Ik ben ontzettend tevreden

Gewoon top!

Ik heb een uurtje gewacht op de reparatie en ik kom gelijk weer door! Geen fratsen, heel fijn:)

Handig snel en goed.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snel, netjes, aan huis, goedkoop

Voor de helft van de prijs van bijv. Carglass kwam men aan huis en was de nieuwe voorruit in een halfuurtje geplaatst.

goede prijs, duidelijke communicatie

monteur netjes volgens afspraak op locatie. prijs minder dan de helft van carglass. top!

Goedkoop, vriendelijk, perfect

Ruud heeft me heel vriendelijk geholpen op afspraak. Kosten zijn vele malen lager dan bij andere bedrijven. Wachttijden zijn misschien wat langer.

Helemaal goed.

Voorruit V70 zat los wat een flinke lekkage veroorzaakte. Bij ons voor de deur is de oude ruit netjes er uit gehaald en teruggeplaatst. Scheelde veel tijd omdat we niet naar de garage hoefden en de prijs was vele malen goedkoper dan elders.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Aangemeld via internet en werd meteen de volgende dag teruggebeld om een afspraak te maken. 2 dagen later was de nieuwe ruit op locatie geplaatst. Super service en duidelijk dat dit bedrijf kennis heeft van zijn producten. Al met al een top ervaring dus zeker aan te bevelen!

Boven verwachting !

Nieuwe voorruit nodig ivm flinke barst. Links en rechts op internet rondgesurft. Ik kwam bij NieuweVoorruit.nl uit, als zo'n beetje de goedkoopste en oogde wel betrouwbaar (en pinnen na afloop = fijn). Dan is het verders natuurlijk afwachten. De klus is inmiddels geklaard. Ruud kwam netjes op het afgesproken tijdstip en was zoals hij verwachtte met een uurtje klaar. Heel vriendelijke en rustige man, straalt vakbekwaamheid uit !! Aanrader, 5 sterren. Gr. Hans

Eerlijkheid en vakmanschap

Wij hadden een afspraak gemaakt bij een ander bedrijf, om onze kapotte voorruit te vervangen. Een vriend van ons vond dit bedrijf. De prijs van dit bedrijf bleek de helft te zijn. We werden rustig ontvangen met een kopje koffie en de reparatie was in 1 uur gedaan. We zijn dankbaar. Hier ging het niet om zoveel mogelijk winst, maar om een goede reparatie.

Relaxte en prettige afhandeling

Zowel het telefonisch contact als de reparatie zelf werden op een prettige wijze gedaan. Ruud verstaat zijn vak en dat weet hij op een rustige manier over te brengen. Zeer tevreden.

Topservice

Ik kon er snel terecht, snelle service, en 50% goedkoper dan carglass. Prima kantoor om even plaats te nemen/te werken. Stop maar met verder zoeken ;)

Prima en vlot geregeld

Binnen een uur alles gereed en weer weg gereden

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snel, vriendelijk en goede kwaliteit

• Deskundigheid/Vakmanschap

Erg goed geholpen door Ruud, bedankt. Hele goede prijs vergeleken de welbekende jongens Ik wachtte even de week af na het plaatsen van de voorruit alvorens een recensie te plaatsen. Groet Ian

Snel en goed

Aardige vent. Na telefoontje de afspraak iets eerder gezet, netjes op tijd en na klein uurtje met een kopje koffie alweer naar huis. Klasse.

echt prima én supervoordelig

Als iets zo voordelig is denk je 'daar is misschien iets mis mee'. Nou, niks daarvan. Gewoon bij mij op het werk is in een half uurtje mijn voorruit vervangen. Aardige man ook nog en telefonisch super aardig te woord gestaan.

Fantastisch geholpen

Ben vandaag geholpen door Ruud. Puur vakmanschap! Kan niet anders zeggen. Werd telefonisch al enorm fijn te woord gestaan door Kelly en vandaag alles volgens afspraak afgerond! Fijne ervaring!

• Deskundigheid/Vakmanschap

goed bedrijf , goede service , goede prijs.

Het adres voor een nieuwe voorruit , scherpe prijs en vriendelijke monteur Ruud. Dit bedrijf is een echte aanrader.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super service voor een mooie prijs!

Had een flinke barst in mijn voorruit, bij nieuwe voorruit kon ik binnen een paar dagen terecht voor een fractie van de prijs van alle bekende grote ruitschade bedrijven. Zeker een aanrader!

Zeer vriendelijk en profesioneel

Exact op tijd en zeer netjes afgeleverd. Zeer scherpe prijs

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima service voor fractie van prijs

Ik zeg, altijd hier je ruit laten doen. Goede service, vriendelijke mensen, en zeer voordelig!

Snelle super service!

de volgende dag was mijn achterruit al meteen gefixt. al het glas weg. goede kwaliteit en prijs! aanrader.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top service, voordelig, vakkundig en snel!!

Ik had een dikke kras in mijn ruit gekregen door zand tussen de ruiterwisser. De verzekering vergoed krassen in een ruit niet. Als je dan toch zelf voor een nieuwe ruit moet betalen is dit HET adres om het te laten vervangen. Een gastvrije, vriendelijke monteur die vakkundig, voordelig is en een snelle service biedt. Helemaal TOP!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snelle en zeer goede service

Mijn voorruit lekte (flink) omdat de kitrand losliet, wellicht wat eerder aan het licht gekomen door vakantie met dakkoffer. Uiteindelijk bleek namelijk dat de kit op veel plekken niet gehecht was (Ford Focus Stationwagon 2016). Op maandag gebeld en in dezelfde week plek om op locatie de ruit opnieuw te monteren. Monteur haalt uiterst zorgvuldig de voorruit los en heeft bestaande ruit opnieuw kunnen monteren.

Escudostraat 32

2991 XV Barendrecht