Geweldig geholpen zoals bekend is.

Mijn 5 e auto hier gekocht. Geweldig zoals Mark ons geholpen heeft. Een geweldige familie . Die eerlijk en betrouwbaar zaken met je doet. Altijd kun je terug bellen voor vragen of wat ook . TOP.

Vriendelijke ontvangst en goede service

Auto zag er piekfijn uit en kleine tekortkomingen werden probleemloos verholpen.

Geweldige mannen!

In één jaar tijd 2 x een auto gekocht bij DEKO! Augustus 2021 kochten wij een prachtige wagen, maar met de huidige brandstofprijzen hebben we er toch voor gekozen om elektrisch te gaan rijden. Wij kwamen weer uit bij DEKO. Wij kregen een goed bod voor de vorige auto, alle vertrouwen om tijdens de proefrit de auto mee te nemen zolang als we wilden en wederom een goede deal aangeboden. Geen poespas, meer eerlijke en zeer goede service. Wij kunnen DEKO van harte aanbevelen en bij de volgende aankoop staan wij weer bij DEKO op de stoep.

Geweldig, vertrouwd, aardig, attent en eerlijk bedrijf

Voor het eerst in ons leven kochten wij geen auto bij de dealer maar bij Autobedrijf Deko. We waren een beetje sceptisch, "want alleen een dealer kan toch een goede auto verkopen". We kwamen bij Autobedrijf Deko terecht via Marktplaats. Gebeld en een afspraak gemaakt om te komen kijken naar onze "droomauto". Eerlijk verteld dat we het "eng" vonden. Ontzettend vriendelijk te woord gestaan door Mark de Koning. Proefrit gemaakt, koffie gedronken in de gezellige keuken en het voelde goed. We mochten de auto zelfs mee naar huis nemen en 's avonds terug brengen. Dit gaf voor ons de doorslag, zo ontzettend veel vertrouwen en 's avonds hebben we de aankoop onder het genot van een koffie koffie gesloten. Auto kreeg nog een beurt bij een Citroën dealer, er werd nog een vlekje verwijderd uit de bekleding en een week later stond hij te blinken in de zon. Wederom aan de keukentafel alles afgehandeld en dolgelukkig, met een doos Bossche Bollen in ons hand, zijn we naar huis gegaan. Het voelde gewoon helemaal goed. Geen bla bla, gewoon eerlijk en oprecht. Wij zijn heel erg blij dat wij bij Autobedrijf Deko terecht zijn gekomen.

Fijn en persoonlijk contact!

Wij hebben een fijn en persoonlijk contact gehad met Mark de Koning. Ondanks dat voor ons Deko niet bekend was, en wij een gevoel van vertrouwen moesten opbouwen, was dit gevoel van vertrouwen snel tot stand gekomen. De uiteindelijke aankoop van een mooie Peugeot 3008 Hybrid, het verzorgen van kleine reparaties en onderhoud is door Mark goed geregeld. Er ontbrak nog een instructieboekje en die hebben we ook mogen ontvangen. Ik zou Deko zeker in de toekomst nog een keer willen benaderen als wij weer een auto nodig hebben!

Vriendelijke, deskundige autohandelaar

We hebben in mei een Hyundai I30 gekocht. Van het maken voor een afspraak voor een proefrit tot aan de verkoop van de auto, altijd zeer vriendelijk, deskundig en volgens afspraak. 2 weken later konden we de auto ophalen, alles was volgens afspraak gedaan en zelfs nog wat extra’s. Wij waren nog wat spullen vergeten uit onze oude auto te halen, heeft hij naderhand nog toegestuurd. Zeer betrouwbare autohandelaar en zou zo weer een auto via hem aankopen!

Professioneel en vriendelijk

Ik ben zeer tevreden over de klantvriendelijke en professionele afhandeling van de aankoop van mijn auto bij Deko B.V. Alle afspraken worden zoals afgesproken nagekomen, en zelfs het leveren van de auto op eerste paasdag was geen probleem. Tijdens de proefrit heb ik terloops genoemd dat een rubberen mattenset voor mij handig zou zijn. Deze is, zonder dat deze deel uitmaakte van de koop op initiatief van Deko gratis bijgeleverd. Het contact met Deko B.V. verliep heel positief en ik kan dit bedrijf bij iedereen aanraden die op zoek is naar een gebruikte auto!

Vertrouwd adres en de koffie staat altijd klaar

In alle opzichten een top-ervaring

De aangeboden auto was door Deko BV voor 100% kloppend geadverteerd. De ontvangst voor een bezichtiging was persoonlijk en uitermate vriendelijk, totaal anders dan bij het gemiddelde autobedrijf. De koop kwam snel tot stand, de aflevering voldeed in elk opzicht aan de hoge verwachtingen. Dat we nog dagen erna genoten van de doos lekkernijen in de auto verhoogde de feestvreugde. Uitstekende ervaring dus, het team van Mark de Koning overtrof in alles voorgaande ervaringen bij autobedrijven. Zeer, zeer aanbevolen.

Super auto gekocht, fijn in omgang, open en eerlijk.

Hele fijne informele sfeer! Reageerd snel op berichten/mail. Denkt goed mee, wil gewoon goede auto's afleveren, lost "problemen" goed en snel op. Kortom, hele fijne ervaring gehad! Bedankt Mark de Koning!

