Snel, betaalbaar, vakkundig.

Zowat de enige in deze branch die de prijs gewoon op de site vermeldt. Afspraken kunnen op zeer korte termijn worden gemaakt, er wordt hard gewerkt om een tijdstip te vinden, en dat kan indien nodig ook 's avonds en op zaterdag. Duidelijk zeer ervaren en vakkundig. En het was ook nog gezellig.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snelle afspraak en goede service

Deskundig geholpen, heldere communicatie, houden zich aan de afspraken. Minder duur dan de bekende .. repareert .. vervangt.

geweldig

keurig net en goed bedrijf

Uitstekende service, snel, topbedrijf

Na een barst in mijn voorruit te hebben ontdekt meerdere offertes opgevraagd, onder andere bij de bekende, dure aanbieders. Nieuwevoorruit.nl zat daar qua prijs ver onder, dus in eerste instantie heel even huiverig geweest. Toch besloten het te proberen en totaal geen spijt van want ik ben zeer tevreden. Binnen een uur na mijn aanvraag keurig gebeld door Kelly en de volgende morgen keurig op tijd en op locatie gerepareerd. Ruud heeft de ruit snel maar zeer vakkundig vervangen. Nadien goed geïnformeerd over de nabehandeling.

Doen wat ze beloven

Vakmanschap en uitstekende service

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heel tevreden over dit bedrijf. Jan is zeer correct en duidelijke communicatie. Ook een goede prijs.

• Deskundigheid/Vakmanschap

De ruit perfect gemonteerd en gezellig tijdens het plaatsen geklets met ruud. De zaak waar het nog kleinschalig is en je als een echte klant word behandeld .

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geweldige, voordelig en super snelle service.

Mijn eigen risico was hoog dus was het voordeliger om hier de voorruit te vervangen, minimaal 60% goedkoper incl. kalibreren met rapport. Kon heel snel terecht ook in weekend en vlakbij huis. Alles binnen 2 uur gereed waar andere bedrijven meer dan een halve dag nodig hebben. Prijzen zijn transparant en werkt met alle verzekeringen. Echt topper!

Super bedrijf!

Snel, vakkundig en prima prijs.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super goed geregeld en betaalbaar

Na wat bedrijven benaderd te hebben sprongen zei echt eruit . Voor 30 euro meer komen zei aan huis en na 1 uur was alles gedaan . Fijne medewerker kwam bij ons thuis de voorruit vervangen .

Goede prijs

Betere prijzen dan bij Carglass… Snelle service.. Vakkundig..

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super goed en snel geholpen, aanrader!

Binnen een paar dagen kwamen ze langs. Super snel geregeld en vriendelijk personeel.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super goed en snel geholpen, aanrader!

Fijn snel en betaalbaar

Kwam optijd belde van te voren dat hij er aan kwam . Na uurtie alles gedaan . Vriendelijke man .

Vakkundig geplaatst!

Prettig contact metJan van Diessen in Eersel, voorruit 18jr oude Volvo vlot en vakkundig vervangen. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Gemakkelijk, snel, netjes en goede prijs

Nieuwe voorruit nodig omdat de ruitverwarming het steeds minder ging doen. Afspraak was snel gemaakt. Gemak door plaatsing aan huis. Plezierig contact gehad. En omdat de ruit zelf niet stuk was, geen vergoeding uit verzekering. Dan is een betaalbare prijs ook zeer plezierig.

Super geholpen

Snel, vakkundig en voordelig. Aardige mensen en perfect gerepareerd.

Deskundig, vriendelijk, goede service

Goede vaklui en servicegericht.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede servers en vakmanschap heel tevreden met het resultaat.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snel en ze doen wat ze beloven

Afspraak kon snel worden gemaakt. Ze komen aan de voordeur voor de ruit vervanging en leveren de auto keurig op! Top!!

Super goed geregeld!!!!

Ik was op zoek naar een nieuwe voorruit voor mijn 27 jaar oude FIAT Barchetta. Ben hartstikke gek op dat autootje. Met laagstaande zon was het echter levensgevaarlijk. Ruit was vrijwel nergens te krijgen maar Nieuwevoorruit.nl kon, na flink wat speurwerk van medewerkster Kelly, er zowaar eentje leveren. Ruud van NV.nl kwam bij mij aan huis de ruit monteren. Was binnen een uurtje geregeld. Leuke man, die Ruud! Ik ben superblij want ik zie ineens meer weggebruikers op de weg :-) Top service en ook nog eens voor een zeer scherpe prijs......