goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Positief!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prachtige normale verkoper / eigenaar.\r\nEn goed betrokken ik zou er zo weer een kopen

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie gebruikte auto gekocht. Prima service en werkplaats.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij Ensing Automobielen koop je binnen no-time een auto! Alles wordt meteen voor je geregeld en je hebt nergens omkijken naar. Voorlichting is geweldig en daar doen zelfs de monteurs aan mee. Al met al een geweldig bedrijf!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik koop niet zomaar overal een auto maar autobedrijf Erik Ensing gaf ons al vanaf het telefonisch gesprek al een goed vertrouwen. \r\nBij dit bedrijf heb ik een mooie witte 320d Touring gekochtend en kon mijn toen mijn eigen GT 535i er goed op inruilen. De service is daar goed en de koffie staat daar altijd klaar. Ook in de werkplaats is men vakkundig want er bleek een lek slangetje voor de koplampsproeier te zijn en die werd direct zonder problemen vervangen. Als ik weer een andere BMW zal kopen dan zal ik zeker eerst naar Erik Ensing in Windschoten gaan !

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en kundig personeel. Kwaliteit en prijs super

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ensing automobielen is Erik Ensing. Erik is een gastheer met verstand van zaken en heeft een passie voor Mini\'s en BMW\'s. Wij hebben Erik ervaren als een zeer vriendelijke eerlijke en betrouwbaar persoon. Wij hebben dan ook met heel veel plezier en met een heel gied gevoel vandaag een mooie Mini bij hem gekocht! Ensing automobielen......een echte aanrader!! Nogmaals dank Erik!

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In april dit jaar bij Erik Ensing een auto gekocht, vriendelijk ontvangst, heeft alle tijd en zelfs een kopje koffie. SUPER !\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke en persoonlijke service icm mooie bmw\'s voorzien van de juiste opties. Vertouwenswekkend, ik heb niet eens proefgereden. Je weet daar gewoon dat het wel goed zit en dat geeft fijn gevoel. Onze 118d is top en ik kan Ensing elke bmw liefhebber aanbevelen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onze auto\'s gekocht! Komen 2 x per jaar terug voor de bandenwissel. Erg vriendelijke ontvangst, altijd met koffie, en zeer betrouwbaar adres.
  • Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben al drie auto\'s bij Erik Ensing gekocht, een 530d Touring (2002), een 130i (2006) en een 535d Touring (2012). Alledrie fully loaded, mooie auto\'s en tot volle tevredenheid. Het is gewoon een goed bedrijf waar de service nog ouderwets is.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto gekocht in Duitsland via Erik. Top gedaan! Ben er zeer blij mee.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een eerlijke autoverkoper zal hem onmiddellijk aanbevelen

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al 10 jaar klant bij deze BMW dealer. Waarom Erik Ensing? Hij bestaat niet voor niets 25 jaar! Eindelijk een garagehouder die niet met je mee praat en die luistert naar een klant. Hij heeft verstand van zaken en is betrouwbaar. Daarnaast is de kwaliteit van de auto\'s en de service zeer hoog. Hij levert kwaliteit en door zijn persoonlijke benadering weet je al snel dat je met een liefhebber te maken hebt. Auto worden altijd perfect afgeleverd volgens afspraak en alle papieren zijn altijd dik in orde. Echt een aanrader wie een nette en betrouwbare BMW of een MINI wilt aanschaften.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In 2012 hebben we via Erik een 8 mnd. jonge VW Tiguan uit Duitsland gekocht.\r\nDat is ons prima bevallen dat we nu een 10 mnd. jonge BMW X1 sportline hebben gekocht.\r\nSamen hebben we naar een geschikte auto gezocht op internet. Dan neemt Erik alles uit je handen. Prijsonderhandeling, onderzoek naar verleden van de auto, check van het chassisnummer etc., navraag bij de importeur etc. Hij haalt de auto op en verzorgt de BPM en RDW keuring. En alles voor een meer dan redelijk tarief. Daar kun je het zelf zeker niet voor doen.\r\nWe zijn zeer tevreden over deze aankopen. Erik weet waar hij over praat en denkt goed met je mee. Je wordt blij van zijn enthousiaste manier van hoe hij zijn werk uitvoert, dat geeft een fijn gevoel.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer positief, altijd pro-actief met de klant meedenkend, er komt altijd een oplossing naar tveredenheid klant.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Superbedrijf dat met veel passie de allermooiste gebruikte BMW modellen verkoopt en onderhoudt. Steeds weer de moeite waard om naar het hoge noorden te rijden:-)