Goed netjes en vakkundig geholpen

2 weken geleden een nieuwe opel grandland x gekocht. Netjes geholpen en een nette inruil prijs gekeregen voor mij oude auto. Auto is keurig afgeleverd beurtje gehad en stond netjes gepoetst klaar toen we hem op konden halen. Gezellig bedrijf met nette auto's in de showroom!

• Reden bezoek? Aanschaf nieuwe auto

Prettig geholpen

Via internet zijn wij bij Tom cars terecht gekomen. Wij zijn daar heel erg prettig geholpen . Mooie auto gekocht en een goeie inruilwaarde voor onze oude auto gekregen. Heel prettig bedrijf, wat voor ons de rit naar het zuiden meer dan de moeite waard was. Wij zijn zeer tevreden over Tom cars.

Value for money.

Gemaakte afspraken worden nagekomen ! Aanschaf nieuwe Ford Focus, goede inruilprijs voor de ingeruilde Ford Focus. Waar voor je geld !! Voor ons vijf [ !] ***** sterren.

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.
  • Reden bezoek? Aanschaf nieuwe auto

Deze jongens stralen vertrouwen uit !

Wij waren, in oktober, op zoek naar een Rode Mazda CX5 uit 2019, omdat mijn vrouw gek was van de rode Mazda, met weinig kilometers en op autoscout kwam (nu onze rode CX5) bij Tomcars te voorschijn. Bij het bezoek aan hun mooie showroom waren wij direct verkocht, vriendelijk geholpen met lekkere koffie trouwens. Deze zaak ademt vertrouwen uit en dat geeft je een goed gevoel als je met nieuwe auto naar huis toe rijd. Pim en Tom bedankt voor deze fijne auto. Groetjes Leo en Els Akkerman

aanschaf jong gebruikte Renault Captur

Zocht een jong gebruikte Renault Captur, en vond deze bij Tomcars.nl. Bij een bezoek aan het bedrijf een vriendelijke ontvangst, een uitgebreide proefrit gemaakt en na afspraken te hebben gemaakt overgegaan naar de koop van de auto. Bij de aflevering werden de gemaakte afspraken allemaal netjes nagekomen, o.a. de trekhaak was compleet gemonteerd en auto stond op tijd klaar. team Tomcars bedankt

• Reden bezoek? Aanschaf gebruikte auto

Opnieuw een perfecte auto!

Vijf jaar geleden kocht ik een gebruikte Peugeot bij Tomcars en die auto heeft mij meer dan 100.000 km prima gediend! Daarom ben ik nu teruggegaan naar Tomars en heb opnieuw een Peugeot gekocht, kon mijn vorige inruilen en heb opnieuw ervaren dat Tom prima service levert en een betrouwbare autohandelaar is. Mijn ervaringen zijn alleen maar positief!

• Reden bezoek? Aanschaf gebruikte auto

Een uitstekend bedrijf met super service

Een uitstekend bedrijf met super service. Via de mail contact gezocht mbt een proefrit en interesse in een (nieuw op papier 2 de hands) voertuig. Snelle reactie en een datum in kunnen plannen. Op de dag van de proefrit stond het voertuig netjes gewassen klaar en de medewerker was netjes op ons aan het wachten. We werden correct te woord gestaan en alle tijd werd genomen voor toelichting en uitleg. Na de proefrit kregen wij weer alle tijd en ruimte. Tomcars kwam met een riante inruilprijs. Besloten om tot koop over te gaan. In het gekochte voertuig zat een vlekje in de dak bekleding. Deze zou netjes door de poetser verwijderd worden. Een dag voor aflevering werden we gebeld. Het vlekje bleek niet te verwijderen. Mogelijk lijm vanuit de productie. Zonder vragen werd direct een ruime vergoeding aangeboden of de mogelijkheid om de koop te ontbieden. Op de dag van aflevering viel ons op dat er een stukje lak ontbrak op het dak van het voertuig. Nadat de medewerker dit zag werd wederom direct een oplossing geboden. Namelijk dat het dak opnieuw op kosten van het bedrijf gespoten werd. Hiervoor werd een afspraak gemaakt. Volgens afspraak kwam een chauffeur met een auto ambulance ons voertuig ophalen en werd er een leenauto achter gelaten. Dit terwijl wij op 2 uur rijden van het bedrijf wonen. 1.5 dag later hadden we ons voertuig netjes gespoten, gewassen en uitgezogen terug. Al met al een fantastisch bedrijf wat eerlijkheid en klantgerichtheid bieden. Tim en Tom bedankt voor jullie service! En geen adder onder het gras mbt aflever pakket ed !

