Klantvriendelijk

GJ is een rustige verkoper. Weet waar hij het over heeft. Geef je de ruimte om de camper te bekijken. Geeft goede adviezen. We zijn zeer tevreden. Wij gaan heerlijk genieten van een hele mooie camper.

Gastvrij en goede service.

Lekkage aan ophangpunt van luifel. Is opnieuw afgekit. Alles zeer goed en degelijk opgelost.

Vriendelijk en behulpzaam

Zeker goed alle tijd voor uitleg

No nonsens afhandeling met humor gelardeerd.

Vriendelijke benadering met uitstekende service

Onze ervaring is prima

Goed geholpen, camper goed afgeleverd

Wat een ontzettend fijn bedrijf. Eigenaar en zijn vrouw stellen alles in het werk om klant tevreden te stellen.houden zich correct aan de afspraken en onze camper is naar volle tevredenheid afgeleverd. Een dikke pluim en nogmaals dank voor de fijne samenwerking Jan en Marja Beems

Geweldige monteur eigenaar.

Een storing in het systeem van onze Carthago Camper. Na zelf een speurtocht lukte het ons niet te vinden wat het probleem was. Even naar Rozendom Campers bellen en daar spreken wij met Geert-Jan de eigenaar. Hij maakte tijd vrij en zijn er naar toe gereden. Even een korte interview door Geert-Jan en hij had het binnen 5 minuten opgelost. Als je spreekt over een technische man die de campers van binnen en buiten kent dan moet je wel hier zijn Rozendom Campers te Rijssen. Wij waren heel blij en bij een loop ronde om de camper ziet hij nog iets en weet het direct te verhelpen. Voortaan even naar Rijssen, wat een services.

Echt goede service en altijd behulpzaam! Super!

staat altijd voor je klaar , ook bij eventuele problemen na koop.

Hele prettige verkoop.

Onverwacht hebben we onze camper verruild met een camper die kwalitatief veel beter is en meer ruimte heeft. De service en aflevering is heel goed. Het gaf ons een vertrouwde indruk.

Vriendelijke niet opdringerige eigenaar die je rustig de tijd geeft om de camper in alle rust te bekijken.

Prettig

Prettig contact en goede snelle service

Prima camperbedrijf.

Wij hebben de familie Rozendom leren kennen als vriendelijke en behulpzame mensen en daarbij wordt een zeer goede service gegeven.

Een heel fijne zaak en dito eigenaar.

De camper dit voorjaar omgeruild. Toevallig stonden we deze zomer naast Frans (van een paar reviews verder) op een camperplaats. Beiden een camper van Roozendom maar met heel verschillende verhalen. Frans die zelfs via een tekst op de kentekenplaat zijn onvrede aan de wereld kenbaar maakt en wij die super tevreden zijn. Toen we vorige week in Rijssen waren omdat een kraan stuk was hebben we het met Geert-Jan over de tekst op die kentekenplaat gehad en hoorden we het achterliggende verhaal ook van de andere kant. Conclusie: Het cijfer van Frans is oké, de tekst(en) zeeeeeeer onterecht. Wij zijn heel zeer tevreden en zouden willen dat we bij alle bedrijven op deze manier behandeld werden. Alle vragen vriendelijk beantwoord en probleempjes en problemen zonder morren opgelost. Heel fijn. Zeer aan te bevelen.

geweldig

Bij onze zoektocht naar een andere camper [jonger en andere bed indeling], bij rozendom campers in Rijssen uitgekomen. Na de recenties te hebben gelezen van uit Gouda naar Rijssen gegaan. Zeker gastvrij ontvangen ! Op ons gemak zelf de campers kunnen bekijken met de mededeling,kijk op uw gemak de koffie staat klaar en als u vragen heeft meld u zich bij mij. na vele uren rond gekeken te hebben bleven we bij 1 camper uitkomen ,die perfect voor ons is. Na overleg over de prima inruil prijs die we voor onze camper kregen was de koop rond. De koffie was lekker en alle vragen werden in alle rust beantwoord. 1 week na de aanschaf nog terug geweest met nog meer vragen waar uitgebreid tijd voor werd genomen! Daarna op aanraden van Geert Jan naar de Camperplaats Midas gegaan voor 1 nachtje .Het werden er 5 ,wat is het daar goed vertoeven en wat een mooie fiets omgeving. Kort om een ECHTE AANRADER voor een bezoek ! deze score van 5 sterren is dik verdiend door Geert Jan Groeten

Super tevreden en keurig behandeld.

Alle vragen die je na de aankoop nog hebt, worden zelfs in de avonduren (via Whatsapp) nog beantwoord. Wij zijn zeer tevreden over dit bedrijf en blij met onze camper.

Niks op aan te merken

Zeer tevreden over de afhandeling. Gaf veel vertrouwen. Nu gaan we genieten van onze nieuwe aanwinst.

Vriendelijke eigenaar die met ons meedacht en zijn afspraken nakomt.

Wij werden vriendelijke ontvangen met koffie. Wij hadden ons al georiënteerd via de site. De eigenaar gaf ons toegang tot de campers zien en gaf ons de tijd om tot een besluit te komen. We konden afspraken maken over onze wensen en gingen over tot koop. Wij zijn zeer tevreden over onze aankoop.

alle afspraken kering nagekomen

We hebben bij Rozendom een 13 jaar oude camper gekocht. Geen hijgerige verhalen of onder druk zetten, maar rustig de tijd gekregen om te beslissen. Bij keuring vooraf door een externe partij bleken er een aantal zaken niet in orde te zijn. Maar ze maken hier waar wat ze beloven. Alles kosteloos opgelost. Dus met een goed gevoel op vakantie!!

Vlotte en correcte afwikkeling Voor vragen kun je altijd terecht

Geduld, behulpzaam

Na afspraak alle tijd om je te helpen

Oplichter

Komt zijn afspraken niet na. Alleen mooie praatjes inderdaad. Pas op.

Helder en duidelijk.

We werden vriendelijk en laag drempelig ontvangen. Het bedrijf straalde vertrouwen uit.Niets was teveel. Goede uitleg en duidelijke uitleg. De afspraken worden secuur nagekomen. Al met al zijn wij uitermate tevreden. Dank je wel Geert- Jan.

Het bedrijf straalt vertrouwen, deskundigheid en zekerheid uit. Al onze vragen werden uiterst vakkundig beantwoord. Ondanks de drukke tijd heeft uw bedrijf alle tijd genomen. Alle zaken die wij vooraf hebben besproken zijn naar uiterste tevredenheid gedaan. Wat ons betreft niets dan lof.

Heel dik tevreden. Geert-Jan is een vlotte vent. Vriendelijk, correct en direct, vlot en duidelijk. Inruil geen probleem. Normale prijzen voor (in ons geval) een topproduct. Hij legt alles duidelijk uit, heeft tijd voor je. Zijn heel blij met onze aanwinst. Zou zeker anderen aanraden om in ieder geval te gaan kijken bij Geert-Jan.

Over Rozendom Campers

Rozendom Campers biedt mooie, luxe occasion campers aan in verschillende prijsklassen. Rozendom Campers is een jong en dynamisch bedrijf. Bij Rozendom Campers wordt u gastvrij onthaald en u kunt de volgende diensten van ons verwachten: • Verkoop • Garantie • Inkoop en inruil • APK en onderhoud • Reparatie en montage • Service & geen afleverkosten!