Geweldige service!

We werden geduldig geholpen zonder gladde verkooppraatjes. Eerlijk en transparant. Ondanks dat we 4 keer langs kwamen en twijfelde over alles, stond de koffie altijd klaar, en werd de auto keurig afgeleverd.

Liefdevol,behulpzaam, transparent,

Een bedrijf om moeite waard om naar toe te Gaan. Ik had eerder auto's gekocht bij andere garages maar hoe je hier word behandeld had ik nooit ervaren.echt Top Heel Mooie Volvo's staan. Ik heb met fijne gevoel mijn Volvo gekocht. Bedankt,Top.

Prettig om zaken mee te doen

In maart een auto gekocht bij Turnhout Auto's. De auto waarvoor ik langs kwam was te groot, maar gelukkig stond er een mooi alternatief. Tijdens de proefrit een aankoopkeuring laten doen (was prima) en de kleine bevindingen daaruit zijn nog voor de aflevering opgelost geweest. De hele ervaring was verder prima. Dat alles te samen rechtvaardigt deze score zeker en vast!

Vriendelijk

Vandaag een auto gekocht. Zeer vriendelijk en meedenkend. Alles snel afgehandeld, we reden binnen korte tijd in onze Volvo.

Deskundig en vriendelijk

Patrick en Maaike hebben goed advies gegeven. Erg tevreden met de Volvo XC 90 die ik bij Turnhout auto’s heb gekocht. Kan dit bedrijf van harte aanbevelen.

Eerlijk bedrijf met top service

In 2021 mijn eerste Volvo v60 bij Turnhout auto’s gekocht, na drie jaar terug gegaan om toch een stapje hoger te gaan, zegt eigenlijk al genoeg dat je weer terug gaat naar dezelfde dealer. Bij de v60 was ik al uitmuntend geholpen. Mijn oog was gevallen op de XC90, wilde iets anders dan standaard zwart, maar uiteindelijk de juiste kleur gevonden. Gelijk gebeld voor een afspraak, de volgende dag kon gelijk. Weer vriendelijk ontvangen, en eerst uitleg gekregen over de auto, na de proefrit heerlijk even gezeten met een bak koffie, en aangegeven dat we er toch even over moesten nadenken. Was uiteraard geen enkel probleem. Na een paar dagen toch de knoop doorgehakt, we doen het. Contact opgenomen met Patrick, die heel netjes in zijn vakantie ons te woord wilde staan, en een afspraak gemaakt wanneer we de auto konden ophalen. Maaike zou de levering doen ivm met Patrick zijn vakantie. Weer allemaal keurig geregeld, auto stond er spik en span bij, alles werd nog duidelijk uitgelegd, en bij vragen konden we altijd even bellen. Patrick belde zelfs nog na zijn vakantie om ons veilige km te wensen, en of de auto helemaal naar het wens was. Top service weer, anders was ik ook niet terug gegaan. Eerlijke vriendelijke mensen, met echte vakkennis van Volvo. Als ik weer aan een nieuwe Volvo toe ben, kom ik weer bij ze terug. Bedankt Patrick en Maaike. Groet Bob

Prettige communicatie, mooie en jonge auto's. Aanrader!

Wij hebben onlangs onze Kia Sportage ingeruild voor een Volvo XC60. Het hele proces is soepel en vlot verlopen. We zijn blij met onze aankoop!

Goede service, snel en prettig contact met Maaike

Goede service en prettige ervaring. Als zaken ontbreken wordt het snel en schappelijk geregeld. Aanrader! Bedankt Maaike en Patrick.

Vriendelijk en vakkundig

Wij hebben bij Turnoutauto’s een prachtige Volvo XC 60 gekocht, we zijn vriendelijk ontvangen door Patrick en Maike en hebben ons fantastisch geholpen ook met het inruilen van onze oude Volvo. Het gaf zeker een vertrouwd en eerlijk gevoel om daar een auto te kopen.

GEWELDIG

We hadden al lang de wens om een gezinsauto te kopen en ons oog was gevallen op een Volvo CX 90, we vonden het erg spannend om z’n (voor ons) grote uitgave te doen. We zijn bij diverse autobedrijven gaan kijken maar na lezen van reviews kwamen die niet goed uit de bus. En zo kwamen we toch steeds weer uit bij Patrick en Maaike van Turnhout auto’s. Geweldige service, vertrouwen en geen pushende verkoop. We hebben na 3 bezoeken de aankoop daar gedaan en geen moment spijt van. Garantie periode loopt allemaal soepel en attent we mogen altijd contact opnemen. Menig bedrijf mag hier een voorbeeld in nemen hoe omgang met klanten hoort te gaan. Wij kunnen iedereen aanraden hier naar toe te gaan. En komen zelf in de toekomst zeker terug. Het is ons erg goed bevallen. Dank je wel Maaike en Patrick jullie doen het super!

We hadden gelijk een goed gevoel bij dit familiebedrijf.

