Topbedrijf en heel klantvriendelijk

Vandaag mijn BMW 1 serie bij Ensing automobielen gekocht. Wat een klantvriendelijke man is Erik Ensing de eigenaar.Totaal geen gladde verkooppraatjes maar alles heel duidelijk en eerlijk uitgelegd over mijn BMW. Je kan heel goed merken dat hij al jarenlange ervaring heeft in de auto branche en weet waar hij het over heeft. Het was heel plezierig om door Erik Ensing geholpen te worden en mijn BMW bij hem te kopen....

Een vriendelijk en korrekt bedrijf zonder kapsones.

Voelt vertrouwd en staan voor wat ze zeggen.

De service van Erik en zijn team zijn echt onovertroffen!!!

"Waarom Winschoten?" wordt mij vaak gevraagd. Misschien niet echt logisch als je in De Meern woont, maar het gemak en de service van Erik en zijn team zijn echt onovertroffen. En wat is er nu fijner dan een nieuwe auto gelijk goed te kunnen testen op de terugweg . Erik, weer hartelijk bedankt!

Super aardige kerel, met verstand van zaken!

Vandaag super mooie Mercedes a klasse AMG gekocht bij Erik, donderdagavond nog tegen 22:00 's avonds nam hij telefoon nog aan, en beloofde mij de volgende dag 8:00 weer te bellen voor verder overleg. Vrijdagmorgen klokslag 8:00 uur belde hij mij terug zoals afgesproken. Hadden telefonisch direct een goede deal. Een paar uur later kon ik auto bezichtigen, super aardig ontvangst gezellig kopje koffie na proefrit. Super aardige kerel die tijd voor je neemt en verstand van zaken heeft. De auto was ook zoals beschreven, super blij mee . Dus een auto kopen is dan ook dikke aanrader bij Ensing automobielen 😀😀👍👍

Fijn bedrijf om zaken mee te doen!

Super mooie bmw x1 gekocht fijn bedrijf om zaken mee te doen!

Gastvrij en oprecht!

2 weken geleden een heerlijke BMW X5 30D gekocht bij Erik. Het was de rit naar Winschoten (230km enkele reis) meer dan waard. Van de gastvrijheid van het ontvangst tot de kennis en oprechtheid van Erik, het was allemaal boven verwachting. Hij heeft een top auto geleverd waar ik de komende jaren heel veel rijplezier aan zal beleven. Ik kan Ensing Automobielen bij iedereen aanraden!! ________________________________________

Transparant en persoonlijk!!

In 2016 kochten wij onze eerste BMW bij Erik. Het werd een mooie "volle" 320 D Touring van 2010 met 89000 km op de teller. De auto is ons geweldig bevallen, maar na vier en een half jaar en de km boven de 200.000, besloten we om Erik een zoekopdracht te geven voor een "volle" 3-serie GT. Wederom een diesel, maar nu een automaat ipv een handgeschakelde. En de missie is geslaagd. Wooow! In België vond hij een geweldige GT, M line uitvoering bj 2016, werkelijk alles erop en eraan. Zoals Erik het zelf aangaf; "een tien!". Het contact vanaf de vondst tot en met de levering was super. Transparant en persoonlijk. Vorige week is de auto opgehaald en we konden zaterdag 7 november alvast een proefrit maken. Een prachtige auto en wat een rijcomfort! Vandaag, zaterdag 14 november, hebben we auto in ontvangst genomen. Alles top geregeld door Erik. De auto stond glimmend in de showroom op ons te wachten. Wederom is te merken dat hij, naast zakenman, ook een geweldig liefhebber is en er alles aan doet om de klant tevreden te stellen. Erik, wederom bedankt voor het fijne contact en het onderlinge vertrouwen. We gaan veel fijne kilometers tegemoet! André en Fanny Wielens

Eerlijk en transparant!!!

Op de site stond een mooi uitgevoerde 1-Serie. De opties die ik zocht aan boord en een ongebruikelijke kleur sportstoelen, een kleur die je niet heel vaak tegenkomt, daar houd ik van. Telefonisch contact gezocht en kon al mijn vragen stellen. Afspraak gemaakt voor bezichtiging. Aangekomen en de auto stond al gewassen buiten klaar. Eerst een kop koffie en ondertussen alles bespreken over de auto. Erik is transparant en eerlijk. In omgang zeer prettig en geeft een goed gevoel. Zéker aanbevolen

Top bedrijf!!!

