Ik ben tevreden over mijn bezoek aan Olie&zo!

Netjes en goed geholpen!

vriendelijk en vlotte service

De service is snel. bij defecte onderdelen probeert men zo goed en prijsgunstig mogelijk aan onderdelen te komen. de communicatie richting klant mag wel wat duidelijker.

Super attent

Transparante factuur

Perfecte service !

Bedrijfswagen wilde niet meer starten, accu kapot. Auto voor de deur opgehaald en na reparatie weer netjes thuis gebracht ! Waar vind je dat tegenwoordig nog.

Houden goed contact over de werkzaamheden

Toen mijn linker buitenspiegel eraf was gereden, heeft Tim in overleg met mij gezorgd dat ik weer snel een nieuwe spiegel kreeg die hij prima passend heeft gemaakt samen met de kap in kleur van het oude exemplaar. ----De volgende ochtend was het al gefixt.-- Helemaal blij door deze reparatie, vooral ook omdat de onkosten erg meevielen, en ik hierdoor geen aanspraak hoefde te maken op mijn autoverzekering. bedankt.

Prima en deskundig

Je wordt vlot geholpen en krijgt deskundig uitleg als er vragen zijn. Bij het ophalen van je auto na bijvoorbeeld een servicebeurt wordt je uitgebreid geïnformeerd wat men allemaal heeft meegenomen in de onderhoudsbeurt en/of reparaties. Prima garage. Prima service.

Nette behandeling van mijn reparatie

Meegedacht vriendelijk

Was netjes te woord gestaan. Ze dachten mee. Belde netjes toen er meer onderhoud nodig was.

Vriendelijk, vlot geholpen en duidelijk

Telkens als ik er kom wordt ik vriendelijk en vlot geholpen. Het personeel zijn kundig en duidelijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed. Flexibel en klantvriendelijk. Goede service en uitleg.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg goed, vriendelijk en snel!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Die zijn prima! Goede service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima. Deskundig, menselijk en klantvriendelijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren zeer tevreden over de door jullie geleverde diensten.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend geholpen tot drie keer toe

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hier laat je je auto met een gerust hart achter. Zijn er problemen, dan denken ze met je mee en doen er alles aan om het probleem tegen een zeer betaalbare prijs op te lossen. Top service die ik van een dealer nog nooit heb gehad. Probeer het zelf! :-)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service, goed onderbouwde gesprekken over wat er gebeurt is aan de auto. Zou Olie&zo zeker aanbevelen.\r\n\r\nEen 10 vind ik perfect, niks is perfect, dus een 10 kan ik niet geven. Een 9 is bijna perfect, wat vrijwel nooit voorkomt en ook niet nodig is. Life ain\'t perfect

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn bedrijf, aardige monteurs, snelle reparatie.

Over Olie&zo Sint-Oedenrode

Olie&zo staat voor een totaalconcept Van auto onderhoud tot schadeherstel en van een bandenwissel of uitlijnen tot de aanschaf van een set banden of de montage van een trekhaak. Als er iets is met je auto; denk dan aan Olie&zo. Wij ontzorgen je geheel op dat gebied. Wij zijn een universeel autobedrijf, wat betekent dat je met alle merken auto’s bij ons terecht kunt. Ook met jonge auto’s die nog onder de fabrieksgarantie vallen. Wij staan voor een eerlijk advies, een persoonlijke benadering en een hoge mate van service en kwaliteit. Wij denken met je mee bij een reparatie advies of de aanschaf van een andere auto. En dat doen we met veel plezier!