Dat we binnen kwamen voelde het al gelijk goed. Ze zijn gespecialiseerd in het type auto dat we zochten en we vonden dan ook de auto precies zoals we hem wilde hebben voor een goede prijs. We werden vriendelijk en vlot geholpen ondanks de drukte.

Top bedrijf

Bij het eerste telefonisch contact voelde het goed. Maar liefst 1 uur 45 min enkele reis gereden en dat was het zeker waard. Fijne ongedwongen sfeer. Nu trotse eigenaar van een prachtige XC90.

Top bedrijf!

Super mooie xc 90 T8 gekocht bij deze mensen. Velgen waren niet netjes meer Maar ze hebben keurig een ander setje gemonteerd! Helemaal blij met deze dikke auto Turnhout auto’s zou ik iedereen aanraden die op zoek is naar een nette volvo.

Voor je het weet ben je omgeTurnd; ga naar Turnhout als je van Volvo houdt!

13 jaar geleden was ons eerste contact met Turnhout Auto's en ik heb altijd gezegd 'als we weer een Volvo nodig hebben gaan we weer naar Patrick' maar ja met een occasion van Turnhout ben je dus zo 13 jaar verder. Onlangs weer voor een occasion naar Turnhout, dit keer geholpen door Maaike en zij heeft ons goede gevoel bij Turnhout wederom bevestigd; zeer vriendelijk geholpen, een mooie auto kunnen uitzoeken voor een hele redelijke prijs, onze oude Volvo kunnen inruilen ook voor een redelijke prijs, goede service, altijd bereikbaar ook buiten kantoortijden, auto keurig gepoetst en compleet met beurt opgeleverd! Onlangs nog met een klein probleempje (iets met de standkachel) terug geweest en dat werd direct opgepakt, ik heb de auto binnen een week kunnen laten herstellen zonder enig gedoe over garantievoorwaarden. Kortom helemaal top! Veel dank Maaike en Patrick en tot over 13 jaar.

Gewoon perfect

Begin van het jaar al eens langs geweest. Het was enorm druk, maar ons werd alle vrijheid gegeven om in autos te zitten, en met autos te rijden, zonder enig moment de indruk te geven dat het te veel was. Ook daarna nog plezierig telefonisch contact gehad. Helaas was het voor ons nog iets te vroeg, maar er werd goed meegedacht. Na een omweg weer hier terechtgekomen en opnieuw hartelijk ontvangen. Nu hadden we een gerichter doel, en viel de keus op 2 auto's. Deze beide uitgebreid kunnen bespreken met Patrick. Na een proefrit hebben we direct de koop kunnen rondmaken. Een week later de auto opgehaald, waarbij wederom goed werd meegedacht en niets teveel was. Zaken als een vergeten steun van de fietsendrager worden zonder probleem verwijderd, en zelfs ontroest en opgeknapt. Nogmaals bedankt!

Ruime keus, fijn bedrijf

Zeer positieve ervaring van orientatie tot en met aflevering

We hebben in december 2022 een auto gekocht bij Turenhout. Er bleek een terugkerende storing te zijn. We zijn uitstekend geholpen en tegemoetgekomen in het verhelpen (wat niet zo makkelijk bleek) en de afhandeling. Zeer klantvriendelijke (laagdrempelige en behulpzame) benadering vanuit Turenhout.

Zeer prettig bedrijf, goed contact, goede deal en goede service

Ik was op zoek naar een XC90 en dan staan er bij Patrick en Maaike voldoende. Het eerste contact is direct prettig: niet opdringerig, netjes alle vragen beantwoorden en je krijgt alle tijd voor een proefrit. In mijn geval was er lichte gebruikersschade die ik beter weggewerkt wilde hebben en chrome lijsten moesten zwarte gemaakt worden. Dat is allemaal netjes gedaan en ook heel snel (binnen twee weken). Perfecte service. De dag van oplevering waren Patrick en Maaike op vakantie. Ik werd hier niet door verrast op de dag zelf, maar kreeg een paar dagen vooraf netjes een appje van Maaike met excuses en dat de oplevering netjes zou verlopen via een collega. Fijne communicatie! Na een paar weken merkte ik een trilling in het stuur. Gemaild met Maaike en omdat ik wat verder weg woon mocht ik de auto naar een merkdealer bij mij in de buurt brengen. Factuur opgestuurd naar Maaike en netjes binnen een week het geld op de rekening. Zo kom je het niet vaak tegen.

Zeer tevreden over de deal

Na een lange zoektocht naar een geschikte Volvo xc 90 kwam ik via marktplaats bij Turnhout auto's terecht. Na een telefoontje met Maaike had ik direct het gevoel dat ik het juiste adres had gevonden om mijn oude XC90 uit 2004 in te ruilen. Na een bezoek aan de showroom was ik er al snel uit. Door de grote keuze kon ik goed vergelijken en een auto uitzoeken die aan al mijn wensen en budget voldeed. En dat is prima gelukt. Er moest alleen nog een trekhaak onder geplaatst worden en dat hadden ze ook binnen en week netjes geregeld en kon ik de auto dan ook binnen een week ophalen. Ik ben heel professioneel geholpen door Maaike en kreeg ook goed uitleg over de werking van de auto. Klein aandachts puntje vind ik dat er bij een nieuw geplaatste trekhaak ook een witte nummerplaat bij geleverd moet worden dat was dus niet zo maar daarom ben ik er niet mider blij mee.

