Top service voor een eerlijke prijs

Ik ben zeer goed geholpen en ondanks de grootte van de reparatie viel de rekening reuze mee en werd meegedacht in het afsluiten van een servicecontract, ook me terugwerkende kracht.

Ik zie je zo bij olie en zo

Kom er al 30 jaar

Gratis leenauto. (Alleen km prijs) Vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeer tevreden met de ontvangen service.

Vriendelijke service!

Ik kom bij Olie en Zo voor mijn wielenwissel winter/zomer. Altijd vriendelijk en snel klaar (klaar terwijl u wacht).

Fantastische service

Het adres kreeg ik van een ander bedrijf door. Nog nooit van jullie gehoord!! Ik zal jullie niet vergeten. Ik ben zeer tevreden.

Vriendelijke personeel en behulpzaam.

Aardige vakmensen, super service!

Alles precies zoals afgesproken, geen haken en ogen, prijs kwaliteit is super!

Goede garage

Kom hier al jaren. Nette garage met goede service. Overleggen altijd netjes en nog nooit rare dingen meegemaakt. Auto loopt nog als een zonnetje!

Snelle en goede service

Er moest een nieuwe nummerplaat verlichting op. Deze is besteld en de volgende dag in 5 minuten er op gemonteerd. Klaar terwijl ik wachtte. Helemaal Top!

Krassen op de auto

Erg vriendelijk bedrijf, proberen wel echt goed te overleggen en dat lukt

Goed en snel.

De prijs van balanceren is flink gestegen.

Correct en vakkundig

Alles volgens afspraak

Meedenkend Team

Veel is mogelijk door goed overleg. Afspraken gaan volgens plan.

fantastisch

Altijd vriendelijk en behulpzaam.

Vriendelijk en professioneel bedrijf

Al enkele jaren hier 2 auto's in onderhoud. Altijd vriendelijk en in goed overleg en uitleg over wat er moet gebeuren en de kosten. Ook als je eens in nood zit wordt er gekeken om je toch te helpen ondanks hun volle planning. Erg tevreden. Top service!

al jaren ZEER tevreden

doen echt alleen wat nodig is en zadelen je NOOIT op met ongevraagde reparaties

Het is een heel goed bedrijf

Ik heb mijn auto gebracht om een onderhoudsbeurt te laten doen en kreeg een leenauto mee en ze bieden hele goede service aan

Snelle en vriendelijke service. Geweldig mooie inrichting!

Had een spoedje. Snel en vakkundig opgelost. Ondertussen veel overleg. Wachten in een schitterende omgeving en goeie koffie.

Zeer snelle service! Tijdens werk hadden een kapotte band en konden meteen terecht, werd gelijk gerepareerd waardoor we snel verder konden.

Super service!

Super service, kon direct terecht.

Fantastisch geholpen.

Kom er zeker terug.

Vakmensen met oog voor de klant

Altijd vriendelijk met een gezellige sfeer. Altijd goed overleg en advies. Kortom; prettige en professionele omgeving.

Geheel naar volle tevredenheid.

Trekhaak geheel volgens afspraak gemonteerd en daar is niets op aan te merken. Keurig in alle opzichten.

Vriendelijk en snel geholpen

Vriendelijk en snel geholpen

Supergoed

Wordt altijd gelijk geholpen en denken mee on oplossingen en hebben tijd voor je

Over Olie&zo Bossche Banden Service

Olie&zo staat voor een totaalconcept Van auto onderhoud tot schadeherstel en van een bandenwissel of uitlijnen tot de aanschaf van een set banden of de montage van een trekhaak. Als er iets is met je auto; denk dan aan Olie&zo. Wij ontzorgen je geheel op dat gebied. Wij zijn een universeel autobedrijf, wat betekent dat je met alle merken auto’s bij ons terecht kunt. Ook met jonge auto’s die nog onder de fabrieksgarantie vallen. Wij staan voor een eerlijk advies, een persoonlijke benadering en een hoge mate van service en kwaliteit. Wij denken met je mee bij een reparatie advies of de aanschaf van een andere auto. En dat doen we met veel plezier!