van een kans op het winnen van een auto. 😂 Kortom, vals verkregen beoordeling. \r\n\r\nMijn ervaring is niet zo best, auto ingeruild en andere gekocht. Na een maand al diverse problemen, na twee maanden niet de apk door. Bleek de onderkant rot, hadden ze moeten zien toen ze remblokken gingen vervangen \r\n\r\nDaarna ene na het andere grote probleem, reparaties hebben ons veel geld gekost. Zonde van alle tijd, geld en energie die wij er in hebben gestoken.\r\n\r\nVoor ons geen fz cars meer, wees gewaarschuwd!

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf eind vorig jaar een auto gekocht.. bij verkoop goede service en erg vriendelijk maar na een week diverse problemen met de auto veel geld verloren en het maken er van koste me nog meer erg jammer 4 maand in gereden auto inmiddels klaar voor de sloop, er komt benzine bij de motor de, voor veer was gebroken, auto met lege olie in de motor mee gekregen, er werd verteld bij verkoop dat er nieuwe remmen onder waren gekomen dit bleek echter niet het geval te zijn voor remmen waren ijzer op ijzer en zo kan ik nog wel even door gaan kort om ik heb 1000eu weg kunnen gooien erg zonder van mijn geld voel me ook erg opgelicht en voor gelogen.. hoop voor een ander dat die hier meer geluk mee heeft . vg een teleurstellende koper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf met veel élan had FZ ons behandeld, deskundige advies. De mensen van FZ doen helemaal niet moeilijk, je voelt je gauw thuis. Niks moet en dat gaf ons een goed gevoel. Een volgend auto bij FZ? Zeker wij komen dan graag terug, al zou het alleen om een praatje. FZ een aanrader.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed aanbod en actief op social media!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In het verleden een auto gekocht. Ik mocht zelfs de Mercedes van de manager lenen om de auto over te schrijven. Super service. Aardige medewerkers en mensen met verstand van zaken. Chapeau!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed en deskundig bedrijf