Superleuk bedrijf én een top-auto!

Op een zaterdag in maart eens samen met mijn vrouw binnengelopen bij Patrick en Maaike (Turnhout) vanwege het grote aanbod aan XC90's. Op dat moment stond 'de mijne' er echter niet tussen. Anderhalve week later kreeg ik een appie van Maaike dat ze een 'hele mooie' hadden voor ons... Nieuwsgierig als dat ik ben er direct heen gereden en ze had geen woord teveel gezegd; een prachtige uit Duitsland geïmporteerde XC90 T8 met daadwerkelijk ALLE fabrieksopties (luchtvering, massagestoelen, verlichtingspack, geventileerd leder, 4-zone airco, bowers en wilkens audio enzovoort). Eigenlijk miste alleen de trekhaak en die was nog wel nodig voor onze caravan. Na een proefrit waren we helemaal verkocht. Zodoende maar direct in onderhandeling gegaan. En mijns inziens hadden we binnen 24 uur een zeer goede deal; een uitstekende inruilprijs voor onze vorige auto's én de XC90 werd geleverd met trekhaak, op nieuwe all-season banden en met een bumpersticker. De auto werd binnen anderhalve week geleverd en voelde en rook (ondanks de leeftijd van 3,5 jaar / 109.000 km) als volledig nieuw. Toen ik afgelopen donderdag even langs ging om de bumpersticker erop te laten plakken (die had wat langere levertijd) viel het mij weer op hoe prettig Patrick en Maaike in de omgang zijn. Altijd een warme ontvangst en een vriendelijk woord. Ik zal in de toekomst zeker bij hen terugkomen! Inmiddels rijden we 3 weken met de XC90 en zijn we bijna 2000 km verder. Wát een auto! Volgende week met de caravan naar Italië; ik kan niet wachten :-)

Prettig contact en goede service

Voor mijn bedrijf een hybride V60 aangeschaft bij Turnhout Auto's. Vanaf het eerste moment prima contact met Maaike gehad. Proefrit gemaakt en daarna snel tot een deal gekomen, waarbij onze oude bedrijfswagen werd ingeruild. Vervolgens heeft Turnhout de Volvo keurig (gepoetst, onderhouden en met nieuwe APK) afgeleverd. Zeer tevreden met de goede service en het prettige contact.

Uitstekende en betrouwbare service!

Onlangs onze tweede Volvo bij Turnhout Auto’s aangeschaft, een volvo XC90. Hiervoor in een Volvo XC40 gereden, maar door gezinsuitbreiding toe aan een grotere auto. Beide auto’s hebben wij een proefrit in gehad, hier konden wij ruim de tijd voor nemen. Dit was erg fijn want je koopt niet zomaar een auto. Goed advies omtrent opties op de Volvo, uitgebreide servicebeurt bij aflevering en vriendelijk personeel! Bedankt Patrick & Maaike!

Uitgebreid en deskundig advies zonder te worden gepushed

Op zoek naar een youngtimer voor mijn net gestarte bedrijf, kreeg ik alle ruimte om verschillende auto’s te proberen en er nog eens een nachtje over te slapen en al mijn te vragen te stellen. Zowel Patrick als Maaike zijn heel prettig in de omgang en hebben duidelijk verstand van (Volvo) zaken. Eenmaal de knoop doorgehakt konden we ook nog eens heel snel over de auto beschikken.

Behandeld als een koning

2,5 jaar geleden terecht gekomen bij Turnhout Auto’s. In opdracht van een klant van mij deal gemaakt voor een witte Xc90. Ik heb toen Patrick belooft dat ik ooit terug zou komen en dan een xc90 voor mezelf ga uitzoeken. Is dus ook gebeurt. Mijn zinnen zijn gevallen op een witte xc90 met R-Design pakket erop. Ontvangst zeer vriendelijk verlopen, we konden alle tijd nemen om auto te bekijken, proefrit was geen enkel probleem en werden ook alle vragen netjes beantwoord. Zelf bij twijfel en vraag om proefrit met andere xc90 werd niet moeilijk gedaan. Dit werd zelf aangemoedigd. Na de proefrit was keuze al gemaakt. Onze huidige auto mocht ingeruild worden. Paar dagen later stond xc90 klaar. Dit is echt een familie bedrijf waar de klant voorop staat

Uitstekend bedrijf.

Goed geholpen met de inruil van onze oudere volvo xc60. Heel blij met een wat jongere, compacte volvo xc40! Bedankt Maaike voor de uitleg van het nieuwere exemplaar. De auto rijdt geweldig! Nogmaals dank.