• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed, duidelijk en niet te duur!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede garage en correct behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Grote beurt inclusief vervanging remblokken- en schijven en vervanging multiriem. \r\n\r\nJacob ken ik al jaren. Familiebedrijf. Zeer betrouwbare en eerlijk personen. Transparante en eerlijke prijsafspraken gemaakt met elkaar. Er wordt goed naar je geluisterd en ook uitgelegd wat gedaan moet worden en waarom. Ik kreeg zelfs een leenauto zonder extra kosten. \r\n\r\nKortom: bezoek Garage Joris en ervaar de klantgerichtheid en uitstekende service zelf!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto nagekeken na spontaan olie lampje branden.auto helemaal nagekeken en nieuwe olie erin.leenauto mee gekregen en volgens planning en afspraken gehandeld. Prettige persoonlijk contact gehad. Fijne samenwerking

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle service! Sochtends auto afgeleverd einde van de dag klaar! Aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De service en klantvriendelijkheid zijn heel goed. Geen strakke protocollen, maar flexibiliteit en maatwerk. \r\nWerkzaamheden zijn goed verricht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige bediening, goede afspraken en no nonsens praat

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hun speerpunten, \" persoonlijke benadering\" en \" transparantie\", maken ze helemaal waar en zelfs meer dan dat!\r\n\r\nOnlangs heb ik er de APK en een kleine beurt laten uitvoeren. De ontvangst was zeer gastvrij en er werd goed geluisterd naar mijn wensen. Er werd zelfs een onderdeel, dat ik zelf had meegenomen, gratis gemonteerd! Ook werd ik, vanwege het slechte weer, zonder extra kosten weggebracht en weer opgehaald. Dit werd mij, zonder dat ik er om vroeg, spontaan aangeboden. Waar zien we dat tegenwoordig nog? Dit wat betreft persoonlijke benadering en service.\r\n\r\nWat betreft de transparantie kan ik zeggen dat er vooraf duidelijk wordt overlegd over de totale kosten en daar houden ze zich ook aan. Kortom een bedrijf dat ik iedereen kan aanbevelen en waar ik graag terugkom.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorige week auto gekocht bij Garage Joris.Prettige omgang. No nonsens benadering.hulpvaardig.toegankelijk. je loopt er makkelijk naar binnen. Vakkundig.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerste contact voor APK keuring\r\nInformeel zakelijk en prettig contact

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf \r\nNet mijn auto weer van de apk en beurt perfect gemaakt. Het zijn echte betrouwbare nette vakmensen bij garage joris

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ben zeer tevreden tot nu toe. ze zijn erg vriendelijk en zeer goede service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaringen zijn tot nu toe positief.\r\nBen tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg fijne garage. Ik kwam via uitlaat-winkel in aanraking met deze garage en ze hebben mij erg goed geholpen. Met een aankomende APK wilde ik ze ook toevertrouwen. Toen het bleek dat er net iets meer mankeerde dan gedacht is er goed meegedacht over de reparatie en is met volle tevredenheid mijn auto gerepareerd!\r\nAanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer vriendelijke mensen, duidelijke uitleg, komen afspraken na.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ging snel, makkelijk en ik ben erg te spreken over Garage Joris.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hier vorig jaar september een gebruikte auto gekocht.\r\nHierover goed voorgelicht m.b.t.. de staat van de auto.\r\nWist dat er een grote beurt uitgevoerd moest worden.\r\nAuto rijd prima.\r\n