Zeer snelle en correcte klantenservice

Zeer prettige manier van samenwerken. DCO van Iersel is op zoek gegaan naar mijn ideale auto en heeft hem ook gevonden. De auto is vervolgens super netjes afgeleverd bij mij thuis en de nazorg is ook perfect verlopen. Zeer tevreden met de service die Frank heeft geleverd en geen enkele vraag was te veel. Er werd altijd snel en accuraat gereageerd.

Nette ontvangst, goede uitleg over uitgevoerde werkzaamheden. Gratis leenautootje (trekhaakcentrum.nl).

Mooie zaak, goede uitleg voor af.

We kregen de mobiele trekhaak er niet op, gelukkig was de baas zo hulpvaardig Tip , meer uitleg geven over de trekhaak en fietsenrek als de auto wordt opgehaald

Ik ben heel erg tevreden over de service en de uitleg van de trekhaak en de mensen bij van iersel

zeer hartelijk en duidelijk

precies volgens afspraak geinstalleerd

Zeer goede service verlening

Helaas functioneerde het automatisch uitschakelen van bepaalde veiligheids functie's niet na montage van de trekhaak op mijn Mazda CX5. Mijn klacht hierover werd serieus opgepakt opgevolgd met een professionele en open communicatie. Uiteindelijk werd het euvel gevonden en naar volle tevredenheid opgelost.

HEEL GOED GEHOLPEN

Prima advies en goede service

Fantastisch bedrijf

Fijn bedrijf om mee samen te werken.

goede service

fijn geholpen

Prima service. Jammer dat je toch een behoorlijke prijs betaald voor de gratis leenauto.

Geachte Marianne, Hartelijk dank voor uw feedback, excuses dat we niet duidelijk zijn geweest in het begrip 'gratis' leenauto. Het klopt inderdaad dat de kosten van brandstof voor eigen rekening zijn vandaar dat wij u de € 8,50 in rekening hebben gebracht. Wij zullen dit in de toekomst beter vooraf uitleggen aan onze klanten. Wij wensen u veel plezier met uw trekhaak en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, DCO Van Iersel

Goede service en vriendelijke mensen

Prima service en komen afspraken na

Zeer klantgericht en professioneel geholpen

Topgarage!

Auto afgeleverd als een nieuwe auto. Perfect geregeld.

TOP!

zaterdag 12 september onze nieuwe auto opgehaald, meteen bij binnenkomst een hartelijke welkom. En dan krijg je meteen een goed gevoel, perfect geholpen, super service..en daar wordt je heel blij van. Voor ons een echte aanrader voor iedereen. Een zaak waar je serieus wordt genomen. En wij!....super blij met onze auto

Prima service en goedkope montage, inclusief gratis ruilauto

Snelle montage voor een redelijke prijs met gratis gebruik bedrijfsauto

Betrouwbaar en kordaat

Goed!!!

Zeer klantvriendelijk, goede communicatie.

Meer dan 100% tevreden, stellen vertrouwen in klant

Bijzonder positief, Frank zit er bovenop, afspraken worden 100% nagekomen en meer, Koen heeft een geweldige productkennis en is service gericht. Prima deal kunnen doen bovendien

Eerlijk Topbedrijf

Je moet natuurlijk een goed gevoel hebben wanneer je een bedrijf binnen stapt , en dat was er. Top bedrijf , eerlijk , vakkundig , luister goed wat de klant wilt en belangrijk komt afspraken na. AANRADER

Prima dienstverlening, vriendelijk en proffesioneel bedrijf.

Prettig bedrijf voor deskundig advies bij aankoop auto en aanverwante dienstverlening. Afspraken worden goed nagekomen en geen verrassingen achteraf. Van harte aan te bevelen!

Klantvriendelijkheid

Klantvriendelijk en behulpzaam om de beste oplossing te vinden. Auto prima afgeleverd.

Heel erg tevreden

Ik heb zeer goede service ervaren en zeer goede aflevering van diensten.

goede prijs en correcte uitvoering

Via de ANWB bij van Iersel gekomen >> prima!!

Punktueel, servicegericht en vriendelijk.

Via ANWB actie een trekhaak laten monteren. Alle voordelen genoten als ANWB-lid. Vervolgens geattendeerd op een 'schaafschade' aan de auto en een voorstel om dit tegen een faire prijs te laten repareren. Binnen een week een tweede afspraak en alle medewerking.