Fijne en snelle afhandeling.

Alles wat je van een garage mag verwachten. Vriendelijk, service gericht en snelle afhandeling. Zeer tevreden met mijn aankoop.

Hele fijne ervaring mijn aankoop bij Multi Auto

Zeer fijne verkoper (Max). Alles tot in de puntjes geregeld. Overschrijven kan ter plaatse en de tussentijdse communicatie was erg prettig. Zo wil je een auto kopen. Niet het idee dat hebben dat je iets wordt opgedrongen. Erg net autobedrijf!

Fijne service

Anderhalve maand geleden heb ik na een lange zoektocht mijn auto gekocht bij Multi Auto. Nadat ik een proefrit had aangevraagd voor een Mercedes C200 estate, werd ik snel teruggebeld om de afspraak in te plannen. Het was voor mij een stukje rijden, maar eenmaal aangekomen bij Multi Auto werd ik goed ontvangen door Dennis en kreeg ik alle tijd om een proefrit te maken en na afloop vragen te stellen. Ik werd goed geholpen en heb diezelfde middag nog getekend en de auto aangekocht. Twee weken later kon ik de auto ophalen nadat deze een beurt had gehad. Al met al ben ik erg tevreden met de service.

Uitermate tevreden aankoop gedaan.

Ik was al langer aan het kijken naar een andere auto. Op de website van Multo auto terechtgekomen. Was voor mij een onbekend bedrijf ook al is het in de buurt. Dan is het van belang dat je vertrouwen krijgt in het bedrijf en in de auto waar je je zinnen op hebt gezet. Het bedrijf ziet er verzorgd en keurig uit met mooie auto's. Mitchell is als vertegenwoordiger van het bedrijf een nette, vakbekwame en prettig persoon om zaken mee te doen. Vertrouwen hierin uitstekend. Dan nog de auto. De BMW historie en het intake rapport zijn getoond zodat de historie van de auto transparant werd meegedeeld. Zo hoort het m.i. zodat ik ook hier veel vertrouwen in heb. Inzake de aflevering, met mijn wensen, ben ik ook enthousiast. Dus al met al zeer tevreden over Mitchell en de auto!

Ik ben geholpen door Ruud en heb een prachtige Kia Niro bij hem gekocht. Omdat het een import auto betreft moet hij bij KIA nederland nog geregistreerd worden en KIA vraagt daar zonder bllikken of blozen ruim 180 euro inclusief BTW voor. Omdat ik dit toch graag wilde bood Ruud aan om de kosten te delen terwijl hij dit niet hoefde te doen. dat noem ik nu service. eigenlijk had ik een 10 willen geven maar omdat mijn tank half vol zat bij aflevering trek ik er toch een half puntje af.

Ruime keuze, prettige service.

Wij zijn door Mitchell geholpen. We wisten waar we naar zochten en Mitchell heeft ons goed begeleid, niets was teveel. Nog wat “vergelijkingstests” gedaan (er is zoveel keuze) en uiteindelijk gekozen. Auto is keurig afgeleverd. Ruime keuze in jonge auto’s met weinig kilometers.

Zeer goede ervaring

Ik heb op 30 January voor de tweede keer een auto gekocht bij multi auto. De eerste keer werd ik geholpen door Dennis de tweede keer door Mitchell. Zeer tevreden met hun service bij vragen leggen ze alles rustig uit je kan rustig even rondkijken en een proefrit maken zonder dat je je meteen verplicht voelt om te kopen. De showroom is heel netjes net als de auto's waarbij ze alle gegevens en historie kunnen voorleggen. Ook voor mijn auto die ik inruilde een zeer goede prijs gekregen. Ondanks dat het een aardig stuk rijden is kom ik graag weer terug voor mijn volgende auto.

Heel goed geholpen door Dennis

Wij hebben onlangs een andere auto aangeschaft en zijn daarbij heel goed geholpen door Dennis met zijn kennis en ervaring en heel klantvriendelijk. Komt altijd met een oplossing!

De service is goed!!!!

Het personeel is klantvriendelijk!!

goed bedrijf goede service

17 november heb ik een Peugeot 3008 gekocht bij Multi Auto, hier werden we zeer prettig en vakkundig geholpen door Mitchel. Het bedrijf komt over als een goed en betrouwbaar adres om z'n dure aankoop als een auto te doen. Tot nu toe ben ik erg tevreden over de auto. Als enige minpuntje wil ik opmerken dat ik vind dat als je een auto koopt van meer dan 20.000 euro het niet nodig zou moeten zijn om garantie bij te kopen dat zou er gewoon bij moeten zitten. Maar verder zeer tevreden

Geweldige garage

Wij gingen alleen rond neuzen voor een auto!!!! Maar met de geweldige service van Ruud hadden wij. Binnen een uur onze keuze gemaakt op de grandland x. Super vriendelijk, eerlijk en overtuigend. Ruud bedankt voor de service. Ps. Hij rijdt geweldig.

