Komt vanaf het eerste bezoek gelijk heel vertrouwd, geloofwaardig en professioneel over.

We hebben Rozendomcampers via de internetwebsite gevonden omdat we op zoek waren naar een camper. We werden er heel vriendelijk ontvangen en konden rustig op ons gemak de camper bekijken. Geert Jan kwam af en toe even langs of we eventueel vragen hadden of wat wilden weten. We zijn er heel professioneel geholpen en niets was te veel. We hebben er tenslotte een andere hele mooie burstner camper gekocht en zijn er nu gelijk mee op vakantie gegaan. We zijn er geweldig blij mee. Geert Jan is een hele fijne en professionele ( man) verkoper. We zijn super geholpen en als we nog eens van camper mochten veranderen, gaan we zeker terug. Heel erg bedankt Geert Jan!

Super ervaring geen moeite te veel Top

Satelliet tv werkte niet Door al de leveranciers van het bekende kastje naar de muur gestuurd Firma Rozendom gebeld kom direct langs komen. Wat een geweldig Service Geen moeite te veel En een vakman en liefde voor campers Straalt er vanaf Super

Uitstekend en prettig geholpen

Neemt ruim de tijd voor je, prima uitleg en klantvriendelijke begeleiding

Prima bedrijf

We hadden onze oude hymer bij Rozendom in onderhoud, en hebben daar nu een nieuwere gekocht. Goede service, goede informatie, prettige omgang, kortom, we zijn tevreden over Rozendom.

prettige ervaring en keurige oplevering

Geert-Jan heeft ons uitstekend geholpen. Hij heeft ruim de tijd genomen en wij hebben de camper uitvoerig bekeken en getest (met proefrit). De oplevering verliep erg soepel en de belofte zijn meer dan waar gemaakt. Zelf een kleine beurt werd uitgevoerd, zonder dat hier ooit over gesproken was. Nu genieten...

Vanaf de eerste kennismaking t/m het afleveren van de camper hebben wij als zeer prettig ervaren.

Een menselijke benadering en ook tijd voor een persoonlijk gesprek. Ook bij aflevering werd er genoeg tijd genomen om alles uit te leggen en de camper zag er perfect uit.

Super dealer

Alles weer perfect geregeld Zelfs de garantie uitgebreid gratis omdat wij de camper voor april niet veel gebruiken top

Kwalitatief goede campers te koop bij een betrouwbaar bedrijf.

Wij zijn blij met de camper die we hier gekocht hebben en tevreden over de geboden service van Geert-Jan. We kregen goede uitleg bij de aflevering en ook tijdens ons eerste weekendje "uitproberen" was hij hulpvaardig bij vragen. We hebben er vertrouwen in dat we hier ook in de toekomst, bij onderhoud van de camper, netjes geholpen worden. Agnes en Magda

Fijne ondernemer.

Gewoon normaal,geen kapsones,goede prijs, netjes te woord gestaan. Prima service. Een eigenaar die niet bang is om zelf ook de handen uit de mouwen te steken om te sleutelen.

Afspraak is afspraak, uitstekende service.

Nogmaals: afspraak etc. geen ge.........

We zijn heel prettig en vakkundig geholpen bij de aankoop van onze camper.

Wij zijn bij de aankoop van de camper erg goed geholpen. Geert-Jan Rozendom is een camperdealer met veel kennis van zaken. Alle zaken die we bij de aankoop nog hadden bijbesteld zijn heel netjes en professioneel geïnstalleerd. Ook de contacten, na de aankoop, bij vragen onzerzijds en bij de afhandeling van administratieve zaken verliep erg vlot.

Eerlijk en betrouwbare uitstraling.

Ontzettend prettig te woord gestaan, en correct van afhandeling. Ook met betrekking tot inruil van onze camper en de aflevering van gekochte camper. Netjes alles na gelopen en zelfs ongevraagd een nieuwe accu geplaatst

Betrouwbaar en zeer klantgericht

Deze week onze nieuwe camper opgehaald bij de hr. Rozendom. Een bedrijf die zijn afspraken nakomt en service en klantgericht is en mee denkt. De komende garantie periode zal uitwijzen of we een goede koop hebben gedaan.maar hebben er het volste vertrouwen in.

Prettige ontvangst en uitstekende service.

Onze ervaring is dat je prettig wordt geholpen en dat we het snel eens waren over de inruilprijs van onze camper. De aflevering hebben wij als zeer prettig ervaren en zijn dan ook met een tevreden gevoel met de nieuwe camper naar huis gereden. De nazorg en service zijn wat ons betreft uitstekend.

Prima bedrijf

Goed advies en afspraken worden nagekomen.

Maakt het waar

Na een goede kop koffie een uitgebreide toelichting en een laatste check heeft Rozendom Campers alle eerder gemaakte afspraken waargemaakt. Prettig en als klant behandeld.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf de Jong & Laan
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf via een bestaande klant bij jullie terecht gekomen, deze heeft niets teveel gezegd over de goede service en deskundigheid , wij zijn super tevreden .

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ervaring voor de 2e keer grandioos. Dhr. Gert-Jan los de problemen professioneel op. Hij komt zijn afspraken na en dit geeft een heel vertrouwd gevoel. Echt super.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goede service en nazorg.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed en enorm klantvriendelijk

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben hier een gebruikte camper aangekocht.\r\nOntvangst en communicatie met Geert-Jan super en vlekkeloos verlopen.\r\nOp elke vraag werd altijd een gepast antwoord gegeven en alles werd uitgevoerd zoals gevraagd.\r\nAfter service moeten we nog ondervinden maar we hebben geen twijfel dat de dienstverlening verder uitmuntend zal verlopen.\r\nWat ons betreft geen moment spijt!!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs zijn we langs geweest bij Rozendom campers omdat we eindelijk een Carthago zagen die exact beantwoordde aan onze wensen.\r\nContact met GertJan Rozendom verliep zeer ontspannen.\r\nHij bedient zich niet van verkooppraatjes en liet ons uitgebreid de ruimte om de nodige indrukken op te doen.\r\nNa de keuring bij een onafhankelijk keuringsstation kwamen er een aantal minimale dingetjes aan de orde en het feit dat de camper aan een grote beurt toe was. \r\nDit werd allemaal doorgegeven en alles is volgens afspraak door Rozendom tot in de puntjes geregeld. \r\nEen weekje later bleek dat er een display in zat die voorbereid was op een niet aanwezige amperemeter waardoor deze informatie doorgaf waar niemand iets aan heeft.\r\nNu is Rijssen voor ons niet naast de deur en zijn voorstel was om een andere display op te sturen zodat ik deze kon omwisselen (nadat ik had aangegeven dat ik dat zelf wel zou kunnen).\r\nDit bleek de oplossing en was snel en goed geregeld.\r\n\r\nWij zijn erg blij met de uitstekende camper en zouden een eventuele volgende camper hier zo weer kopen.

• Reden bezoek Onderhoud

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Plezierig.correct en betrouwbaar.

Baruch Spinozastraat 12 7442 PD Nijverdal

Over Rozendom Campers

Rozendom Campers biedt mooie, luxe occasion campers aan in verschillende prijsklassen. Rozendom Campers is een jong en dynamisch bedrijf. Bij Rozendom Campers wordt u gastvrij onthaald en u kunt de volgende diensten van ons verwachten: • Verkoop • Garantie • Inkoop en inruil • APK en onderhoud • Reparatie en montage • Service & geen afleverkosten!