Prettig, communicatief, open en eerlijk autobedrijf

De inruil van mijn Volvo voor een mooie andere Volvo heb ik als zeer prettig ervaren. Geen gedoe en geen (te) mooie praatjes. Maaike Turnhout wekt veel vertrouwen en is naar mijn mening ook volledig betrouwbaar. Er staan prachtige Volvo’s in de showroom. Wie weet voor de volgende?

Eerlijk, prettig bedrijf

Eind september 2019 een prachtige gebruikte Volvo XC60 T6 bij Turnhout Auto’s gekocht. Maaike, Patrick en Ruben zijn geen gladde verkopers, maar geven een eerlijk en gedegen advies en denken met je mee. Omdat ik twijfelde tussen een XC60 T6 en XC90 V8 mocht ik beide modellen een aantal keren proefrijden. Kort na aanschaf van mijn XC60 bleek de auto lastig aan te slaan bij het starten. De Volvo moest terug naar de garage, waar na lang zoeken de oorzaak gevonden werd, een defecte brandstofpomp. Deze is keurig onder garantie vervangen.

Persoonlijk en betrouwbaar: geen zorgen

Het viel niet mee om na vele jaren trouwe dienst afscheid te moeten nemen van onze oude vertrouwde Saab 9-3. Hoe fijn is het dan om een plek te ontdekken die je meteen het gevoel geeft dat Zweedse auto's zo karakteriseert: betrouwbaar, veilig en sportief. De ontvangst is persoonlijk, de communicatie helder en mocht je na aanschaf nog iets tegenkomen dat je over het hoofd had gezien, weet dan dat Patrick, Maaike en Ruben dat zonder omhaal voor je oplossen. Geen zorgen. In tegendeel:we kregen er een mooie V60 PIH voor terug. En een glimlach die we maar niet weggepoetst krijgen.

Geweldig servicegericht bedrijf

In februari een prachtige XC 60 bij Patrick en Maaike gekocht. Daarbij als extra voor de 6 maanden garantie gekozen. Nu 3 maanden nadat de garantie was verstreken kwam ik erachter dat er lekkage aan de voorruit was. Hierdoor was ook de vloerbekleding nat geworden met als gevolg veel condensvorming in de auto. Ondanks dat de garantietermijn verstreken was contact opgenomen met Patrick. Hij gaf me gelijk te kennen dat ik langs moest komen en dat we we wel een regeling zouden treffen. Dezelfde dag nog gebracht en Patrick deelde me mede dat mijn auto nog dezelfde middag naar de monteur zou gaan. De voorruit zou opnieuw gemonteerd en gelijmd worden en de auto zou te drogen worden gezet in een droogcabine. Twee dagen later de auto opgehaald. Voorruit opnieuw geplaatst en de vloer was helemaal droog. Toen ik vroeg wat de kosten waren deelde Patrick mij mede dat hij dat nog wel zou laten weten OF NIET. Kortom een geweldig servicegericht bedrijf waar de klant nog koning is. Ik kan dit bedrijf dan ook van harte aanbevelen.

Uitstekende service!

Wij hebben pas geleden een nieuwe auto gekocht bij Turnhout auto's. Goede kwaliteit, uitstekende service en zeer klantvriendelijk. Ik kan Turnhout auto's zeker aanbevelen en wij zullen er terug komen voor onze tweede auto!

Eerste contact zakelijk en prettig. Bezoek aan showroom was aangenaam. Onderhandeling kort en zakelijk. Afspraken mondeling en daarna schriftelijk bevestigd. En nagekomen wat beloofd is. Kortom een verdiende 10 en dat maak je zelden meer mee in zakelijk Nederland op welk terrein dan ook. Ik wens het team van Turnhout b.v. dan ook goede zaken toe. Jeroen

Open en eerlijk.

Erg prettig zaken gedaan, duidelijke afspraken en fijne auto kunnen kopen. Garantieklussen binnen 3 maanden subliem opgelost. Klasse.

Prima!

Auto lijkt het na 3 maanden nog prima te doen. Prettige afhandeling door Maaike. I.v.m. aanstaande vakantie hebben we het supersnel kunnen afhandelen en kon de auto na betaling gelijk door m'n dochter en mijzelf meegenomen worden.

Erg prettig zaken gedaan

In eerste instantie kwamen wij voor een Volvo die was ingevoerd uit de USA, maar bij nader inzien voldeed deze niet aan onze verwachtingen. Een andere auto paste beter bij ons. Wij zijn correct en prettig behandeld en hebben nu de auto die wel voldoet aan onze wensen.

vol vertrouwen op goede service? ja!

Altijd spannend als je een aankoop doet bij een tot dan nog onbekend bedrijf. Na diverse pechsituaties kan ik wel zeggen dat vriendelijkheid, betrouwbaarheid en service hoog in het vaandel staan van de eigenaren en medewerker(s). Een (volgende) auto zou ik zeker aanbevelen hier te aan te schaffen.

