Vriendelijk geholpen, attend gemaakt op gebruik van de citroën

Ondanks drukte toch snel de distributieriem vervangen. De citroën bevalt prima.

Dael snel gesloten.

Weinig aandacht

Het contact was gericht op de verkoop. Er is geen aandacht gegeven aan uitleg over de auto.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Perfecte service en afhandeling

Prima geholpen door Dylan en de afhandeling was ook zeer correct

• Bereikbaarheid

Goede service en een snelle afhandeling. Vriendelijk personeel.

Goed en vriendelijk geholpen

Auto gezien op de site van FZ Auto’s. Vanuit Weert in Limburg naar FZ Peize gereden, hele rit. Daar aangekomen en proefrit gemaakt hadden we zeker interesse maar auto was nog niet gekeurd. Aangezien we niet nogmaals die afstand wilden rijden zijn ze ons netjes tegemoet gekomen door ons een goede korting te geven waar we erg tevreden over waren. Auto is inmiddels in Weert gekeurd en blijkt prima in orde te zijn. (P.S. Deze review is echt!)

• Deskundigheid N.v.t.

Zeer te vreden

Ik ben goed geholpen en heel vruendelijk

Super service

Duidelijke uitleg over voor en nadelen van de autokeuze, ook al is de gekochte auto een extra auto.

• Bereikbaarheid

Wordt snel geholpen, ze zijn vriendelijk en behulpzaam. Auto wordt pas afgeleverd als ie goed en veilig rijd.

• Bereikbaarheid

Choosing and purchasing a car.

I really liked the service. Everything is fast, clear and accessible. Excellent employees who are always ready to help and advise on any issue. I recommend!

Klant vriendelijk

Laat je rustig rond kijken keuze genoeg komen als je iets vraagt, geven eerlijke antwoorden

• Bereikbaarheid

Mooie auto gekocht en fijn bedrijf. Goede medewerkers

Goed bedrijf

• Bereikbaarheid

Zeer nette zaak, vriendelijke verkoper.

Prima, eerlijke prijzen. Mensen met goede kennis van zaken.

• Bereikbaarheid

Mooi en keurig uitziend bedrijf.

Eerst geinformeerd, zeer goed ontvangen, geen blabla , keurig. Proefrit gemaakt, neem alle tijd voor je , aankoop is doorgegaan. Zeer aan te bevelen.

• Bereikbaarheid

Snel duidelijk gewoon goed.

Snelle service en klantvriendelijk

Super bedrijf

Jasper heeft mij ontzettend goed geholpen en eerlijk advies gegeven. Ik kwam voor een Peugeot, maar toen ik een andere auto zag ging ik liever daarvoor. Ik heb eerlijk en goed advies van Jasper gekregen en hij nam alle tijd voor mij. Super vriendelijk. En bij levering van de auto kreeg ik goede en rustige duidelijke uitleg over de auto en zelfs nog een bos bloemen. Ik ben zeer tevreden en kom hier zeker weer terug als ik ooit weer een andere auto wil.

• Bereikbaarheid

Goede service. Denken met je mee. Zijn eerlijk en betrouwbaar.

• Bereikbaarheid

Goed garage die meedenkt met de klant

• Bereikbaarheid

Super fijne service,vriendelijk goed af gehandeld Dus tevreden

• Bereikbaarheid

Vriendelijk en eerlijk advies door verkoper. Neemt ook de tijd voor de klant.

Zeker een aanrader.

• Bereikbaarheid

Super eerlijk bedrijf, prachtige micra gekocht voor een eerlijke prijs, dit bedrijf ga ik zeker aanb

Prachtige auto gekocht , Nissan micra voor en mooie prijs! Geen verkoop praatjes, gewoon eerlijk hoe de auto erbij staat,

Super goed!

Fijn contact vlot geregeld goede service zeker een aanrader

Super geholpen

Heel fijn geholpen met het vinden van een geschikte auto voor ons. Vriendelijke verkoper en alles snel geregeld, Top!

Alles dikke prima

Alles is goed verlopen en afgehandeld.

De Westerd 9

9321AJ Peize

Over FZ Auto's

Welkom bij ons bedrijf. FZ Auto's is het juiste adres voor uw gebruikte auto in Peize en Groningen. Altijd gemiddeld 100 auto's op voorraad en mogelijk ook met Garantie !! Kom gerust eens langs om onder het genot van een kopje koffie of thee uw keuze te maken uit 1 van onze mooie occasions. Hopelijk tot gauw in onze Showroom  Adres: De westerd 9 9321 AJ Peize T +31 50 2600060 WHATSAPP 050 2600060 ( JA, ook whatsappen kan op dit nummer ) Wij zijn een RDW erkend bedrijf en kunnen uw nieuwe auto tenaamstellen en indien van toepassing uw huidige auto exporteren/vrijwaren bij inruil. Wij berekenen geen verplichte afleverkosten en het maken van een proefrit, uit laten voeren van een aankoopkeuring of het afsluiten van een financiering is altijd mogelijk. Wij staan garant voor transparant zakendoen en beantwoorden dan ook graag al uw vragen. Hoe komt u met ons in contact? – Bel ons  – Telefoon +31 50 2600060 – Whatsapp 0502600060 Snel 0502600060 (whatsapp) en ontvang uw inruilprijs! Het is bij ons mogelijk om in termijnen te betalen. Hoe? Door de auto zakelijk/prive te financieren met een variabele looptijd van 12 tot 72 een vast bedrag, en los je op die manier de financial lease af. FZ Auto´s Peize ( Groningen ) werkt samen met meerdere lease partners die elk hun eigen specialisme hebben

Over Autoservice Totaal