Voor de derde keer een auto via Erik gekocht, een 335d uit voorraad en twee keer een X4 als zoekopdracht. Ook deze keer weer een super mooie X4 35d van 2016 met 61000 km op de klok. Altijd een heel prettig contact . Doet wat er gevraagd wordt en zet zich voor 200 % in. Top bedrijf met een top eigenaar. Voor een volgende auto gaan we hier zeker weer heen. ERIK, TOP WERK VERRICHT, dank je

Zeer goed, betrouwbaar autobedrijf met een topservice en zeer prettige eigenaar!

Erik is een gepassioneerde liefhebber en prettig in de omgang. In mijn zoektocht naar mijn Mini Cooper S uiteindelijk bij Ensing Automobielen terecht gekomen. Aangezien Winschoten vanuit Hilversum niet om de hoek ligt in eerste instantie veel contact op afstand gehad (email / telefonisch & whatsapp). Extra detail foto's gekregen en heel open en eerlijk verteld waar o.a. gebruikssporen aanwezig waren. Dit soort openheid en eerlijkheid is niet vanzelfsprekend in de autowereld. Van te voren afspraken gemaakt over levering en over eventuele gebreken die later aan het licht zouden komen. Bij problemen met de accu na de levering, is hij ook zeer coulant geweest. Dit terwijl op termijn accu's bij dit soort auto's (minder lange afstanden en start/stop systeem) gewoon vervangen moeten worden. In het gehele aankoopproces en de after sales is het zeer prettig zakendoen met Erik. Hij is open, eerlijk en een liefhebber. Voor een andere auto zal ik zeker weer even bij Erik langsgaan.

Top, goede service

Top ervaring en eerlijke uitleg/advies. Geniet nog iedere dag van mijn aankoop en zal zeker terug komen voor mijn volgende auto.

Eerlijk, behulpzaam, vriendelijk en betrokken

Ik was niet bekend met Ensing en bij toeval had hij de juiste auto voor ons, deze is uitstekend afgeleverd, tevens zeer tevreden over zijn na zorg, hier kunnen veel een voorbeeld aan nemen.

Zeer competent; klantvriendelijkheid top; service zeer goed

Reeds jaren klant bij Ensing, gezien de uiterst goede ervaringen uit het verleden wederom een dikke BMW 5 gekocht. Bij dit bedrijf is het vertrouwd kopen, je komt er altijd weer terug. Kan Ensing bij ieder aanbevelen! Hans Kerkhoven Peize

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onze ervaringen met Erik Ensing zijn zeer positief. Na de aankoop aan onze BMW waren er elektronische problemen. Bij BMW Nederland niet op te lossen. maar voor Erik geen probleem, de auto naar BMW Duitsland gebracht. Daar werd het probleem verholpen. Al die tijd een vervangende auto, service en garantie van de bovenste plank.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer positief. Een zeer prettige,deskundige en persoonlijke service.

voldoende, een redelijke ervaring

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed betrouwbaar autobedrijf met een + voor de topservice .

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al 25 jaar meerdere droomauto\'s bij Ensing gekocht. Altijd samen naar een gepaste oplossing kijken zorgt er voor dat het proces van het kopen van een nieuwe auto als zeer prettig ervaren kan worden i.p.v. eventuele stress die het met zich mee kan brengen.\r\nZeer kundig advies. Tevredenheid van de klant gaat boven de verkoop. Indien een bepaalde keuze onverstandig blijkt, zal ook dat worden belicht.\r\nEr wordt net even iets meer tijd en aandacht besteed waardoor de juiste keuze gewoon gemakkelijker wordt.\r\nAl met al een zeer professioneel bedrijf waar de koffie altijd klaar staat.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een prachtige BMW330i x-drive had Erik al een poosje staan,op een zaterdag toch even gaan kijken. Netjes ontvangen,koffie proefrit,prijs en inruil besproken,open en eerlijk verhaal,koop gesloten. Later thuis gekomen toch nog wat vragen,via whattsapp/telefonisch direkt reactie en antwoord,helemaal top,alle afspraken perfect nagekomen. Erg blij met mijn aankoop,goed gevoel bij. K. de Jong

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erik Ensing autoverkoop. Een fantastische man. Zeer hartelijke ontvangst. Vertrouwen in zijn occasions. Komt afspraken na. Levert zijn occasions perfect af. Na een privé ongeval wederzijds vertrouwen hij kocht mijn auto BMW 535D terug. Hij weet dat hij mij een perfecte auto heeft geleverd. Na benadering voor terug koop en zuinig zijn geweest op de BMW 535D was het geen probleem om de auto weer over te nemen. Alle positieve lof aan Erik Ensing grandioze kerel.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf ! \r\n2auto uit ons gezin gekocht bij ensing beiden goeie koop en eerlijke koop !
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bmw 320D gekocht bij Ensing Automobielen