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Recent mijn derde auto bij Tom gekocht en zeker niet de laatste

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gekocht een jonge Peugeot partner goede service en vriendelijk geholpen komen hier zeker nog eens een auto kopen fam kempen berghem

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag een prima service ervaren van Tomcars. \r\nWe stonden met een lege accu - vlak voor vertrek naar ons vakantie adres - en daarmee tevens ontregelde electronica van onze Ford C Max. Door Tom binnen een uur een nieuwe accu geregeld, geplaatst en auto opnieuw uitgelezen.\r\nPrima service binnen de garantieperiode. TOP!\r\n\r\nVictor\r\n
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service, alles goed besproken en in een mum van tijd geregeld. Goed gevoel als je daar binnenkomt. Onze oude bolide ingeruild en ook fat was super regeld. Geen gedoe.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kwam voor een 2e hands Megane, werd zeer vriendelijk te woord gestaan door Pim.\r\nNa de testrit een prima inruilprijs gekregen, ook de mogelijkheid om alles daarna telefonisch en via mail af te handelen getuigt van uitstekende service. \r\nWat mij betreft zeker een bedrijf om in de toekomst terug te komen.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Beste heer de Bruyckere,\r\n\r\nHet is inderdaad zo dat ik heel teleurgesteld ben in uw bedrijf, zeker omdat recensies van veel klanten heel goed zijn. Ik begrijp best dat u een klant die een auto wil kopen niet wilt laten gaan. Wat wij niet wisten, en u ons nu pas in uw reactie laat weten, is dat zo’n afspraak voor u vrijblijvend is, wat betekent dat u de auto gewoon aan een ander verkoopt als die zich eerder aandient dan dat wij de afspraak hebben gepland. U had tijdens het maken van de afspraak moeten zeggen dat zo’n afspraak geen zekerheid geeft dat u de auto niet eerder verkoopt, dan had ik zeer waarschijnlijk tegen u gezegd dat ik hem ongezien wilde kopen, afgaande op de advertentie en wat u mij tijdens ons gesprek vertelde, in plaats van een vrijblijvende bezichtigingsafspraak met u te maken, zo graag wilde ik die auto hebben! Zeker gezien de recensies van andere klanten, want uw bedrijf scoort goed in klantvriendelijkheid en service.\r\nWe hebben gelezen dat u juist graag op afspraak werkt en in de review van Charles uit Geldrop staat zelfs dat hij zeer te spreken is over het feit dat u afspraken nakomt.\r\nVoor ons is een afspraak een afspraak. U heeft ons schijnzekerheid gegeven door gewoon een afspraak met ons te maken zonder te vermelden dat dit voor ons geen zekerheid geeft dat de auto tussentijds niet verkocht wordt.\r\nWaarom belt u pas achteraf als u de auto al verkocht heeft? Op die manier word ik voor een voldongen feit geplaatst, ik heb geen keuze meer.\r\nWat u had moeten doen, en in het vervolg moet doen als u vergeet bij een bezichtingsafspraak te vermelden dat u zich het recht voorbehoudt om de auto vóór de gemaakte afspraak te verkopen is vóórdat u de auto verkocht aan die onverwachte klant, telefonisch contact opnemen met mij (de klant) en mij (de klant) de kans geven om de auto ongezien te kopen. Dan had ik (de klant) op dat moment nog een keuze gehad, ongezien kopen of niet het risico nemen en weten dat de auto aan een ander verkocht wordt.\r\nIn ieder geval is het nu voor iedereen die dit leest duidelijk dat een bezichtigingsafspraak geen zekerheid geeft dat de auto niet een paar uur voor je afspraak aan een ander verkocht wordt.\r\n\r\nMet vriendelijke groet,\r\nGea Vos\r\n

Beste Mevrouw Vos, Wij vinden het hier erg vervelend dat u ons bedrijf maar blijft bestoken met negatieve berichten. Voor de laatste keer kom ik er nu nog op terug: Als u de auto zo graag gewild had als u zegt dan had u bij het bellen naar ons moeten vragen of de auto voor u gereserveerd kon worden. Het antwoord was dan geweest: Nee wij houden geen auto's vast voor een aantal dagen tot u eens zin heeft om langs te komen. Pas na minimaal een eerste bezichtiging hier op het bedrijf kunnen wij de auto max. 1 dag reserveren en geven wij de klant zo de gelegenheid om er een nachtje over te slapen en rustig over na te denken. Helaas niet eerder, hier is gewoonweg niet aan te beginnen. Mevrouw Vos, klanten bellen dagelijks bezichtigingen af (of bellen niet eens) als er iets veranderd. Dit staat ook iedereen vrij omdat we pas iets aan elkaar verplichten als er een handtekening onder een koopovereenkomst staat. Naar mijn mening heb ik om 14.45 uur ruim genoeg voor 19.00uur gebeld dat de auto helaas verkocht was. Dat het vervelend en jammer is begrijp ik heel goed maar u kunt ons toch echt niks verwijten. Wij sluiten nu in ieder geval van onze kant deze discussie en ik hoop dat u toch nog een leuke Ford Fiesta kunt vinden.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mij eerste indruk was gelijk uitstekend. Wat een mooie showroom. Ben ook gelijk heel goed geholpen door de eigenaar Tom. Ik heb een hele mooie v50 gekocht van 2010.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettig , mooie nieuwe auto voor de prijs van een occasion .\r\nEen 8 maanden terug een zo goed als nieuwe Peugeot 2008 gekocht.\r\nWat een heerlijke automaat

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik zocht een gebruikte Alfa Romeo 147 en kwam via internet bij Tomcars terecht. Bij Tomcars heb ik de Alfa Romeo 147 gevonden, die in alle opzichten aan mijn wensen voldeed. Ik ben zeer te spreken over Tom\'s klantvriendelijkheid en het nakomen van afspraken. Ik beveel Tomcars bij een ieder aan die een goede occasion of een nieuwe wagen wil aanschaffen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer professioneel, sympathieke en gezellige ontvangst, goede inruil prijs en daarmee goede deal kunnen maken voor een zo goed als nieuwe Peugeot! Heel positief en blij met de auto en het aankoopproces. Heel veel succes en ik kom zeker terug in de toekomst!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede prijs en kwalitietsverhouding. Heb hier onlangs een nieuwe Nissan Qashqai (december 2017) gekocht en mijn oude auto ingeruild. Fantastische service van Tomcar. Als je overweegt een nieuwe auto te kopen, ga dan zeker bij Tomcars langs!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf tom is een fijne eerlijke verkoper zonder op te dringen en hanteert een eerlijke inruil prijs en heeft scherpe prijs met nieuwe auto .een aanrader

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tom heeft ons geholpen met het zoeken van een nieuwe auto. We zijn erg blij met hoe dat gegaan is en hebben veel vertrouwen in Tomcars. Hij heeft een eerlijke prijs gerekend en de auto in heel nette staat opgeleverd. Bovendien heeft hij ons goed advies gegeven over welke auto\'s niet te nemen en waarom niet.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Perfecte goede en snelle service. Fijne communicatie en auto afgeleverd zoals afgesproken

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het contact en de onderhandelingen verliepen zeer prettig. Tomcars is deskundig. Een goede verkoper zonder de welbekende opdringerigheid!