goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima bedrijf

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn meer dan tevreden over Oldenburg Auto\'s. We zijn super geholpen door Mark bij het kopen van onze nieuwe auto, niks was teveel voor hem. Hij is perfect en snel afgeleverd. Hier spreekt een blije klant!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We werden zeer goed geholpen !!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Recentelijk hier een bestelauto aangeschaft voor de zaak. Er werd afgesproken dat er een nieuwe APK op zou \"komen\" en de distributieriem en waterpomp zouden worden vervangen. Tevens werden de deukjes er nog uitgehaald, al met al duurde het natuurlijk wat langer, alvorens ik over de auto kon beschikken, maar alles werd constant goed gecommuniceerd, wat ik als zeer prettig ervaarde. Na de koop bleek er iets mis te zijn met een sensor waarddor de auto slecht startte. Men vond dit heel vervelend en bood me een leenauto aan. De auto is vervolgens naar een merkdealer gebracht en die heeft het euvel verholpen. Dit alles op kosten van Oldenburg auto\'s. Netjes!\r\nTijdens het traject heb ik de samenwerking met Mark als zeer prettig en deskundig ervaren. Afspraak is afspraak en ik kan dit bedrijf dan ook van harte aanbevelen!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor het eerst bij Oldenburg auto\'s geweest, de eerste indruk was goed en er werd de tijd voor mij genomen. Prettige mensen (met naar mijn idee passie voor auto\'s) Ik heb er een gebruikte Audi A6 gekocht. De auto stond op afgesproken tijdstip klaar en werd netjes afgeleverd.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top!\r\nTevreden, goede service, kom zeker terug bij nieuwe aanschaf auto.

perfect, zeker aan te bevelen

Binnenweg 63 3634AE Loenensloot