Top, goede service

Top ervaring en eerlijke uitleg/advies. Geniet nog iedere dag van mijn aankoop en zal zeker terug komen voor mijn volgende auto.

Eerlijk, behulpzaam, vriendelijk en betrokken

Ik was niet bekend met Ensing en bij toeval had hij de juiste auto voor ons, deze is uitstekend afgeleverd, tevens zeer tevreden over zijn na zorg, hier kunnen veel een voorbeeld aan nemen.

Zeer competent; klantvriendelijkheid top; service zeer goed

Reeds jaren klant bij Ensing, gezien de uiterst goede ervaringen uit het verleden wederom een dikke BMW 5 gekocht. Bij dit bedrijf is het vertrouwd kopen, je komt er altijd weer terug. Kan Ensing bij ieder aanbevelen! Hans Kerkhoven Peize

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onze ervaringen met Erik Ensing zijn zeer positief. Na de aankoop aan onze BMW waren er elektronische problemen. Bij BMW Nederland niet op te lossen. maar voor Erik geen probleem, de auto naar BMW Duitsland gebracht. Daar werd het probleem verholpen. Al die tijd een vervangende auto, service en garantie van de bovenste plank.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer positief. Een zeer prettige,deskundige en persoonlijke service.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed betrouwbaar autobedrijf met een + voor de topservice .

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al 25 jaar meerdere droomauto\'s bij Ensing gekocht. Altijd samen naar een gepaste oplossing kijken zorgt er voor dat het proces van het kopen van een nieuwe auto als zeer prettig ervaren kan worden i.p.v. eventuele stress die het met zich mee kan brengen.\r\nZeer kundig advies. Tevredenheid van de klant gaat boven de verkoop. Indien een bepaalde keuze onverstandig blijkt, zal ook dat worden belicht.\r\nEr wordt net even iets meer tijd en aandacht besteed waardoor de juiste keuze gewoon gemakkelijker wordt.\r\nAl met al een zeer professioneel bedrijf waar de koffie altijd klaar staat.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een prachtige BMW330i x-drive had Erik al een poosje staan,op een zaterdag toch even gaan kijken. Netjes ontvangen,koffie proefrit,prijs en inruil besproken,open en eerlijk verhaal,koop gesloten. Later thuis gekomen toch nog wat vragen,via whattsapp/telefonisch direkt reactie en antwoord,helemaal top,alle afspraken perfect nagekomen. Erg blij met mijn aankoop,goed gevoel bij. K. de Jong

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erik Ensing autoverkoop. Een fantastische man. Zeer hartelijke ontvangst. Vertrouwen in zijn occasions. Komt afspraken na. Levert zijn occasions perfect af. Na een privé ongeval wederzijds vertrouwen hij kocht mijn auto BMW 535D terug. Hij weet dat hij mij een perfecte auto heeft geleverd. Na benadering voor terug koop en zuinig zijn geweest op de BMW 535D was het geen probleem om de auto weer over te nemen. Alle positieve lof aan Erik Ensing grandioze kerel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben prima geholpen bij het zoeken naar een Mini Cooper. De beschadigde plekjes zijn mooi afgewerkt.\r\nGoede service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf ! \r\n2auto uit ons gezin gekocht bij ensing beiden goeie koop en eerlijke koop !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bmw 320D gekocht bij Ensing Automobielen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn erg vriendelijk geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erik heft mij bijzonder goed geholpen nadat ik een probleem had met mijn versnellingsbak. Waar BMW Nederland en de NL dealer (Van Poelgeest) coulance weigeren, (bak moest worden vervangen na 5 jaar en 158k km!) wist Erik via Duitsland een coulance van 50% te regelen. Tevens opgehaald van station en auto van en naar dealer gebracht en een kop koffie, helemaal top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben onze auto destijds gekocht bij Eric en hebben hem leren kennen als een zeer ervaren, open, eerlijk en oprechte man. Een mensenmens en geen snelle autoverkoper die alle tijd neemt. In onze zoektocht naar een auto hebben we vele autoverkopers gesproken en zowel Eric als zijn auto\'s staken daar ver boven uit. We rijden nog steeds met heel veel plezier in de auto maar zodra wij weer toe zijn aan een andere auto, rijden we zonder meer wederom ruim 200 KM om bij dit bedrijf een auto te zoeken / kopen. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kon in Nederland niet een Audi A3 naar mijn wensen vinden (te duur/hoog aantal km/geen opties).\r\nVia Ensing Automobielen heb ik een prachtige Audi A3 kunnen vinden in Duitsland!\r\nWat heel prettig is dat je zelf totaal geen omkijken hebt naar het proces van het importeren van de auto.\r\nEnsing automobielen is ook geen autobedrijf met gladde verkooppraatjes, maar je weet precies waar je aan toe bent. Hierdoor verloopt het contact heel prettig.\r\nAl met al rij ik nu in een prachtige Audi dankzij de zeer goede importservice!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nadeel vind ik dat ensing niet kan beslissen over zijn eigen werkplaats na 3 dagen kreeg auto storing en dan is hij afhankelijk van een ander