Prima geholpen

Via een zoekopdracht op Autoscout terecht gekomen bij Multi Auto. Wij zochten een jonge SUV met voldoende trekkracht om met een caravan veilig door Europa te rijden. Dennis heeft ons goed geholpen en ons rustig in diverse auto's laten proefrijden. Hij gaf alle informatie die nodig is zonder een bepaalde keuze te 'pushen'. We hebben uiteindelijk onze keuze gemaakt voor een geimporteerde auto uit 2021 met een lage kilometerstand en voldoende gewicht en trekkracht. Deze is vorige week afgehaald en voldoet vooralsnog uitstekend. Er is dus (gelukkig) nog niets te vertellen over de nazorg van Multi Auto en hopelijk blijft dat zo. Je hoopt immers geen enkel probleem te ervaren.

Bedankt

Auto hier gekocht in 2022. Had wat problemen maar hebben ze keurig opgelost! Bedankt voor de service.

Prettig geholpen!

Via de bovag site werd ik geattendeerd op een BMW aangeboden bij Multi Auto. Ik kwam in contact met Ruud Folmer en kan niet anders zeggen dat ik uitermate vriendelijk en behulpzaam ben geholpen. Ruud heeft na uitwisseling van de door mijn in te ruilen auto een keurig bod gedaan en de communicatie verliep uitermate correct en voorspoedig. Kan niet anders zeggen dan dat Ruud Folmer een goede afspiegeling is van dit autobedrijf; correct, netjes, behulpzaam maar bovenal vriendelijk met een mooi assortiment van voertuigen.

Transparant, eerlijk, gezellig, en goede prijs

Wij hebben een een prachtige auto gekocht voor een goede en eerlijke prijs waarmee beide portefeuilles tevreden waren. Goed bereikbaar, en prettige communicatie. Hier en daar waren er wat dingetjes die aandacht nodig hadden, maar dat werd dan ook weer prima opgelost. Het was voor ons een aardig stukje rijden (135km) maar dat is het waard geweest. Kortom een aanrader.

Goede service met klanten

Ik kocht een Suzuki Vitara en het verkooppersoneel was geweldig en ik ben erg blij met deze auto

Mooi bedrijf, leuke collectie auto’s en fijne verkopers.

Wij hebben onze bmw bij Multi Auto gekocht en zijn hier zeer tevreden over. Geen opdringerige verkopers en ze laten je rustig de tijd nemen om rond te kijken. Uiteindelijk een proefrit gemaakt en besloten tot kopen van de auto. Wij zijn erg prettig geholpen door verkoper Mitchell en een tevreden klant.

Prettig geholpen!!!

Ik heb vandaag een leuke fiat grande punto gekocht. Dennis, heeft enorm goed meegedacht en heeft nav mijn wensen een mooie auto gevonden. Lekker bakje koffie gekregen, met uitleg er de auto. Gezellig, mensen die met JOU meedenken, zeer kundig!! Super bedankt!@!

Super geholpen

Super geholpen door Ruud bij de aanschaf van mijn nieuwe BMW 540i xDrive touring. Ruud dacht goed mee en ook de contacten tussen koop en ophalen verliepen erg plezierig. Goede service en fijne auto. Kundige en betrouwbare zaak.

Prima bedrijf!

Hier een Mini Countryman gekocht van 2018…als nieuw,..zowel binnen als van buiten. Nette inruilprijs gekregen voor mijn eigen Mini. Hier zijn prachtige auto’s te vinden in elke prijsklasse. Was absoluut het rijden naar Someren waard! Blij mee!

Geweldige auto, super service!

Heel Nederland afgezocht naar de beste auto voor de beste prijs een Mitsubishi Outlander en... gevonden bij Multi Auto. beste auto/prijs en condities. de service is ook geweldig. we werden afgehaald door Ruud zelf op het treinstation, service! goede kennis van zaken, mag ook wel met zoveel jaren ervaring. eerlijke zaak, eerlijke mensen, erg belangrijk. kortom koop gerust een auto hier dan heb je geen teleurstelling later :-)

Onlangs Nissan qashqai bij hen gekocht en erg tevreden over de service. De stoelverwarming werkte niet helemaal goed en dit hebben ze top opgelost. Erg vriendelijk in het contact en de koffie staat altijd klaar.

Prima!

We zijn tevreden over de geleverde service, klantvriendelijkheid van Multi Auto. Met name Dennis die ons professioneel heeft geadviseerd. Jolanda bedankt voor het bloemetje. Gr John en Ellen

Zeer goeie after-service na aankoop

Wij hebben bij Multi Auto een hele mooie Audi A1 gekocht. Na contact met Ruud dat we belangstelling hadden in de auto konden we al snel langs komen voor een proefrit. We waren meteen verkocht en de deal was zeer snel rondgemaakt. Helaas waren er na een paar weken wat verborgen gebreken aan de auto. Na een telefoontje met Ruud werd de auto uitgelezen en werd de storing snel en professioneel opgelost. Als extra service kregen we zelfs een tijdelijke leen auto. Echt super fijn en zeer gewaardeerd door ons. We zijn uitermate tevreden over de geleverde service, klantvriendelijkheid en snelle manier van oplossen en bevelen Multi Auto zeker aan.

Zeer goeie after-service na aankoop

Zilverlinde 6 5711 CD Someren