Super service!

Super service, kon direct terecht.

Fantastisch geholpen.

Kom er zeker terug.

Vakmensen met oog voor de klant

Altijd vriendelijk met een gezellige sfeer. Altijd goed overleg en advies. Kortom; prettige en professionele omgeving.

Geheel naar volle tevredenheid.

Trekhaak geheel volgens afspraak gemonteerd en daar is niets op aan te merken. Keurig in alle opzichten.

Vriendelijk en snel geholpen

Vriendelijk en snel geholpen

Supergoed

Wordt altijd gelijk geholpen en denken mee on oplossingen en hebben tijd voor je

Top garage

Dik tevreden! Altijd een zeer vriendelijke baliemedewerker. Heldere uitleg. Ze bellen als ze met het onderhoud bezig zijn altijd even op om uit te leggen wat ze gevonden hebben, met daarbij gelijk een indicatie van de kosten.

Super fijne ervaring.

Ben meteen geholpen snelle service goed advies en komen meteen met een oplossing. Ben zeer tevreden.

Goede service, snel, meedenken

Prijs/kwaliteit erg goed.

Door omstandigheden moest ik op één dag mijn winterbanden vervangen door zomerbanden en daarna weer terug. Dankzij de medewerking van OBBS is dit uitstekend verlopen. Hulde

In alle opzichten dik tevreden Eerste klas SUPER Jongens een dikke 10 voor jullie Groet liesbeth

Supersnelle service en vriendelijk personeel

Eigenlijk gewoon zoals het hoort. Prima service, fijne kerels en lekkere koffie! Prima.

vakkundig, service gericht

wederom goed en betrouwbaar

Goede service, goede prijzen

Was goeie!

Uitstekend advies

Prima advies en pro actief

Goed!

Vriendelijke deskundige mensen. Bellen altijd even voordat ze een reparatie uitvoeren.

Snelle afspraak bij problemen

Ik kon snel terecht met acute problemen en hoefde de auto daardoor maar kort te missen.

Alles klopt

Prettige ontvangst en goede duidelijke service

Keurig vriendelijk en snel geholpen volgens afspraak

Plezier, eenvoudig, duidelijk

Goede communicatie en goed werk

Goede communicatie en goed werk

Uitstekende service!

Prima bedrijf wat altijd voor je klaar staat en net dat stapje extra zet voor de klant. Zodra je binnen komt weten ze wie je bent en waarvoor je langskomt.

Goed en netjes geholpen

Goed advies gekregen bij het vervangen van mijn gewone banden, naar 4 seizoenen banden. Snel en netjes geholpen. Was onze eerste keer, maar zullen hier zeker vaker terugkomen voor onderhoud.

geweldig

altijd vriendelijk, behulpzaam

Ben geweest voor een grote beurt met remmen rondom en winterbanden monteren de jongens zijn erg aardig en vooral John is een verademing wat een aardige gozer toen kwam de chef werkplaats nog even om alles te laten zien wat we vervangen was helemaal geweldig nou mannen. Vooral zo doorgaan tot volgend jaar

Zilverenberg 44 5234GM Den bosch

Over Olie&zo Bossche Banden Service

Olie&zo staat voor een totaalconcept Van auto onderhoud tot schadeherstel en van een bandenwissel of uitlijnen tot de aanschaf van een set banden of de montage van een trekhaak. Als er iets is met je auto; denk dan aan Olie&zo. Wij ontzorgen je geheel op dat gebied. Wij zijn een universeel autobedrijf, wat betekent dat je met alle merken auto’s bij ons terecht kunt. Ook met jonge auto’s die nog onder de fabrieksgarantie vallen. Wij staan voor een eerlijk advies, een persoonlijke benadering en een hoge mate van service en kwaliteit. Wij denken met je mee bij een reparatie advies of de aanschaf van een andere auto. En dat doen we met veel plezier!