Na een lange zoektocht naar een mooie Xc90 v8 uiteindelijk bij Turnhout Auto´s terechtgekomen. Direct al een heel goed gevoel bij dit bedrijf gekregen. Dit mede doordat Maaike me direct en accuraat antwoord gaf over het onderhoud van de auto, ook heeft ze een video gemaakt nadat de auto op de brug stond. Erg professioneel! In het weekend een korte proefrit gemaakt, en daarna kwam ik al vlot met Ruben tot een akkoord. Normaal klim ik niet snel in de pen om een beoordeling te geven, maar zou dit bedrijf zeker aanbevelen als je een gebruikte volvo wil kopen.

Goede partner om een Volvo te kopen

Ik was op zoek naar een 15 jaar oude Volvo XC90. Dit ivm youngtimer- regeling. Een 15 jaar oude auto kopen kan problemen geven. Echter bij Turnhout niet. Ze zoeken een goede auto voor je en zorgen ervoor dat deze goed afgeleverd wordt. In het begin waren er startprobleempjes, maar deze werden goed opgelost. Het kontact hierover is ook elke keer prettig. Dus ben je van plan een Volvo te kopen, dan zou ik zeer zeker eerst bij Turnhout Auto's gaan kijken.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een goede ervaring. De mensen zijn behulpzaam aardig en zijn vakbekwaam. Prettig om mee zien te doen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een betrouwbaar bedrijf met een uitstekende service.\r\nZeer tevreden met de Volvo V60.\r\n\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gastvrij ontvangst, ongedwongen sfeer en correcte afhandeling. Top bedrijf!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben een ontzettend goede ervaring met Turnhout auto\'s. Na enkele eerdere autobedrijven te hebben bezocht, was dit voor ons een opluchting. We voelden ons direct op ons gemak bij de eerlijke en nuchtere Patrick. Gladde praatjes en marketingtrucs vind je hier niet. Wat een prettige, betrouwbare plek om je auto te kopen! Ook voor mijn oude auto kreeg ik direct een redelijk bod. Wij bevelen dit bedrijf zeker aan.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden over de Volvo V40, een paar probleempjes werden vlot en vakkundig gerepareerd. \r\nVoor mij een top bedrijf.

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prettige ontvangst en goede behandeling

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een leuke zoektocht voor de ideale XC70 binnen budget bij Turnhout Auto\'s uitgekomen. Persoonlijk, vriendelijk en behulpzaam van het eerste moment dat je er binnenkomt. Het inwisselen van onze Skoda was geen probleem, ook hier eerlijkheid en transparantie om tot een fair-deal te komen. Auto netjes afgeleverd en ook kleine probleempjes werden goed en vakkundig opgelost nog net voor de vakantie. Er stond zelfs zonder moeite even een vervangende auto klaar. Zo dus een prettige ervaring aan deze aankoop over gehouden.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik Wilde graag een mooie nette betaalbare volvo en daar stond die. We zijn de eigenaar van een dikke v70 geworden, dankzij Turnhout..alles werd vlot geregeld en een hele goeie positieve sfeer. Jullie hebben een top tent ga zo door👍🏻👍🏻

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na jaren met plezier in een Volvo V70 te hebben gereden wilde wij een 7 persoons auto aanschaffen. Dus gingen we op zoek naar een mooie XC90. Bij Turnhout was een ruim aanbod aanwezig waaronder deze R-design uitvoering. We zijn vriendelijk geholpen in een ongedwongen sfeer. Top!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk en deskundig geholpen door Maaike. Heel blij met de nieuwe Volvo

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We werden erg plezierig geholpen door Maaike van Turnhout Auto\'s. We hebben in verschillende auto\'s proefritten gemaakt. Zij nam alle tijd om ons te helpen en de uiteindelijke verkoop te regelen. En het belangrijkste: de auto die we kochten rijdt super.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooi net bedrijf, werden netjes ontvangen met koffie, ondanks dat Maaike aan de telefoon was. De auto werd meteen neergezet zodat we die goed konden bekijken. De auto zag er heel netjes uit. Van binnen was de auto ook mooi, alleen was daar het schoonmaken net iets minder gedaan. Maar het was zeker niet vies. Na de proefrit, die ons overigens meteen werd aangeboden en zonder kopie van het rijbewijs of een proefrit formulier, werden we ook vriendelijk te woord gestaan en hadden we een goed gesprek. Maaike en Patrick geven je echt het gevoel dat je altijd welkom bent, zorgen dat de auto’s er netjes uit zien en zijn duidelijk. \r\n\r\nKortom, hier kun je met een gerust hart op een vriendelijke manier een goede auto kopen!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden\r\nVriendelijke \r\n zijn altijd bereid een oplossing te vinden .\r\nGaf een goed gevoel bij de aankoop van onze auto. \r\nTop bedrijf

Noordeinde 142

2371CX Roelofarendsveen