• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie 2e hands Peugeot 206 diesel gekocht. Mijn oude Nissan Micra kon ik inruilen. Nieuwe APK gekregen, 2 banden en remleiding vervangen. Prima service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed en deskundig advies, snelle levering, flexibel met inruilen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn bedrijf. \r\nHeb er al meerdere auto’s gekocht. \r\nGoede service en denken mee. \r\nAanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie gebruikte Renault Laguna gekocht. Na overleg zijn de achterste remschijven vernieuwd en een nieuwe apk bij aflevering. Super service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima. Prettig en eerlijk gesprek. Heb hieronder prijs/kwaliteit niet gescoord, want dat kan ik nog niet beoordelen. De auto rijdt goed.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Robert is een goede auto verkoper die nette auto’s voor een nette prijs verkoopt

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service, zijn blij met de auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit bedrijf maakte 5 minuten voor sluitingstijd nog ruimte voor ons om de keus te laten vallen op een prachtig tweede auto voor ons gezin. Persoonlijk contact daarna en het nakomen van afspraken staat zeer hoog in het vaandel! \r\n\r\nAl met al naar grote tevredenheid geholpen en met een fijn gevoel deze auto aangekocht.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerder dit jaar hebben we hier een auto gekocht, toen heb ik deze beoordeling op internet gezet:

\"Klein pand, geen personeel, kleine voorraad, dus lage kosten. Maar wel een keurige auto kunnen kopen voor een goede prijs. Een aankoopkeuring bij een andere garage was geen probleem, dus dat hebben we gedaan. Kwamen wel een paar dingetjes uit, maar niets schokkends, Blijft een gebruikte auto natuurlijk. Geen gedoe, gewoon straight zaken doen en geen gekonkel. Ja is ja, nee is nee en gras is groen. Goed adres!\"\r\n\r\nNu is de auto defect, de koppaking is kapot. Contact opgenomen met de Fijter, deze had nog een andere Smart staan. Die hebben we gekocht en de andere ingeruild voor een meer dan redelijke prijs! Een uitgave waar we niet voor hebben gekozen, maar al met al zeer tevreden. Robert bedankt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuk bedrijf, wat op internet staat komt overeen met de werkelijkheid. Met reële, nette prijzen en geen gedoe.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Stond laatst op een zaterdagavond met een lege accu in de buurt van Autobedrijf de Fijter. De eigenaar kwam mij (met 4 kinderen achter in de auto) binnen 2 minuten helpen. Meest vriendelijke actie van het jaar wat mij betreft!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een zeer goeie ervaring met dit bedrijf

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf netjes en goed \r\nalleen pech met het naar huis rijden\r\nmeteen schade aan voor en achterbumper en l. a.scherm\r\n[verhaal schade]

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na de aanschaf van mijn Lupo enkele jaren terug wederom een leuke auto gekocht bij dit bedrijf.\r\nGoede service en nette prijzen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel betrouwbaar

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel vriendelijke toegang.\r\nZeker een 9 bijna eigenlijk een 10

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede inruilprijs gekregen voor mijn oude auto en de nieuwe werd netjes afgeleverd zoals afgesproken. Hele goede service en erg vriendelijk. Zeker een aanrader om hier een auto te kopen :-)!

voldoende, een redelijke ervaring

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.