Super service, een echte aanrader!

Bij Nick heb ik mijn BMW E93 gekocht, de auto stond in concoursstaat. Na 1,5 week rijden liet de auto ons staan, zeer vervelend natuurlijk, maar ik kon een dag later terecht bij Nick die er meteen werk van maakte en alles heeft opgelost! Het enige wat ik kan zeggen is dat Nick zeer vriendelijk is een zeer goede service biedt. Ik zou er zo weer een auto kopen!

Vriendelijk , betrouwbaar overkomen , en lekker vlot ! !

Na het zien van een super mooie en stoere Golf 7 GTi bij NFautomotive , via de app een nette inruilwaarde toegestuurd gekregen door Nick. Na wat heen en weer gecommuniceer "zelfs s avonds" sorry Nick , besloten om de Golf te gaan bekijken . Wij troffen daar een leuke jonge enthousiaste verkoper "Nick" aan . De auto stond lekker warm geparkeerd in zijn Showroom , naast alle andere supernette auto,s . De Golf ziet er spik en span uit , en is tot in de laatste puntjes verzorgt , gepolijst , etc etc... De auto lijkt , ruikt , en rijdt als nieuw , en zit sinds kort weer met een dikke smile achter het stuur.. Dank je vriendelijk Nick voor de super gave Golf... Ps, Groetjes van de vrouw en mijn schoonmoeder..

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb recentelijk een VW Golf 7 GTI bij NF Automotive gekocht. Dat is heel goed verlopen. Nick nam echt de tijd om info over de auto te geven en voor een proefrit. We zijn snel tot een deal gekomen en ook de afhandeling verliep uitstekend

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben een BMW Z4 bij Nick gekocht. Super auto!\r\nEn wij zijn zeer tevreden over de afhandeling van de verkoop!!\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nick is betrouwbaar, geeft eerlijke informatie en goede service. Aanbevelenswaardig.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goed geholpen bij NF Automotive en heel blij met mijn \"nieuwe\" Youngtimer! Eigenaar Nick is heel gedreven en attent. Hij weet wat hij verkoopt en hij heeft oog voor detail. Geen louche autohandelarij, maar een liefhebber die zorg heeft voor zijn aanbod. Zeker een aanrader.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tevreden en blij met de aankoop goeie service!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs een ford focus gekocht bij NFautomotive. De eigenaar is een gepassioneerde autoliefhebber en daarmee zeer behulpzaam, vriendelijk en betrouwbaar! De auto werd volledig opgepoetst en met complete historie afgeleverd. Ik raad hem iedereen aan en zal zeker nog eens gebruik maken van zijn service!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik was aan een nieuwe auto toe. Mijn idee was een oudere BMW te zoeken met niet teveel kilometers in een goede toestand. Een zoektocht op marktplaats bracht mij bij NF Automotive. Ze hadden wat ik zocht! Prima service, enthousiaste eigenaar. Ik ben zeer blij met mijn 523i. Aanrader! Bedankt, Nick!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs een top auto gekocht dankzij het uitgebreide advies van Nick. Hij is zeer behulpzaam, open en meedenkend met het complete proces van aankoop tot overdracht van de auto. \r\n\r\nNick is erg vriendelijk in omgang en attent in zijn werk. Nogmaals bedankt voor de fijne samenwerking!!\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Normaal doe ik niet aan reviews maar voor NF automotive (Nick) maak ik graag een uitzondering. NF automotive (Nick) is echt een aanrader. Super vriendelijk en attent. Met de gekochte BMW ben ik nog steeds elke dag ontzettend blij mee.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs een mooie Cayenne bij Nick gekocht. Zeer goed geholpen, goede uitleg over de auto en er werd de tijd genomen voor een uitgebreide proefrit. Een klik met de verkoper is voor mij belangrijk, deze was er meteen. De auto stond er mooi bij en zijn zaak was netjes in orde.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs een mooie 330d gekocht bij NF Automotive.\r\nIk ben erg tevreden over de service. De wagen is prachtige staat afgeleverd! \r\nNick is erg vriendelijk in omgang en is een ware autoliefhebber. Ik kom hier graag nog eens terug!!!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor de 2de keer zeer tevreden.\r\n Vorige maand bij Nf een bmw e39 gekocht. ik was meteen verkocht. De auto nog de eerste dag dat ik was gaan kijken kunnen meenemen. toen we eind de middag terug zijn gekomen om de auto te komen halen heeft Nick nog de bmw vol getankt. Alle auto\'s bij NF zijn volledig origineel met complete historie. als je een betrouwbare auto zoekt dan moet je bij NF automotive zijn! Hele goede service gekregen. Nick nog bedankt voor de champagne en de bloemen van de audi zijn we zeker niet vergeten! Tot de volgende keer weer.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer goed geholpen ,

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Enkele weken terug heb ik bij Nick een geweldige BMW e39 gekocht. Na kort contact via mail, app en telefoon ging ik met een goed gevoel kijken. Ik had de keuze uit twee prachtexemplaren met slechts zeer beperkte gebruikssporen, zoals hij netjes had aangegeven. \r\n\r\nDe auto\\\'s voldeden beide aan de omschrijving en stonden, net als al zijn andere auto\\\'s, netjes binnen. Ze waren een klasse beter dan alle BMW\\\'s die ik tot die tijd tegen gekomen was tijdens mijn zoektocht. Ze waren beide netjes, relatief weinig kilometers, inclusief complete historie, en alles werkt naar behoren, zonder storingen. Kortom: dit werd een moeilijke keuze. Het verschil in opties heeft me doen besluiten te kiezen voor de prachtige 520i, die ik na betaling direct mee kon nemen. En tot op de dag van vandaag geen moment spijt van gehad!\r\n\r\nNa de eerste ruim 1000 kilometer kan ik niet anders zeggen dan dat ik erg tevreden ben met mijn aankoop! Ik kan iedereen dit bedrijf aanbevelen, je krijgt de juiste service, een eerlijke behandeling en een geweldige auto!\r\n\r\nGa zo door Nick!\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanaf de koop van de auto tot aan het leveren van de auto zijn wij onwijs goed behandeld en begeleid door Nick. Naar onze mening is dit een betrouwbaar bedrijf en kun jij op goede resultaten rekenen.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf NF Automotive kan ik omschrijven als een leuk, betrouwbaar bedrijf. We werden goed ontvangen en Nick heeft kennis van zaken(naast dat het goede gozer is). Kortom, hier kan je gerust een auto aanschaffen..

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een zeer aangenaam bedrijf!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer positief.\r\n\r\nKundig, goede service en zeer vriendelijk.\r\nNick heeft echt kennis van zaken en wil zijn klanten een goede ervaring en goed product leveren.\r\n\r\nWerkelijk een verademing vergelijkend met mijn voorgaande ervaringen bij andere verkopers.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Duidelijke taal en ondersteuning van A tot Z. Persoonlijke aandacht staat hoog in het vaandel en dat is zeker merkbaar.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nick is een gepassioneerd automan zoals je nog maar zeer zelden tegenkomt in deze branche\r\nNo nonsens luisterend naar zijn klanten en kijkend naar de mogelijkheden om samen tot een deal te komen.\r\nVriendelijk Gastvrij en passie voor autos Nick ga zo door jij onderscheid je op deze wijze van de andere bedrijven\r\nHou het kleinschalig en ga voor kwaliteit\r\nGr Ton

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goede service, de passie straalt er vanaf.