goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hoi,\r\n\r\nIk ben via een zoektocht op marktplaats bij autobedrijf Fijters te recht gekomen. Eerst via mail, waar ik niet lang op een reactie moest wachten. \r\nVervolgens een afspraak gemaakt, waar ik professioneel en vriendelijk ontvangen en geholpen ben.\r\nHeb uit eindelijk de auto gekocht en ben met een tevrede gevoel weggegaan.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben een fantastische ervaring met Autobedrijf de Fijter. Een vriendelijk ontvangst zonder valse pretenties, eerlijk en vakkundig.\r\nWe kregen in vol vertrouwen een auto mee voor een proefrit. Na terugkomst was de koop snel gesloten!\r\nMet heel veel plezier heb ik een blauwe Kia Picanto aangeschaft uit 2007, een perfecte occasion zowel van binnen als van buiten, en keurig afgeleverd.\r\n\r\nWe zijn zeer tevreden en we bevelen dit bedrijf van harte aan.\r\n\r\nRobert, heel veel succes verder gewenst met je geweldige autobedrijf en dat er nog vele mensen mogen genieten van jouw mooie en betrouwbare auto\'s!\r\n\r\nDankjewel dat ik ieder dag weer mag genieten van deze heerlijke en betrouwbare auto, die rijdt als een zonnetje!\r\n\r\nHartelijke groetjes,\r\nMarjolein Raven\r\n\r\nAuto aangeschaft in juni 2018, gevonden via Marktplaats.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie 2e hands Peugeot 206 diesel gekocht. Mijn oude Nissan Micra kon ik inruilen. Nieuwe APK gekregen, 2 banden en remleiding vervangen. Prima service!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed en deskundig advies, snelle levering, flexibel met inruilen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn bedrijf. \r\nHeb er al meerdere auto’s gekocht. \r\nGoede service en denken mee. \r\nAanrader!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie gebruikte Renault Laguna gekocht. Na overleg zijn de achterste remschijven vernieuwd en een nieuwe apk bij aflevering. Super service!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima. Prettig en eerlijk gesprek. Heb hieronder prijs/kwaliteit niet gescoord, want dat kan ik nog niet beoordelen. De auto rijdt goed.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Robert is een goede auto verkoper die nette auto’s voor een nette prijs verkoopt

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service, zijn blij met de auto.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit bedrijf maakte 5 minuten voor sluitingstijd nog ruimte voor ons om de keus te laten vallen op een prachtig tweede auto voor ons gezin. Persoonlijk contact daarna en het nakomen van afspraken staat zeer hoog in het vaandel! \r\n\r\nAl met al naar grote tevredenheid geholpen en met een fijn gevoel deze auto aangekocht.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerder dit jaar hebben we hier een auto gekocht, toen heb ik deze beoordeling op internet gezet:

\"Klein pand, geen personeel, kleine voorraad, dus lage kosten. Maar wel een keurige auto kunnen kopen voor een goede prijs. Een aankoopkeuring bij een andere garage was geen probleem, dus dat hebben we gedaan. Kwamen wel een paar dingetjes uit, maar niets schokkends, Blijft een gebruikte auto natuurlijk. Geen gedoe, gewoon straight zaken doen en geen gekonkel. Ja is ja, nee is nee en gras is groen. Goed adres!\"\r\n\r\nNu is de auto defect, de koppaking is kapot. Contact opgenomen met de Fijter, deze had nog een andere Smart staan. Die hebben we gekocht en de andere ingeruild voor een meer dan redelijke prijs! Een uitgave waar we niet voor hebben gekozen, maar al met al zeer tevreden. Robert bedankt.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuk bedrijf, wat op internet staat komt overeen met de werkelijkheid. Met reële, nette prijzen en geen gedoe.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Stond laatst op een zaterdagavond met een lege accu in de buurt van Autobedrijf de Fijter. De eigenaar kwam mij (met 4 kinderen achter in de auto) binnen 2 minuten helpen. Meest vriendelijke actie van het jaar wat mij betreft!
  • Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een zeer goeie ervaring met dit bedrijf

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf netjes en goed \r\nalleen pech met het naar huis rijden\r\nmeteen schade aan voor en achterbumper en l. a.scherm\r\n[verhaal schade]

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na de aanschaf van mijn Lupo enkele jaren terug wederom een leuke auto gekocht bij dit bedrijf.\r\nGoede service en nette prijzen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel betrouwbaar