goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op vrijdag 17 febr,2019 kwamen wij op de camping aan in Beekbergen. Bij aankomst bleek het brandstoffilter kapot te zijn. Omdat wij de camper nog niet zolang hadden belden wij de verkoper Gert Jan op. Hij was heel begrip vol en gaf aan dat hij het gelijk ging oppakken. 2 uur later stond Gert Jan met zijn zoontje op de camping in Beekbergen met een nieuwe brandstoffilter. In een poep en een scheet had hij hem er weer ingebouwd. En passant stelde hij gelijk de deur van de camper nog even bij. Zo,n service heb ik nog niet eerder meegemaakt. Wat ons betreft krijgt Gert Jan van Rozendom campers te Rijssen van ons de WARME DOUCHE. Gert Jan nogmaals bedankt en je krijgt van ons een 9. Top.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn contact en komt afspraken na. Hier hebben wij een super fijne camper gekocht. Ik werd laatst nog door Rozendom gebeld dat ze zelfs nog een set reservesleutel hadden gevonden, die ga ik binnenkort even ophalen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via internet een Adria camper gevonden bij Rozendom Campers. Na bezichtiging besloten de camper te kopen.\r\nDit is een top besluit geweest.\r\nNa overleg met Geert Jan de camper eerst laten keuren bij Smits campertechniek te Ede en met de keuringspuntjes terug naar Rijssen. Geert Jan heeft dit direct goed aangepakt en alles in orde gemaakt. \r\nHier blijkt: bij Geert Jan is afspraak ook echt afspraak!\r\nMochten we ooit een andere camper zoeken, gaan we zeker eerst bij Geert Jan Rozendom kijken. \r\nWij zijn superblij met de ontvangst, behandeling en zeer positieve benadering.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het is prettig zakendoen met Rozendom campers klantvriendelijk en deskundig en een vertrouwd gevoel van ons krijgt Rozendom een dikke pluim.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De ervaringen met de heer Rozendom waren bijzonder hartelijk wij zijn ontvangen met heerlijke koffie en een leuk gesprek wat resulteerde met de aankoop van een camper.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nu 2x camper gekocht. Goede service, komt gemaakte afspraken na. No nonsens.\r\nAltijd bereid tot overleg.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aanschaf gebruikte camper \r\n\r\nIn 1 woord wat een top bedrijf , je krijgt echt waar voor je geld , geen gedoe over wat kleine onvolkomenheden . In verband met einde garantie de camper ook nog even laten keuren bij Ron Smits ( bekende keurmeester van NKC) Uitslag : top camper , met wat kleinigheden en tips . Geert Jan pakt dit super op en denkt met je mee , daar waar het gaat om mogelijkheden en efficiency . Een betrokken kerel die staat voor zijn geleverde produkt. Voorlopig kunnen we weer even vooruit , maar bij een eventuele vervanging loop ik eerst bij Geert Jan en zijn team naar binnen ! Al met al een \"AANRADER\" !,

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tot op heden goede ervaring opgedaan. Het geef ons voldoende vertrouwen om met dit bedrijf verder te gaan.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alleen maar goede ervaringen. Onder garantie het dakraam dat lekte opnieuw ingekit Professioneel gedaan.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben hier erg goede ervaring met Rozendom Campers. We zijn erg vriendelijk en vakbekwaam geholpen en hebben onze 1e camper gekocht

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gaf bij inruil een uitstekende prijs voor doe oude camper en betaalden een zeer redelijke prijs voor een andere. Nieuwe camper werd perfect afgeleverd. Vlak voor de garantie kregen wij een brief dat de garantie afliep en dat als wij nog garantiepunten hadden een afspraak konden maken. Wij hadden geen punten, perfecte camper.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hallo Herr Rozendom,\r\ngerne gebe ich Ihnen und ihrem Team eine sehr positive Rückmeldung. Mit dem Wohnmobil sind wir sehr zufrieden und freuen uns sehr darüber, dass wir uns so schnell entschieden haben. Die letzten Gaspapiere sind auch angekommen, so dass nun alles klar ist. Vielen herzlichen Dank für ihre Überführungsbegleitung und ihr Vertrauen. \r\nFreundliche Grüße Wilfried Gerndt

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben twee jaar geleden onze jonge integraal Hymer (19.000 km gelopen) bij Rozendom gekocht en daarbij een personenauto in kunnen ruilen. Zijn zeer tevreden over de geboden service en blijven, ondanks dat het vanaf onze woonplaats een uurtje rijden is, bij dit familiebedrijf in onderhoud, zowel voor het campergedeelte als voor het autogedeelte. De koffie staat altijd klaar bij Geert-Jan.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Reden bezoek : blokkage hordeur\r\nErvaring : na telefonisch contact.....op een zaterdag mochten wij ons zo mogelijk terstond aanbieden.\r\nVriendelijke ontvangst, zodra beschikbaar onmiddellijk geholpen op een professionele, snelle manier (een kwartiertje). Daarna prijscorrect afgehandeld.\r\nDIT IS SERVICE MET EEN HOOFDLETTER, zelfs voor een \"niet\" klant, vakantieganger Belg.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na telefonisch contact camper voor ons gereserveerd terwijl wij pas een aantal dagen later konden komen voor bezichtiging, ook nog buiten openingstijden. Betrouwbaar en fijn bedrijf om je camper te kopen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring met dit Camperbedrijf is TOP. De kennis en deskundigheid staan hier hoog in het vaandel.\r\nDe klantvriendelijkheid en het nakomen van gemaakte afspraken en service komen zeer positief over. \r\nGeert Jan en je team, ga zo door.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer correct, klantvriendelijk, komt zijn afspraken na ! \r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We werden goed ontvangen en hebben goede zaken gedaan waren zeer tevreden wat ons geboden werd en wat wij er hebben gekochte op

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een spontane club jonge mensen ,met plezier in het werken en kennis van zaken.Vlotte afweking van de papieren.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede uitleg geen dwingverkoop,kunnen alles en op eigen tempo bekijken ,hebben ook een andere camper gekocht.Mooi exemplaar ondanks na een week pech einde vakantie van een maand toch nog redelijk blij met de aankoop.Mijn vrouw erg teleurgesteld.Fam.Segers

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De eigenaar, Geert Jan zorgt ervoor dat de camper die je bij hem koopt, voor 100 % in orde is. Mocht er onverhoopt toch iets niet in orde zijn, dan rust hij niet tot het in orde is.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed geholpen niet opdringerig, je kunt rustig een camper bekijken.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben van geert-Jan een camper gekocht.hij is een zeer betrouwbare man die zich aan alle afspraken houd.Wij zijn zeer blij met onze camper en kan iedereen aanbevelen hier een camper of caravan van te kopen.Hij verdiend een dikke 10.Top bedrijf.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben in december een tweede hands camper gekocht bij Geert-Jan.Geert-Jan is een zeer betrouwbare man die zich aan alle afspraken houd en heeft ons een zo goed als nieuwe camper verkocht waar wij ontzettend blij mee zijn.Dit bedrijf is zeker aan te raden.Als wij in de toekomst een andere camper zoeken gaan wij zeker terug naar Geert-Jan.

Baruch Spinozastraat 12

7442 PD Nijverdal

Over Rozendom Campers

Rozendom Campers biedt mooie, luxe occasion campers aan in verschillende prijsklassen. Rozendom Campers is een jong en dynamisch bedrijf. Bij Rozendom Campers wordt u gastvrij onthaald en u kunt de volgende diensten van ons verwachten: • Verkoop • Garantie • Inkoop en inruil • APK en onderhoud • Reparatie en montage • Service & geen afleverkosten!