Dik tevreden

Na een prettige telefonische kennismaking, zijn we afgereisd naar Hedel voor een fraaie Volvo. Na een beetje geven en nemen hebben we de deal snel gesloten, waarbij we heldere afspraken konden maken over enkele afleverpuntjes. Bij aflevering stond de auto er bij zoals afgesproken. Ondanks de goede zorgen bleek er een sleutel defect te zijn. Dit werd keurig opgelost. Wij genieten volop van onze auto!

Op een prettige manier een auto gekocht

Nadat ik de auto, een renault captur, gezien had besloot ik een belletje te wagen. In een prettig gesprek kwamen we al tot een voorzichtige inruil, en besloten we om eens te gaan kijken, en een proefrit te maken, wat geen probleem was. Aangekomen op het terrein was de auto al gepoetst en al klaar gezet, toevallig scheen de zon wat hem extra mooi maakte. Na om de auto heengelopen te zijn gingen we een proefrit maken, wat goed beviel. Ter zake dan maar, dit deden we in de keuken onder genot van koffie en thee met een koekje erbij. De inruil was al bepaald, dus er hoefde niet meer onderhandeld te worden, en de deal was snel gesloten. Wij vroegen wanneer we hem op konden halen, nou dat kon in principe meteen, maar we moesten nog de betaling en verzekering regelen, dus dat ging niet, maar zodra dat geregeld was konden we hem ophalen. Dit was de volgende dag voor elkaar, wat ook bevestigd werd met een mailtje. Even gebeld en we konden hem s' middags ophalen, en konden we gaan genieten van onze auto. Tot nu toe bevalt hij nog prima, en hebbben we een fijne auto gekocht, zonder opdringerige verkopers of een te zakelijke verkoper. Bij Deko koop je in een ongedwongen sfeer een eerlijke auto met een persoonlijke aanpak.

Fijne aankoop

Zeer klantvriendelijk behandeld en keurige mooie en schone auto gekocht, compleet met alle relevante documenten. Ik kan dit autobedrijf zeker aan iedereen aanbevelen die op zoek is naar een goede occasion.

Eerlijke, ouderwetse service.

Gewoon no nonsense een auto kopen. Eerlijk antwoord op vragen. En een heerlijke auto. Als we in de toekomt een andere auto willen kopen, kijken we als eerste bij Deko. Bedankt.

Prima geregeld

Aankoop en inruil netjes geregeld. Auto stond er top bij. Eerlijke prijs voor zowel aankoop als inruil. Net dat beetje extra: opgelegde nummerplaten, lakstiftje erbij en s'avonds ophalen geen probleem.

boven vewachting

top

Geweldig Top

Hele fijne mensen. Ze vertellen geen onzin verhalen naar onze mening eerlijke mensen. Auto gekocht. Alles Netjes afgehandeld wat er besproken is . En nog meer. Wij zullen Deko zeker aanbevelen. Marc bedankt

Na eerst een proefrit te hebben gemaakt met een auto op voorraad gevraagd of Deko wilde helpen met importeren, dat kon! Zelf een aantal auto’s in Duitsland opgezocht op internet en samen met Mark gekeken welke in aanmerking kwamen. Na een tijd te zoeken een fijne auto gevonden die volgens afspraak geleverd is. Contact in het hele proces met belletjes, mail en whatsapp was erg prettig en steeds met een persoon maakt het persoonlijk en vertrouwd. Ik kan het iedereen aanraden en ook bij de volgende auto zal ik zeker contact met ze zoeken!

Zeer net en correct bedrijf.

Ik heb hier een zeer mooie Mercedes-Benz gekocht, ziet er prachtig uit binnen en buiten, en rijdt fantastisch. Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen.

Afspraak is afspraak

Beide broers zijn prettig om zaken mee te doen. Afspraken worden nagekomen en zijn goudeerlijk. Geen verkooppraatjes maar realistische personen. Ik kan dit bedrijf aanbevelen.

Supervlot, netjes, vriendelijke, begaand en auto aan huis bezorgd in Purmerend.

Kocht gister de rode Ferrari 488, werd binnen 1 dag aan huis geleverd. Ik kon niet wachten. Ondanks hun verplichtingen qua afleveringen m.b.t. verkochte Trucks. Met een vrachtwagen en met een grote doos verse bosche bollen of hoe ze ook heten mogen die ze speciaal voor ons gehaald hadden. Waar vind je dit nog? Nou, bij de gebroeders De Koning dus en nog even helemaal tot de rand afgetankt. Belde vandaag na 19:00 uur dat m'n accu wat zwak was en boden meteen een nieuwe aan ter vervanging en regelen achteraf ook nog even 24 maanden Autotrust garantie voor de auto om de auto op toekomstige problemen af te dekken. Aan mijn familie hebben ze in de toekomst een vaste klant hoor, hulde! Dit vind je in Noord Holland nergens meer weet ik uit ervaring. Bedankt Boys, ik ben zeer content. Gr Michel

Betrokken, klantvriendelijk en persoonlijk

Goede service!

Super service!

Nieuwe auto hier gekocht en auto bevalt heel erg goed. Goede service en hele aardige mensen. Zeker een aanrader!

Geweldige auto gekocht bij Mark, prima service

Onlangs mijn auto goed ingeruild op een prachtige occasion BMW 523i. Keurig alles geregeld door eigenaar DEKO, Mark de Koning. Paar afspraken uitstekend nagekomen! Ik kan DEKO van harte aanbevelen!

alle afspraken keurig nagekomen!

Prettig zaken doen. Alles keurig conform afspraak. Ook daarna is Deko prima aanspreekbaar.