Goede service en klantbehandeling

Zoeken altijd naar een service gerichte oplossing.

Heel fijn geholpen door ervaren en professionele mensen

Op initiatief van Van Iersel mooie overstap kunnen maken naar een prachtige auto. Hartelijk dank voor alle adviezen!

Afspraak is afspraak, super service en prettige ontvangst.

Mijn eerste contact was telefonisch en voelde gelijk goed. Dit werd later bewaarheid door de afgesproken werkzaamheden correct en binnen de beloofde tijd uit te voeren. Ontvangst aan de receptie en uitleg over de uitgevoerde werkzaamheden alsmede uileg en instruktie waren super.

Afspraken nakomen. Goede kwaliteit en duidelijke uitleg.

Mooi bedrijf met goede service.

Prettige behandeling , correcte afhandeling

Leuk om zaken te doen. Mooie voorraad.

Autobedrijf met kennis van automobielen

Goede ontvangst, keurige info over te kopen auto, direct aanbieden van een testrit. De Mercedes zeer netjes afgeleverd.

Snel en vakkundige installatie en uitleg van de trekhaak

Na kontact, snel een afspraak kunnen maken, en daarna is de installatie van de trekhaak vakkundig gedaan. Een leenauto gehad, in de tijd dat hun de installatie hebben uitgevoerd. Bij het ophalen een uitleg gekregen, over hoe de trekhaak te plaatsen en verwijderen, uitstekende kwaliteit trekhaak. Zeer te vrede.

I am happy with DCO VAN IERSEL

The quality of the product is very good.

Correct uitgevoerd

Volgens afspraak alles goed verlopen.

Netjes en goede prijs kwaliteit verhouding

Frank van Iersel en Max zijn 2 topverkopers en nemen de tijd voor je. Zowel qua uitleg en vriendelijkheid. Succes met jullie mooie bedrijf mannen.

Kundige monteur en fijne service. Heb een trekhaak laten monteren en ben erg tevreden

Goed werk geleverd cf afspraak

Gute Kooperation und problemlose Abwicklung! Vielen Dank!

Herr Van Iersel ist ein sehr guter Partner!

Vlot en soepel geholpen.

Goede uitleg vooraf, afspraken nagekomen en levering/montage trekhaak prima.

Geweldig autobedrijf met een prima service

Autobedrijf met super mooie auto’s, heel aardige eigenaar en medewerkers, een prima service en altijd een gastvrije ontvangst.

Bijzonder prettige ervaring

Zowel een kundig als warm bedrijf dat naast goede auto’s ook een goede service biedt, een steeds zeldzaam wordende ervaring

Alles volgens afspraak verlopen.

Great help importing my car from Germany

Went the extra mile to help me out

Professioneller Händler

Ich hatte mein Auto dort zum Import. Alles hat sehr schnell und ohne Komplikationen funktioniert. Der Service war sehr gut. Ich würde mein Auto dort immer wieder hin bringen.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Top! Frank bedankt!

To the point, gelijk actie en snel!

Trekhaak laten plaatsen, netjes, snel klaar en prima toegelicht.

Duidelijk, snel en goed

Snelle afspraak, keurig werk afgeleverd en uiterst behulpzaam.

Vriendelijk service gericht

Goed helder duidelijk zakelijk, en nemen de tijd om de uitleg van de auto! Wij zijn zeer tevreden over DCO van Iersel!

Goede kwaliteit, prima service

Voldoet volledig aan verwachting, fijn dat er ook een leenauto beschikbaar was

Geweldige service en betrouwbaar

Recent mijn tweede auto gekocht bij DCO van Iersel en met een reden. Na mijn eerste aankoop daar ben ik zeer goed geholpen. Bij het ontdekken van een raar geluidje bij het remmen is de auto "binnenstebuiten" gekeerd om het probleem te verhelpen. Auto werd keurig opgehaald en kosteloos kreeg ik de beschikking over een leenauto. Uiteindelijk is alles super opgelost en heb ik vele kilometers heerlijk kunnen rijden tot het moment kwam dat het gezien de km's beter was mijn auto in te ruilen. En waar kon dat beter dan bij DCO van Iersel? Ook bij aankoop van mijn tweede aankoop was de service weer prima. Op de eerste plaats een goede inruilprijs voor mijn oude auto en ten tweede weer een prima levering van de nieuwe auto. Top !

Zilverlinde 6 5711 CD Someren