goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb bij de aanschaf van mijn auto De duidelijkheid, persoonlijke benadering en servicegerichtheid als heel positief ervaren.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kocht hier een gebruikte auto. Toen er na aflevering wat tekortkomingen naar boven kwamen, werden deze zonder gemopper naar tevredenheid opgelost. En als ze er zelf niet uit komen zijn ze niet te beroerd om met de auto naar een specialist te gaan. Kortom, een betrouwbare leverancier met hoge servicegraad en een eerlijke prijs.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede eerste indruk. Konden savons terecht voor een proefrit en alles werd eerlijk verteld over de auto. Afspraken werden na gekomen en tot nu toe bevalt de auto supper.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb onlangs een auto gekocht bij Oldenburg en de ervaring was positief. De auto was in het echt zoals beschreven in de advertentie. Afspraken die gemaakt waren voor de aflevering werden nagekomen en onvoorziene zaken die na de aankoop aan het licht kwamen zijn tot nu toe naar tevredenheid opgelost.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super behandeld door Oldenburg auto\'s. Ik ben daar gaan kijken voor een Opel Vectra. Geen uren onderhandelen maar duidelijkheid en oprechtheid. De Vectra had een probleem met de radio en raambediening en ze hebben hier tijd en geld ingestoken om dit te verhelpen zonder dat dit de afgesproken prijs beïnvloedde. Me oude auto ook nog kunnen inruilen voor een goeie prijs. Fijne werknemers met een goeie houding en geen louche autohandelaars. Echt een aanrader!!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik werd bij mijn bezoek op een heel open en eerlijke manier ontvangen. De verkoper (Mark) is zeer vriendelijk en geeft openheid van zaken over de geschiedenis van de auto die ik daar gekocht heb.\r\nAchteraf bleken mijn achterremmen niet goed te werken en werden kostenloos vervangen\r\nEn daarbij gaf hij een hele mooie inruilprijs voor mijn oude auto.\r\nErg fijn autobedrijf die ik iedereen kan aanraden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed en vriendelijk geholpen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geen gezeur precies bieden wat ik hebben wil.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kan alleen maar zeggen dat de service prima is . Kleine gebreken werden gelijk verholpen . Met een glimlach ontvangen en met een glimlach weer weg gegaan . Een aanrader dus .

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een hele goed ervaring met dit bedrijf gehad. De service was zeer goed. Ik heb een mooie Range Rover voor een goede vriend uit Liberia gekocht voor de export. Als klant heeft de verkoper veel aandacht aan mij besteden. De verkoper was behulpzaam, aardig en ik was tevreden over mijn aankoop.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service,\r\n\r\nKonden de auto in de avond bezichtigen buiten openings tijden\r\n\r\nOok het afhalen van de auto kon buiten de openings tijden zonder enkel probleem\r\n\r\nKortom zeer vriendelijk en zeer service gericht!!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij werden bij ons eerste bezoek direct op een heel prettige en informele manier ontvangen. Erg betrokken verkoper (mark) en zeer vriendelijk... \r\nErg fijn autobedrijf....

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf. Erg mooie Alfa Romeo 159 gekocht en mijn auto ingeruild. Geen gezeur over de prijs, gewoon korte klappen... klein defectje was de dag later gelijk verholpen. Zeker een aanrader om naar toe te gaan !

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goed geholpen en geadviseerd bij aankoop van mijn Opel Adam.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima geholpen. Alle vragen netted beamtword!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke, deskundige mensen, komen hun afspraken na, verlenen extra service.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb mijn vorige auto kunnen inruilen en een mooie tweedehands occassion aangeschaft. De service is écht geweldig, er is naderhand zelfs nog kosteloos een nieuw achterlicht ingezet omdat hier een barst in zat. Je kan duidelijk merken dat het personeel een passie voor auto\'s heeft en professioneel & deskundig handelen. Hier kom ik zeker terug!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Oldenburg Auto\'s geeft goeie service!. De dealer heeft mij netjes geholpen met het aankopen van mijn eerste auto. Ik kan alleen zeggen een topdealer!!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij Oldenburg mijn auto ingeruild voor een ruimere station ivm gezinsuitbreiding. Door Mark zeer vriendelijk geholpen en goed geadviseerd over de mogelijkheden. Hoewel onze \'nieuwe\' auto geen nieuwe auto is, was de auto zo netjes, schoon en gepoetst dat het wel zo voelde. De auto is geheel dealer onderhouden en alles was goed bijgehouden zodat er geen onduidelijkheden waren. Ik zou hier zeker terugkomen voor mijn volgende auto.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super net bedrijf! Vriendelijk personeel en eerlijk !!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf PRIMA BEDRIJF,\r\nSNELLE AANNAME BIJ TELEFONEREN.\r\nRUSTIGE OMGEVING.\r\nLEUK CONTACT GEDURENDE DE KOOP VAN MIJN SAAB.\r\nKORTOM AANBEVOLEN DOOR MIJ

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service. \r\nFijn autootje gekocht. \r\nGoed advies gekregen. \r\nZonder dat ik het vroeg werd er nog even een stripje vervangen en nieuwe apk. Heel fijn! \r\nVriendelijke verkoper. (Mark)\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima bedrijf