goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren vaste klant,\r\n\r\nHeb er nu mijn derde auto gekocht, prima geregeld door Mark. Afspraken prima nagekomen. Dit is een aanrader voor iedereen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hartelijk welkom, een no nonsense verhaal over de auto, tevreden over de prijs, koffie aan de ronde tafel en de deal was gesloten.\r\nKortom, weer een tevreden klant.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag samen met mijn zoon een mercedes A gekocht. Fantastische nette eerlijke auto en nette inruil gehad. Mijn zoon SUPER tevreden. Hier doe je nog ouder wets kopen aan de keuken tafel onder het genot van een kopje koffie en gezellig gepraat. Iig door mij en mijn zoon voor ieder aan te raden.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb van de week mijn auto opgehaald die Mark voor mij uit Duitsland heeft gehaald. Dit was de tweede auto die ik bij Mark heb gekocht en het was wederom helemaal top geregeld! Hij kijkt de auto grondig na en komt zijn afspraken na. De auto is in showroom staat! Mark bedankt voor de goede service!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gisteren inmiddels voor de tweede keer een auto bij Deko gekocht en opgehaald. Mark had de auto,na opdracht, gezocht en gevonden in Duitsland, grondig nagelopen en wederom keurig volgens afspraak afgeleverd in Hedel!\r\nVertrouwd adres waar ook na de koop de service niet stopt.\r\nGa voor een volgende auto zeker weer met Mark in overleg!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wordt netjes en vriendelijk geholpen

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf onlangs een Mercedes A180 gekocht. bij aankomst stond deze buiten al netjes geparkeerd en instap klaar.\r\nwe hebben even een rondje rondom de auto gedaan, we kregen een test rist aangeboden, en bij terug komt \r\naan de keuken tafel met een bakje koffie en of wat fris.\r\nde deal rond gemaakt.\r\n\r\nalles netjes afgehandeld en na een uurtje daar geweest te zijn konden we met een nieuwe auto weer terug naar huis \r\n\r\nheb de auto nu ruim een maand in bezit. en ben er zeer te vrede over.\r\n\r\nverwacht geen man in pak met lak schoenen. en een deur kantoor. gewoon een normaal persoon met de keuken als kantoor. simpel en gemakkelijk. \r\n\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg prettig contact, duidelijke informatie en afspraken werden nagekomen! We hebbden de auto inmiddels een paar maanden en zijn erg blij met de aanschaf.

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf het begin was goed, jonge mazda6 gekocht 60.000 km. goed geholpen en vriendelijk. heb nu 101.000 km op de teller staat en de motor is compleet overleden, auto is nu een half jaar. het betreft een import uit italie, met formeel alle beurten gehad. Motor is bij normaal gebruik en onderhoud overleden. onafhankelijk expert bijgeweest: kettingbreuk en regeneratieproblemen leiden tot slechte smering en dus tot kapotte turbo, nokkenlagers etc.......\r\n\r\nniemand neemt hierin verantwoordelijkheid. Mazda NL niet en ook DEKO niet.. terwijl er een niet deugdelijk produkt is geleverd. kwam er ook achter dat deko niet bovag gecertificeerd is... dus kan eventuele juridische stappen zelf betalen. (voorwaarde rechtsbijstandverzekering) \r\n\r\nHeel teleurstellend dat de schade 100% voor mij lijkt te te wprdem (> e 8000) en dat degene waarvan ik de auto heb gekocht niet thuis geeft.\r\n\r\ndus: kijk uit met jonge auto\'s uit het buitenland en houd er rekening mee dat er geen bovag garantie op zit.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima ben al jaren klant bij Mark. Altijd eerlijk en correct geholpen. Alle afspraken goed nagekomen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onze droomauto bij deko gekocht. Fantastisch geholpen voor, tijdens en na aankoop. Ook toen er na een week ern kleine storing optrad werden we fantastisch geholpen. Voor ons was het toch wel spannend om een auto ver (1,5 uur rijden) van huis te kopen. Maar na wat reviews te hebben gelezen, hadden we er alle vertrouwen in. En daar zijn we niet in beschaamd. Wij bevelen deze garage dan ook van harte aan.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Augustus 2018 een Mazda gekocht bij Mark.\r\nHeel erg prettig ervaren. Brabantse gemoedelijkheid. \r\nAuto stond netjes klaar om een goede proefrit kunnen maken.\r\nExtra opties waren geen probleem en zijn super afgehandeld. Trekhaak en extra beurt.\r\nAls service nog een witte kentekenplaat en Nederlandstalige boekjes + lakstift erbij gekregen.\r\nMocht ik weer een auto gaan aanschaffen kom ik zeker weer.\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf aangenaam

