Prima afhandeling

Goed en prettig contact, snelle acties en wordt gedaan wat er beloofd is.....zou er zeker iemand naartoe sturen.

perfecte service

helemaal goed, prettige ontvangst keurig volgens de afspraken

Keurige afhandeling van de afspraak.

Top bedrijf

Hebben ons heel goed en top geholpen kreeg zelfs gratis leenauto

Ze hebben mij goed geholpen om het probleem van de trekhaak op te lossen, maar er is toch nog een klein mankement en daar ga ik nog voor terug.

Zakelijk, goede service

Afspraken goed nagekomen. Goede uitleg van werking trekhaak.

Afspraak niet na komen

Afspraak gemaakt voor montage trekhaak, moest s’morgen om half 9 daar zijn. Zou rond middag klaar zijn. Maar dat ging ineens niet meer lukken. Dan zou hij rond 16.00 klaar zijn. Dat kon nog net, doorgegeven dat wij onze auto echt uiterlijk 16.00 terug moesten hebben. Nadat ik zelf rond die tijd eens ging bellen was hij om 17.15 pas klaar!!! Onmogelijk voor ons de auto rond die tijd op te halen. Vervolgens konden wij niks anders dan hem daar de hele nacht laten staan!

Geachte heer Reuver, Het spijt ons te horen dat u niet tevreden was over de afhandeling van de montage van uw trekhaak. We hebben u tijdens de montage dag diverse malen op de hoogte gesteld en u vooraf gratis vervangend vervoer aangeboden om het ongemak van het missen van uw auto zo klein mogelijk te maken. Dat dat nu toch is gebeurt, spijt ons. We hopen dat u wel plezier heeft van uw trekhaak. Met vriendelijke groet, Trekhaakcentrum Roermond

Top autobedrijf!

Goed geholpen en super snel afgeleverd een dikke aanrader. Kan ik iedereen aanraden.

Vriendelijk en zoals afgesproken de trekhaak geplaatst

Vriendelijke mensen, Vragen worden meteen beantwoord.

duidelijke info en de afspraken worden nagekomen

vriendelijke en meedenkend

Van A tot Z verzorgd en ontzorgd!

Het aankoop en import proces, inclusief transport vanuit Duitsland en invoering via de RDW, is perfect en zeer snel verlopen. Ik werd voortdurend en proactief op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Zeer betrokken en kundige mensen! Aanrader? Zeker! Volgende keer? Weer! 5 hele dikke sterren!

Prima en vakkundige service!

Trekhaak laten plaatsen. Netjes gemonteerd en afgewerkt!

Super service

Altijd vriendelijk.

TOP!

Top service.

Zeer positief

Alles volgens afspraak,prijs,ophalen,communicatie. Super ! Ga zo door

Zeer goede ervaring met DCO van Iersel

Online aangemeld voor het monteren van een trekhaak. Afspraken en afhandeling soepel en professioneel verlopen.

Alle gemaakte afspraken zijn nagekomen.

Dit bedrijf is zeker aan te bevelen, geen paarse krokodillen.

Netjes en correct !!

Een trekhaak laten monteren, precies volgens afspraak !!

Mooie ervaring!

Het was een top dag. Vriendelijk en professioneel werden wij geholpen. Het contact vooraf was ook fijn, we konden niet meteen gaan kijken naar ‘onze’ auto en dit was geen probleem. Alles ziet er goed uit, en een goede deal voor een prachtige auto!

Voor een redelijke prijs een trekhaak

Ben via trekhaakcentrum.nl bij DCO van Iersel terecht gekomen. Voor een goeie prijs een trekhaak laten monteren, gratis leenauto en goede uitleg bij afhalen.

Geweldige service vriendelijk personeel

Afspraak goed nagekomen en goed afgeleverd

In een woord fantastisch

Goede service en accuraat gewerkt !!!!

Ik ben snel en zeer goed geholpen.

Aanvragen ging gemakkelijk. Werdt al heel snel gebeld voor de afspraak en de controle van de gegevens. Netjes gemaakt en goed geholpen.

Na wat leveringsproblemen met een wegdraaibare trekhaak (waar het bedrijf niets aan kon doen) een afneembare trekhaak laten monteren. Tijdig en correct werd er contact opgenomen om een nieuwe afspraak in te plannen. leenauto werd voor de deur klaargezet. Er werd een duidelijke uitleg gegeven over de werking van de trekhaak. Omdat ik nog een vraag had nam de monteur telefonisch contact op. Zeer tevreden over de service. De uitgevoerde werkzaamheden zijn netjes en correct gedaan. Ja ik kan dit bedrijf zeer aanbevelen.

Meer dan tevreden.

Gisteren uitstekend geholpen. Goede service en betrouwbaar bedrijf.

Zilverlinde 6

5711 CD Someren