• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuk

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn erg vriendelijk geholpen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erik heft mij bijzonder goed geholpen nadat ik een probleem had met mijn versnellingsbak. Waar BMW Nederland en de NL dealer (Van Poelgeest) coulance weigeren, (bak moest worden vervangen na 5 jaar en 158k km!) wist Erik via Duitsland een coulance van 50% te regelen. Tevens opgehaald van station en auto van en naar dealer gebracht en een kop koffie, helemaal top!
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben onze auto destijds gekocht bij Eric en hebben hem leren kennen als een zeer ervaren, open, eerlijk en oprechte man. Een mensenmens en geen snelle autoverkoper die alle tijd neemt. In onze zoektocht naar een auto hebben we vele autoverkopers gesproken en zowel Eric als zijn auto\'s staken daar ver boven uit. We rijden nog steeds met heel veel plezier in de auto maar zodra wij weer toe zijn aan een andere auto, rijden we zonder meer wederom ruim 200 KM om bij dit bedrijf een auto te zoeken / kopen. \r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kon in Nederland niet een Audi A3 naar mijn wensen vinden (te duur/hoog aantal km/geen opties).\r\nVia Ensing Automobielen heb ik een prachtige Audi A3 kunnen vinden in Duitsland!\r\nWat heel prettig is dat je zelf totaal geen omkijken hebt naar het proces van het importeren van de auto.\r\nEnsing automobielen is ook geen autobedrijf met gladde verkooppraatjes, maar je weet precies waar je aan toe bent. Hierdoor verloopt het contact heel prettig.\r\nAl met al rij ik nu in een prachtige Audi dankzij de zeer goede importservice!
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nadeel vind ik dat ensing niet kan beslissen over zijn eigen werkplaats na 3 dagen kreeg auto storing en dan is hij afhankelijk van een ander

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij werden zeer vriendelijk ontvangen door Erik bood ons direct koffie aan maar hebben de auto eerst even bekeken en toen koffie gedronken een proefrit gemaakt en later nog een bakkie koffie gedronken de aflevering van de auto verliep ook prima wij zijn al jaren vaste klant en dat bevalt prima.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een eerlijke en transparante benadering van Eric Ensing heeft mij zeer aangesproken. Service en afspraak is door hem perfect nagekomen zelfs achter de komma. Hartelijk dank voor de unieke samenwerking!!!!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende ervaring met Erik Ensing. Zeer snelle en deskundige service bij het invoeren van een mooie Mini uit Duitsland.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima geholpen!\r\nDuidelijke taal.\r\nprima kerel van een goed bouwjaar\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg tevreden over de geleverde auto en communicatie over de transactie
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit is mijn eerste ervaring. Aankoop BMW X3.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima bedrijf, de mini countryman is perfect afgeleverd, rijdt en schakelt uitstekend

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne ontvangst, open en eerlijk

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed, man op man, woord op woord.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een autobedrijf met passie, kwaliteit van exclusieve auto’s die naar mij mening nergens anders vindt. En voor de klant altijd klaar staat wat je ook zoekt een volledige BMW of Mini.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijke en duidelijke voorlichting. Komt afspraken in woord en daadkracht stipt na. \r\nGoede en snelle service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed