Gewoon helemaal goed!!

Na een proefrit, de koop van deze XC90 en inruil van onze V70-T5, uitstekend en snel geregeld door Maaike. Heel tevreden! Op z'n Gronings gezegd; Kon minder! :)

Super netjes en correct

Zeer fijne ervaring met Turnhout auto's. Netjes geholpen en perfecte service. Bedankt voor alles.

Net, vriendelijk, service gericht, aanrader!

Op zoek naar een nieuwe (occasion) auto kwam ik uit bij een volvo V60. Deze auto werd aangeboden door Turnhout auto's in Roelofarendsveen. Ik bellen (was al laat in de middag) en vragen of ik direct terecht kon. (wie niet waagt wie niet wint) Ja hoor geen probleem, om welke auto gaat het, dan zetten we hem voor je klaar. Aangekomen bij Turnhout auto's, werd ik door Maaike ontvangen in de nette en ruime showroom. Een zeer prettige sfeer en even later op weg voor een proefrit, zodat ik rustig kon ervaren of dit mijn nieuwe auto zou gaan worden. Omdat het inmiddels na sluitingstijd was nam Patrick het over van Maaike, even vriendelijk, eerlijk, geen gladde praatjes, alle tijd. Kortom, ik ben inmiddels de trotse bezitter van een Volvo V60. Turnhout auto's raad ik zeker aan. Vriendelijk, komen afspraken na, geen verborgen kosten, lekkere koffie en snelle levering.

Aanrader

Ik ben prima geholpen met aanschaf van mooie Volvo XC90 I import, mooie auto, prima service, aanrader

aquisição buy VOLVO XC90 PLUG-IN

Regarding this purchase, what can I say? From the details of settling the deal, transferring agreed money and even placing the car in the port of Rotterdam (at no cost), I can only say that I was very surprised by the positive. Very credible company and a five star service. Well, the owners of this stand.

• Would you recommend us? Yes

Top service!

Achteraf bleek dat de cruisecontrol het niet deed en er een paar rubbers vervangen moesten worden. Bij mijn locale garagist laten maken en rekening betaald door Turnhout! Super geregeld.

Top service & Betrouwbaar

Een zeer fijne koopervaring van A tot Z bij een betrouwbaar familiebedrijf met oog voor detail. Uitstekende service gepaard met een ongedwongen sfeer.

Betrouwbaar

Een mooie volvo XC60 gekocht en onze eigen auto ingeruild voor een eerlijke prijs. Het eerste contact met Patrick gaf mij een goed gevoel en we waren het snel eens over de aankoop van de volvo. Het afhandelen is door Maaike gedaan en dat ging vlot, omdat dat er een rare plek op de auto zat heeft zij direct het poetsbedrijf gebeld en die hebben de plek gelijk weg gepoetst . We konden de volvo met een goed gevoel mee nemen met 3 maanden garantie op de motor en de versnellingsbak. Onze volgende auto gaan we eerst bij Turnhout auto,s kijken

In één woord GOED

Na telefonisch contact met Patrick over de eventuele inruilwaarde van mijn oude auto de lange reis naar Roelofsarendsveen gemaakt. Goed ontvangen door Maaike met koffie en gezellig gekletst. Hierna ben ik samen met mijn zoon een proefrit wezen maken. (Maakte niet uit hoelang) Na terugkomst waren er een paar puntjes van aandacht volgens mijn zoon. (Die monteur is.) Deze zijn verholpen en een week later heb ik de xc60 opgehaald. Hij stond er in showroomstaat, gewassen en in de wax. Kortom de service is top en meld me bij de volgende auto weer bij Turnhout Auto's. Zeker de moeite als je een goede auto tegen een zeer scherpe prijs wil hebben.

Zeer klantvriendelijk en ervaren

Eigenlijk een garage gespecialiseerd in Volvo' s waar we voor kwamen, maar toch een Nissan quasqai aangeschaft. Heel blij met onze nieuwe auto! Heel aardige, ervaren eigenaresse. Zou iedereen dit adres aanraden.

Mooie volvo xc60, goeie service!

Ben erg blij met mijn nieuwe volvo en kon mijn oude volvo goed inruilen. Ook goede service ontvangen met aandacht voor nazorg. Prima bedrijf met fijne informele sfeer!

Mooie auto gekocht. No-nonsense en prima afspraken.

Interessante en nieuwe manier om een ​​gebruikte auto te kopen

Maaike & Patrick creëren een gezellige sfeer om een auto te kopen. Er is geen druk, ze geven alle informatie die je nodig hebt en ze zijn eerlijk in hun onderhandelingen. Als het tijd is om te vernieuwen, zou ik ze zeker opnieuw bezoeken.

• Would you recommend us? Yes

Fijne service, erg goed geholpen!

Als je service hoog in het vaandel hebt staan, dan is Turnhout een prima keuze. Bij aankomst stond de auto klaar, gepoetst en alvast in de lader. Er wordt niet moeilijk gedaan als er zaken niet helemaal in orde zijn met de auto (in mijn geval een klein sterretje), die worden direct opgelost.

Persoonlijk en vertrouwd

Heel fijn geholpen, het was gewoon gezellig ondanks de 1.5 m afstand. Persoonlijk en voelde heel vertrouwd. Alsof we elkaar al veel langer kennen. Kregen ook goed advies. Leuk ook broer en zus. We kwamen 's avonds laat thuis en toen vroeg onze zoon van 7 als eerste: mag ik de motor zien! Mijn man en ik keken elkaar aan.... hadden nog helemaal niet gekeken... Zo goed voelde het dus!

Een fijne koop met een super proefrit!

Bij Turnhout terecht gekomen via het internet. Door de reviews van anderen toch maar even gaan kijken en dit overtuigde en deze overtuigden mij om de rit te wagen naar Roelofarendsveen. Door beide eigenaren netjes te woord gestaan in de communicatie vooraf. 2x Volvo type waarin ik interesse had. 1 viel af wegens geen sluitend boekje en de andere is helemaal top bevonden. Auto laten checken bij een bevriende garage onder het motto "al neem je de hele dag de auto mee als je maar voor 16 uur terug bent". Fijn dat dit kon, straalt vertrouwen uit. Vriendelijke en snelle communicatie, puntjes gevonden voor de aankoop aangegeven en zijn opgelost. Tot de volgende keer.

Betrouwbaar, toegankelijk en vriendelijk is mijn ervaring bij Turnhout Auto's.

Onlangs heb ik bij Turnhout Auto's een prachtige Volvo V60 gekocht. Vanaf de eerste proefrit ben ik naar alle tevredenheid behandeld. Ze zijn vriendelijk en heel toegankelijk. Ik heb er altijd een goed gevoel bij gehad om bij deze garage een auto te kopen. Na de aankoop van mijn auto bleek er iets mis te zijn met mijn key-less entry. Ik heb hierover gelijk gebeld met Turnhout Auto's en dit hebben zij professioneel en naar alle tevredenheid opgelost kosteloos. kortom een tevreden klant.

De gewenste nazorg

Ik heb binnen 1 maand twee XC90’s op naam gehad, de ware aard komt boven als iets niet goed gaat. Mijn eerste auto van Turnhout bleek niet de specificaties te hebben zoals omschreven in de advertentie, “slordig en dat moet opgelost” zo concludeerde wij beide. Na overleg zijn wij er uitgekomen en nu rijdt ik in de gewenste 2de XC90 geleverd door Turnhout Auto’s. Dit hele traject is in goed overleg gegaan zonder tussenkomst van derden. Dat is hoe je zaken doet!

Betrouwbaar en zeer mooie nette Volvo's.

Op internet een mooie Volvo gezien en alleen maar positieve reviews gelezen over Turnhout Auto's. Mijn ervaring bij binnenkomst was meteen positief; vriendelijk, gastvrij en ongedwongen. Proefrit, geen probleem. De afhandeling en aflevering verliep soepel en prettig. Ze hebben heel veel mooie Volvo's staan.

Juiste Auto bij de juiste Dealer gevonden.

Juiste Auto bij de juiste Dealer gevonden.

Topbedrijf en super klantvriendelijk

Bij Turnhout een mooie gebruikte Volvo gekocht, dik tevreden mee!

Beschaafd en betrouwbaar

Volvo ingeruild voor XC60. Keurig afgehandeld. Lekkende voorruit zal gerepareerd worden. Leuk familie bedrijf.

no-nonsens

Patrick is geen echte autoverkoper. :) Hij vertelt geen sprookjes en is realist. Zowel voor de inruil als de aanschaf in mijn ogen een eerlijke prijs gekregen. Vriendelijk en gastvrij.

Menselijke benadering ipv gladde verkooppraatjes.

Ondanks dat er specialisme is in Volvo hebben wij een Renault Kadjar bij Turnhout auto's gekocht. Een auto welke er prima bijstond, wat ook wel logisch is anders hadden ze deze vreemde eend wel aan de handel verkocht. Tijdens de bezichtiging en proefrit alle ruimte gekregen zonder opdringerige praatjes. Auto stond voor een zeer scherpe prijs, zelfs ruim onder de anwb koerslijst, en we hebben een reële inruilprijs voor onze auto gekregen. Als wij mogelijk in de toekomst over willen stappen naar een gebruikte Volvo, zullen we zeker eerst het aanbod bij Turnhout Auto's bekijken.

Prettig, communicatief, open en eerlijk autobedrijf

De inruil van mijn Volvo voor een mooie andere Volvo heb ik als zeer prettig ervaren. Geen gedoe en geen (te) mooie praatjes. Maaike Turnhout wekt veel vertrouwen en is naar mijn mening ook volledig betrouwbaar. Er staan prachtige Volvo’s in de showroom. Wie weet voor de volgende?