Betrouwbaar gevoel

Deko komt op mijn over als een betrouwbare partner als het gaat om een gebruikte auto te kopen. Geen bling bling en/of opsmuk. Groet Miranda Koorn

super bedrijf

top

Enthousiast en meedenkend bedrijf!

Ik ben zeer te spreken over de enthousiaste en meedenkende aanpak van Deko. We hebben daar een Opel Combo Life voor ons gezin gekocht en Mark dacht goed mee toen we wat aanpassingen aan de auto overwogen. Ik kan Deko aan iedereen aanraden!

Very Good

Professional and pleasant

• Would you recommend us? Yes

heel vriendelijk bedrijf

Mark is geduld man en hij laat ons meer ruimte geven. * vriendelijke welkom * goede service zoals lekker koffie en thee * Na aankoop van de auto kregen wij een lekker gebak van Mark. Na aankoop van de auto zijn wij erg tevreden naar huis.

Vriendelijk en behulpzaam met goede service en een eerlijke prijs.

Hierbij mijn positieve ervaring met de aankoop van onze auto in juli 2020 Opel Mokka X 4x4 van 2016. Wij hebben deze auto bekeken en aan de keukentafel met een heerlijk bakkie koffie de auto besproken met Mark. Hij heeft zijn uiterste beste gedaan zodat wij deze auto nog konden meenemen op vakantie. wat ook gelukt is. Automatten kregen we erbij met het officiële Opel logo. De trekhaak die wij er extra bij bestelden mochten wij na de vakantie bij een inbouw station bij ons in de buurt laten opbouwen dit heeft hij allemaal perfect geregeld voor ons. aangezien het een uur rijden was naar Hedel . Nadat er in de garantie periode een probleempje was met de uitlaat mocht ik hem bij mijn eigen garage laten repareren op zijn kosten dit heeft hij keurig betaald, Al met al een ongekende service zoals je vandaag de dag niet meer veel mee maakt. Mark bedankt, we zijn tot vandaag nog erg blij met de auto. (p.s. de Opel mokka X 4x4 is ideaal in de sneeuw.) Groetjes Tim en Monique

We zijn erg blij met de service/communicatie van Deko en in het speciaal Mark. De auto rijdt fantastisch!

IK HAD DIRECT EEN KLICK MET DE HEER DE KONING .....SUPER KEREL

Mijn vrouw en ik kwamen bij hem bij de garage ....en tijdens het gesprek merkte ik dit is een eerlijke kerel ....correcte zakenman .... HIJ HEEFT MIJ EEN SUPER AUTO VERKOCHT......ZEER BLIJ MEE....

Zeer goed geholpen.

Erg tevreden over de service en kwaliteit van dit bedrijf. Zeker een aanrader.

Goed bedrijf om zaken mee te doen

Vorige week een Mercedes bij deko gekocht fijn geholpen relax bij een kopje koffie in de keuken wij konden meteen een proefrit maken met de auto daarna ook de auto gekocht be paalde afspraken gemaakt wat er aan de auto moest gebeuren die week erop de auto opgehaald alle afspraken netjes na gekomen door deko fijn zaken gedaan echt de moeite waard om even aan te gaan ga zo door fam van weelden

fijne contacten met een familie bedrijf

goede afspraken evt. kleine dingetjes worden netjes opgelost !!!!!!

Goed en betrouwbaar

Wij hebben Autobedrijf Deko als goed en betrouwbaar ervaren. Wij zijn vriendelijk en uitgebreid te woord gestaan zonder dwingende verkooptechnieken. De auto is naar wens afgeleverd met een beurt en reparaties op kosten van het bedrijf. Wij kregen het gevoel dat ze daadwerkelijk een betrouwbare auto wilden afleveren.

Betrouwbaar en prima dienstverlening

Prima bedrijf voor auto’s met weinig kilometers op de teller. Mark de Koning is dienstverlenend en betrouwbaar.

Top service, top auto's,vriendelijk,behulpzaam

Klantvriendelijk, goede communicatie en service

Aankoop van onze Mercedes is snel en keurig verlopen. Proefrit geen probleem en onder genot van bak koffie in huiselijke sfeer was de koop snel rond. Goede en open communicatie, zeker geen gladde verkooppraat of kopen onder druk. Service is uitstekend, auto is netjes en gepoetst afgeleverd. Zeer klantvriendelijk, zeker een aanrader.

Goed geholpen,vlotte communicatie

Goede uitleg over de auto,proefrit geen probleem.Snel antwoord bij vragen,meedenkend.

Prima geholpen, vertrouwd in huiselijke sfeer!

In huiselijke sfeer een mooie sportbolide gekocht! Afspraken die we maakten bij de verkoop werden nageleefd en ik was dan ook zeer tevreden en blij toen ik mijn auto kon ophalen. Nederlandse autoboekjes worden nog nageleverd aangezien het een importauto betrof.

Als je een speciale auto zoekt ben je bij Deko aan het juiste adres!

Mark heeft aan ons een fijne auto verkocht. We hebben een uitgebreide proefrit mogen maken, waardoor je een goed beeld krijgt van de auto. De extra's die we wilden zijn ook door Deko uitgevoerd, dus één aanspreekpunt wat geen verwarring geeft. Een degelijk bedrijf waar je een betrouwbare auto kunt kopen tegen concurrerende prijzen. Van harte aanbevolen.

Super fijn bedrijf waar we graag terug komen

Helemaal tevreden en blij met de prachtige Volvo die we bij Deko hebben gekocht. Goede service, afspraken worden correct nagekomen, fijn en snel contact bij vragen etc. Wij hebben Deko B.V. als een uiterst professioneel en betrouwbaar autobedrijf ervaren en bevelen het anderen nu al aan.

Perfect geholpen door uiterst vriendelijke verkopers

3 weken geleden ben ik bij Deko geweest ik een Kia te bekijken, ik kon snel terecht en we hebben direct een proefrit gemaakt. Daarna zijn we snel tot een deal gekomen. Ze zijn absoluut niet opdringerig, geven je ruimte tot nadenken en denken zelf ook goed mee. Zeker aan te bevelen

Very friendly and the auto in Deko is fantastic

I had recently purchased an auto from Deko, the experience is very pleasant. they sepak very good English and very friendly. More importantly, the auto itself is so fantastic and the price is very competitive as well. and my family is so enjoying in this new auto. and I wish Autobedrijf Deko all the best and will surely visit it in the future.

Super deskundig bedrijf

Ik ben erg vriendelijk ontvangen bij Deko. Ik kon op mijn gemak kijken naar de auto die ik via het internet had gevonden. Na de aankoop ben ik keurig op de hoogte gehouden van het verloop tijdens de invoering van de auto. Door corona duurde het allemaal wat langer dan normaal, maar mijn ongeduld werd altijd netjes beantwoord.

Excellent service

I would highly recommend Deko.

• Would you recommend us? Yes

Super bedrijf

Deze ondernemers zijn goud eerlijk. Het was heel fijn zaken doen met hun. Is zeker een aanbeveling waard om met hun in contact te gaan als je een andere auto wil aanschaffen..

Passie!

Autobedrijf deko raadt ik iedereen aan, mark heeft kennis van wat hij verkoopt, heeft mij een prachtige Kia rio geleverd, en zelfs gedacht aan het bestellen van een nieuwe vloermat, omdat die niet meer zo mooi was. En een nieuw deurpaneeltje omdat daar toch wel een krasje op zat Service, en ontzettend vriendelijk! Dat is hoe ik het heb ervaren.