Zeer goede service verlening

Helaas functioneerde het automatisch uitschakelen van bepaalde veiligheids functie's niet na montage van de trekhaak op mijn Mazda CX5. Mijn klacht hierover werd serieus opgepakt opgevolgd met een professionele en open communicatie. Uiteindelijk werd het euvel gevonden en naar volle tevredenheid opgelost.

HEEL GOED GEHOLPEN

Prima advies en goede service

Fantastisch bedrijf

Fijn bedrijf om mee samen te werken.

goede service

fijn geholpen

Prima service. Jammer dat je toch een behoorlijke prijs betaald voor de gratis leenauto.

Geachte Marianne, Hartelijk dank voor uw feedback, excuses dat we niet duidelijk zijn geweest in het begrip 'gratis' leenauto. Het klopt inderdaad dat de kosten van brandstof voor eigen rekening zijn vandaar dat wij u de € 8,50 in rekening hebben gebracht. Wij zullen dit in de toekomst beter vooraf uitleggen aan onze klanten. Wij wensen u veel plezier met uw trekhaak en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, DCO Van Iersel

Goede service en vriendelijke mensen

Prima service en komen afspraken na

Zeer klantgericht en professioneel geholpen

Topgarage!

Auto afgeleverd als een nieuwe auto. Perfect geregeld.

TOP!

zaterdag 12 september onze nieuwe auto opgehaald, meteen bij binnenkomst een hartelijke welkom. En dan krijg je meteen een goed gevoel, perfect geholpen, super service..en daar wordt je heel blij van. Voor ons een echte aanrader voor iedereen. Een zaak waar je serieus wordt genomen. En wij!....super blij met onze auto

Prima service en goedkope montage, inclusief gratis ruilauto

Snelle montage voor een redelijke prijs met gratis gebruik bedrijfsauto

Betrouwbaar en kordaat

Goed!!!

Zeer klantvriendelijk, goede communicatie.

Meer dan 100% tevreden, stellen vertrouwen in klant

Bijzonder positief, Frank zit er bovenop, afspraken worden 100% nagekomen en meer, Koen heeft een geweldige productkennis en is service gericht. Prima deal kunnen doen bovendien

Eerlijk Topbedrijf

Je moet natuurlijk een goed gevoel hebben wanneer je een bedrijf binnen stapt , en dat was er. Top bedrijf , eerlijk , vakkundig , luister goed wat de klant wilt en belangrijk komt afspraken na. AANRADER

Prima dienstverlening, vriendelijk en proffesioneel bedrijf.

Prettig bedrijf voor deskundig advies bij aankoop auto en aanverwante dienstverlening. Afspraken worden goed nagekomen en geen verrassingen achteraf. Van harte aan te bevelen!

Klantvriendelijkheid

Klantvriendelijk en behulpzaam om de beste oplossing te vinden. Auto prima afgeleverd.

Heel erg tevreden

Ik heb zeer goede service ervaren en zeer goede aflevering van diensten.

goede prijs en correcte uitvoering

Via de ANWB bij van Iersel gekomen >> prima!!

Punktueel, servicegericht en vriendelijk.

Via ANWB actie een trekhaak laten monteren. Alle voordelen genoten als ANWB-lid. Vervolgens geattendeerd op een 'schaafschade' aan de auto en een voorstel om dit tegen een faire prijs te laten repareren. Binnen een week een tweede afspraak en alle medewerking.

Prima geholpen.

Alles gedaan zoals afgesproken.

Professioneel en betrokken bedrijf

Professioneel en betrokken bedrijf.

Snel en efficiënt.

Ik raad iedereen snel en efficiënt aan.

Erg behulpzaam, goede services, goede kwaliteit

Erg behulpzaam, goede services, goede kwaliteit

Super vriendelijk en vakbekwaam 👍

Vanaf het eerste telefonische contact een fijn gevoel bij DCO Van Iersel. Dit gevoel werd in de praktijk meer dan bevestigd. Voor een goede service en een mooie auto zou ik zeker DCO Van Iersel aanraden

Prima service goed vakwerk