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijke handel voor een nette prijs, geen verborgen kosten of meerprijzen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs een jong gebruikte passat gekocht bij Mark.. In eerste instantie kwamen we kijken bij een passat die hij had staan, echter durfde we toch de witte bekleding niet aan.. \r\nMark gevraagd eens rond te kijken of hij iets anders wist te staan wat aan onze wensen voldeed. Niet lang daarna belde hij op dat ie er 1 in Italië gevonden had.\r\n\r\nDaarna heeft hij alles volledig georganiseerd en geregeld. Vrijblijvend heeft hij hem naar Nederland gehaald. Was het iets voor ons, prima.. Zo niet dan ging hij gewoon de site op..\r\nMaar het was zeker iets voor ons, en we zijn het eens kunnen worden over de prijs en overige voorwaarden (zomer banden en extra achteruit rij camera)..\r\n\r\nAl met al, erg prettig en ongedwongen geholpen! (aan de keukentafel)..

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed !!\r\nVriendelijke mensen die je normaal behandelen zoals het hoort. Geen glimmende showroom, zwarte lak schoentjes en hun haar achterover gekamd. \r\nGewoon mooie auto\'s, vriendelijke mensen en een goeie sfeer.. zoals het hoort !

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben het kopen van een andere auto bij Mark als prettig ervaren. In een huislijke sfeer aan de keukentafelkeuken is alles rustig besproken en afgerond.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima ! Vriendelijke en deskundige benadering.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf rustige, vertrouwde mensen die de zaak runnen.\r\nalle afspraken keurig nagekomen.\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mark is een enthousiaste autogek die op een uiterst plezierige wijze zijn klanten te woord staat. Alle informatie is beschikbaar en correct. Ik ben zeer tevreden met mijn jonggebruikte Mazda 6.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima ontvangst met eerst een kopje koffie na de lange rit. Vervolgens een uitgebreide proefrit kunnen maken met de beoogde Mazda CX5 en die zag er prima uit. Voorbanden leken wat versleten, maar die zijn vervangen voor nieuw + een trekhaak laten monteren. Na de proefrit werden we door vader uitgenodigd om mee te eten (het was ondertussen half 1 geworden) en werd er een uitsmijter met brood meegegeten aan de keukentafel. Vervolgens na een korte onderhandeling met Mark was de deal gesloten met een toe te betalen bedrag in de buurt van het eerder in ons eerste telefoongesprek aangegeven bedrag. Je rijd dus niet voor niets een heel eind om tot een goede deal te komen. Omdat er verlengde fabrieksgarantie mogelijk was, moest de afleveringsbeurt door een Mazda dealer worden uitgevoerd. Dit was geen probleem, Mark heeft hiervoor de afspraak gemaakt en ook met de dealer de verlengde garantie in orde gemaakt. De extra kosten voor de verlengde garantie heeft Deko voor mij betaald en kon ik later na de aflevering op basis van een nota aan ze voldoen, klasse! Kortom, we zijn prima tevreden over de behandeling en afhandeling. Er wordt niet aangedrongen met een snelle verkooppraat.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettig contact met de eigenaar, en alle gemaakte afspraken keurig nagekomen.\r\nDe volgende wagen kan hier zomaar nog eens vandaan komen.\r\nJohn, bedankt!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top! En een goede lunch. Zeer vriendelijke mensen. Alles netjes geregeld.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In een ontspannen sfeer praten over de auto en prijs en bij oplevering alle gemaakte afspraken nagekomen, prima service!!!

Middelingenseweg 22 5321JH Hedel