Snel en efficiënt.

Ik raad iedereen snel en efficiënt aan.

Erg behulpzaam, goede services, goede kwaliteit

Erg behulpzaam, goede services, goede kwaliteit

Super vriendelijk en vakbekwaam 👍

Vanaf het eerste telefonische contact een fijn gevoel bij DCO Van Iersel. Dit gevoel werd in de praktijk meer dan bevestigd. Voor een goede service en een mooie auto zou ik zeker DCO Van Iersel aanraden

Prima service goed vakwerk

Top service!

Dit bedrijf doet zelfs meer dan strikt nodig is voor zijn klanten!

Nette betrouwbare mensen

Voor mij voorwaarde een bij garage: eerlijk volk.

Aanbevelenswaardig

Gemakkelijk een onderhoudsafspraak gemaakt, ging op korte termijn. Auto was op afgesproken tijdstip klaar. Auto was gestofzuigd.

Een zeer efficiënte, en bovenal prettig contact met de heren van DCO

Al langer was ik binnen Nederland en Duitsland op zoek naar een Passaat CC DSG 170 PK met een redelijk aantal km en niet te veel jaren. Deze heb ik uiteindelijk gevonden bij DCO van Iersel. Tijdens ons overleg zijn we vlot tot een voor beide partijen bevredigend resultaat gekomen. Alle afspraken die we hebben gemaakt zijn op een correcte en prettige manier afgewikkeld. Complimenten aan het verkoopteam.

180% service

DCO van Iersel weet exact wat ondernemers zoeken en maakt een oplossing op maat zonder open eindjes!

Snel en prettig geholpen.

Kwam door een Golf GTI bij van Iersel uit, na wat speuren op de website kwam ik erachter dat er ook import mogelijkheden waren en had zo mijn zinnen gezet op een auto uit Duitsland. Na wat mogelijkheden besproken te hebben in de mooie showroom in Roermond viel mijn oog toch op de GTI die ze hadden staan, erg fraai exemplaar. In een week tijd goed geholpen en geadviseerd in mijn zoektocht naar een auto in Duitsland, uiteindelijk stond het juiste plaatje al in de showroom en heb ik mijn golf ingeruild voor de GTI. Betrokken en snel geholpen en ik ben erg tevreden.

Excellent

Naar mijn ervaring is DCO van Iersel thuis in jong gebruikte, hoogsegment auto’s en levert daarbij de service voor ondernemers die bij dit segment past.

Vriendelijk en professioneel

Fijn bedrijf

mijn ervaring met dit bedrijf is goed

gebruikte SQ5 gekocht, ben zeer tevreden over de professionele uitleg en deskundigheid. wij bevelen hen zeker aan.

Uitstekend!!

Zeer goed advies!

Alles naar wens

Goede professionele service, naar tevredenheid verholpen.

Kantvriendelijk, goed georganiseerd en kwaltatief hoogwaardige produkten

Vanaf het moment dat ik mijn wens heb uitgesproken over een mooie, gebruikte auto ben ik op een hele fijne manier ondersteund. Genoeg informatie, tijdig geïnformeerd over het proces. Mooie auto gekregen die absoluut aan mijn wensen voldoet. After sales is keurig op orde waardoor ik met vragen en hulp na aflevering goed geholpen werd.

ZEER GOED

MOOIE AUTO GEKOCHT EEN MERCEDES 200 E ESTATE BEN ZEER TEVREDEN OVER PROFESSIONEEL GEHOLPEN EN BIJ AFLEVEREN EEN PRIMA UITLEG

Een zeer prettige ervaring

Ontzorgen, dienstbaar, servicegericht en discreet. Onze dochter, mijn vrouw en ik voelden ons zeer welkom en thuis bij DCO VAN IERSEL. Komen afspraken na en informeren ons als klant over elke stap bij de aanschaf van de auto. Wij bevelen hen aan.

Zorgvuldig, snel en volgens afspraak

Twee auto’s in onderhoud op afstand en binnen korte tijd weer helemaal gecheckt en schoon. Super!

Fijne garage

Tweedehands auto hier gekocht. Voor de auto die ik heb ingeruild een goede prijs gekregen. Aan de auto die ik kocht waren nog wat kleinigheidjes, maar alles is netjes opgelost.

Mijn ervaring met dit bedrijf is goed.

Gebruikte auto Q2 ingevoerd vanuit Duitsland. Enkele dingen moesten nog aangepast worden, deels opgelost, deels ook niet omdat het niet (meer) ging. Dit laatste is een punt van aandacht en verbetering. Algemeen wel tevreden en ik zou bedrijf DCO van Iersel wel aanbevelen op betrouwbaarheid bij eenieder.

afspraken worden goed nagekomen

Wij vertrouwen op een goede service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaringen . Wat mij met name opviel is dat men een stap extra zet en je als klant blijft verrassen . Daarnaast was men zeer alert .

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben een hele fijne auto gekocht na een prettige onderhandeling. Service is top!

voldoende, een redelijke ervaring