• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Apk zonder afspraak, keurt de auto deskundig en professioneel.

Dank u wel voor uw goede beoordeling!

Dank u wel voor uw goede beoordeling!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ervaring:uitstekende afhandeling van de APK altijd zonder afspraak. Zeer vakkundig personeel extra zorgvuldigen uiterst bekwaam. Dus ik ben een uiterst tevreden klant

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bekwaam en vriendelijk en perfecte prijs kwaliteit verhouding. Staat altijd klaar om je voortreffelijk te helpen en helpt je altijd om door de APK te komen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kwaliteit, uitstekende service en een bedrijf dat je kan vertrouwen dat is voor ons belangrijk! \r\n\r\nNa mijn ervaring met Kwikfit waarbij ze mij aangaven dat de auto is afgekeurd ben ik weer teruggekomen bij D&P het is even een stukje tijden sinds de verhuizing naar Utrecht, wij dachten laten wij Kwikfit Utrecht maar even een kans geven. Mijn partner heeft haar auto gebracht en kon erop wachten. Na 1,5 uur kwamen ze met extreem veel punten, zelfs een punt dat de xenon verlichting vervangen moest worden terwijl dat een maand geleden al gebeurd was, daarnaast moest er wielophangingsrubbers, wiellager en remslang vervangen worden totale kosten plaatje incl. APK €700,- waarbij er wellicht nog 200 bij komt vanwege het vervangen van een draagarm rubber aangezien het makkelijker is om de hele draagarm te vervangen.\r\nWij hebben direct contact opgenomen met D&P en de auto is goedgekeurd het enige wat vervangen moest worden volgens APK afkeur was een remslang. \r\n\r\nNogmaals ontzettend bedankt Perdiep voor de uitstekende service en het vertrouwen in u als expert!\r\n\r\n

Graag gedaan Richard en heel veel dank voor jouw review!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende afhandeling van de APK\r\nAltijd zonder afspraak\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vakkundig personeel extra zorgvuldig en uiterst bekwaam. Dus ik ben een uiterst tevreden klant !!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne garage, goede service, aantal keer mijn oude auto laten keuren. Hij komt er goed doorheen en zonder extreem hoge kosten. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kleine maar goede garage .\r\nAardige mensen met goede technische kennis .\r\nOriginele onderdelen tegen goede prijs.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kwam voor APK en werd vriendelijk met koffie ontvangen. \r\nPreventief remvloeistofkabels laten vervangen. \r\nKon er gewoon op wachten. \r\nIk heb mn nieuwe vaste garage gevonden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goede service..\r\nvriendelijke mensen..\r\nen je komt.niet voor verrassingen.te staan .met hoe duur iets is..\r\nwordt eerst overlegd..en.als je accoord geeft dan gemaakt..

Hartelijk dank voor uw review en aanbeveling. We zijn blij dat u tevreden bent!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaringen met deze garage, ik kom hier al meer dan 10 jaar. Je wordt altijd netjes en deskundig te woord gestaan.\r\nHier wordt geen snelle afrag werk geleverd, men neemt de tijd voor de reparatie en doet het goed zoals het hoort en dat tegen schappelijke prijzen.\r\n\r\nDeze garage is zeker aan te bevelen als je een betrouwbare en goed geprijsde garage zoekt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zoals gebruikelijk alles keurig afgehandeld, snel en tegen een heel redelijke prijs.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede service altijd behulpzaam\r\nZe denken met je mee en jagen je niet op hoge kosten zoals veel auto bedrijven wel doen\r\nIk ben hier al 16 jaar klant en wil niet meer weg\r\nZeer klantvriendelijk gericht bedrijf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nette service, hart voor de zaak.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne, vriendelijke service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kom er al jaren en ben zeer tevreden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima service, vriendelijke mensen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kon snel met mijn klacht terecht. Deskundig en vakbekwaam

Over APK Keuringsstation D & P Zoetermeer