Zorgvuldig, snel en volgens afspraak

Twee auto’s in onderhoud op afstand en binnen korte tijd weer helemaal gecheckt en schoon. Super!

Fijne garage

Tweedehands auto hier gekocht. Voor de auto die ik heb ingeruild een goede prijs gekregen. Aan de auto die ik kocht waren nog wat kleinigheidjes, maar alles is netjes opgelost.

Mijn ervaring met dit bedrijf is goed.

Gebruikte auto Q2 ingevoerd vanuit Duitsland. Enkele dingen moesten nog aangepast worden, deels opgelost, deels ook niet omdat het niet (meer) ging. Dit laatste is een punt van aandacht en verbetering. Algemeen wel tevreden en ik zou bedrijf DCO van Iersel wel aanbevelen op betrouwbaarheid bij eenieder.

afspraken worden goed nagekomen

Wij vertrouwen op een goede service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaringen . Wat mij met name opviel is dat men een stap extra zet en je als klant blijft verrassen . Daarnaast was men zeer alert .

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben een hele fijne auto gekocht na een prettige onderhandeling. Service is top!

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer deskundig advies met uitstekend assortiment jonge auto\'s waarbij de prijs ook nog eens zeer concurrend te noemen is. Vakmensen!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig gesprek met de verkoper/adviseur.\r\nDuidelijke aanbieding met betrekking tot inruil en nieuwe auto.\r\nZeer tevreden met de afhandeling.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie zaak, heldere uitleg over diensten en wat de verkoop inhield, snelle levering. Levering klopte helaas niet op alle fronten maar is wel hersteld door de verkoper.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettige ervaring, goede service door dco van Iersel. Alles tot in de puntjes geregeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bijzondere prettige ervaring met DCO van Iersel! Vriendelijk, correct en snel geholpen. Speciale dank aan Max!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf erg prettig en goed bedrijf, je wordt snel geholpen en zeer klantvriendelijk

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuk ontvangen, goed begeleid voor wat mijn wensen waren.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf een mooi en eerlijk bedrijf waar je fijn ontvangen wordt en alle tijd wordt genomen om tekst en uitleg te geven bij de aanschaf van een andere auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima ervaring.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Frank van Iersel denkt met de klant mee. Niets is te veel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 1e ontmoeting perfekt verlopen en zeer snel antwoord gekregen op mijn wens voor een M4 cabrio in mijn favoriete kleur en een volle inrichting wat betreft mijn wensen. Kortom een eerlijk en betrouwbaar bedrijf!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto ingeruild, duidelijke afspraken.\r\nTop zoals het geregeld is.\r\nZeker een aanrader

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goeg

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer positieve ervaring met het naar Nederland halen van een Duitse auto. Informatievoorziening was top, ik krijg nog uitgebreide uitleg over de auto en alle wensen en vragen werden keurig en kundig beantwoord.