perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik had een Mercedes gekocht er ging een storing lampje branden. Toen heb ik Dahab Auto\'s gebeld om dit probleem uitteleggen. ze zeiden kom maar langs dus ik ben meteen gekomen, en de monteurs hebben de storing uit me auto gekregen. ik vroeg hoeveel moet ik bijbetalen ze zeiden niks dit hoor bij onze service we willen alle auto\'s keurig afleveren. dus ik raad zeker aan om uw auto hier te kopen echt een betrouwbaar bedrijf.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn auto komt altijd voor onderhoud bij Dahab Auto\'s . ik vind het een goed bedrijf die reparaties prima uitvoert.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het aankopen van een auto is geen dagelijkse zaak. Verkoper Maher Dahab begrijpt dat heel goed, geeft duidelijke informatie en nam rustig de tijd voor mij als klant. Na het prettig zaken doen, heb ik nu de auto van mijn dromen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een goed en betrouwbaar bedrijf. Ik heb hier een auto gekocht. toen er een storing lampje ging branden hebben ze me keurig geholpen. echte aanrader om uw auto hier te kopen. het is een bedrijf die echt klaar staat om je altijd goed te helpen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn goed geholpen door Dahab Auto\'s! Een paar dagen na de aflevering ging er een storing branden. Toen we terug gingen naar Dahab Auto\'s werd dit netjes opgelost. Wij zijn tevreden!
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top garage, de verkopers denken goed met je mee en gaan tot het uiterste om je te helpen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De moeite waard om bij langs te gaan, duidelijke afspraken, goede service, zeker tevreden.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gebruikte auto zonder garantie gekocht.\r\nNa 3 weken waren er 2 kleine puntjes die zonder probleem werden gemaakt.\r\nPrima service geen gladde verkoop praatjes en je kreeg rustig de tijd om te beslissen.\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag onze nieuwe auto op mogen halen, zeer goede ervaring met de behulpzame verkoper Maher. Net bedrijf en alle vooraf besproken afspraken netjes nagekomen. Ga zo door!

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ervaren verkopers, mooie showroom, ruime aanbod.\r\n\r\nVerkoper was ervaren openhartig en sympatiek. Alles was mogelijk totdat de koop gesloten was. Achteraf weinig service en klantvriendelijkheid.\r\n\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik heb mijn nieuwe auto gekocht bij Dahab. Goede service ik zal dit bedrijf bij iedereen aanraden, die een nieuwe auto zoekt. Mijn volgende auto koop ik weer bij Dahab leuke auto\'s voor scherpe prijzen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dahab autos is zeker een aanrader om uw nieuwe auto bij Dahab te kopen ik ben zeer netjes geholpen

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurig en zeer professioneel geholpen. Perfecte service en aardige kerels. Ga hier zeker eens kijken als u een auto zoekt! Wij zijn zeer content met onze auto (Volvo) en de manier waarop deze door Dahab is afgeleverd. Uniek.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Professioneel en vooral aardig personeel.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top garage , en zoals men zegt klant is koning zo is het bij deze garage ook heel sociale mensen heel vriendelijk open en eerlijk , geen vraag is teveel en ze nemen de tijd voor je . Het is een heel net en proper bedrijf , deze zal ik zeker aanraden bij vrienden en familie . Alles is hier heel vlot gegaan ik ben als heel tevreden klant weggereden met een topwagen die ik daar heb gekocht .\r\nDus een top garage met wat zeker gezegd mag worden TOP mensen .

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik raad deze garage aan!\r\n

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Slechte ervaring met bedrijf. Maak nota bene een afspraak om een auto te kopen. Wordt vervolgens een halve dag later gebeld dat de auto aan een ander verkocht is. Totaal niet eerlijk en fair. :(

Beste heer Morren, Wij vinden uw reactie onterecht omdat wij u netjes en op tijd hebben terug gebeld om door te geven dat de auto verkocht is. Zolang een auto niet definitief verkocht is, kunnen wij deze ook niet 3 dagen vasthouden en dat is u toen ook uitgelegd. Wij wensen u desondanks succes met het vinden van een occasion.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik zal dit bedrijf aanraden aan mij familie en vriendenkring. omdat het een net en moderne bedrijf is. Met zeer sociale werknemers. Ze nemen de tijd voor je. Geen vraag is teveel. Ook als je op internet vergelijkt zijn de auto\'s scherp geprijsd. \r\n\r\nDus ik wil dit bedrijf aanraden, omdat ik goede ervaringen met dit bedrijf heb meegemaakt. de motto van Dahab auto\'s is elke klant tevreden naar huis sturen!\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb mijn auto voor onderhoud en storing gebracht. De prijzen van de onderhoud zijn goed en de service is nog beter. De storing was binnen een kwartier gevonden. Top monteurs!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gezellig autobedrijf, goed advies, nette afhandeling van klachten.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een goed bedrijf, wat de service ook waar maakt!! We hebben hier een Ford Focus station gekocht, toen we net weg reden de snelweg op kregen we een motorstoring.\r\nAuto gekocht zonder garantie, en toch is de motorstoring (een operatie van 700 euro) gratis gerapareerd. De auto is ook keurig afgeleverd volgens afspraak!! Kortom zeer tevreden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betrouwbaar bedrijf. Vriendelijke service. Aanrader!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Motorlampje brandde een aantal maanden. Langs 2 autogarages geweest maar het probleem bleef zich voordoen. Via het internet bij Dahab terecht gekomen en de mannen hebben het probleem op kunnen lossen! Ben hier super blij om. Lampje brandt al 3 weken niet.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer positief. Ik heb altijd een licht sceptische houding wanneer het over autoverkopers gaat ,maar ben door de mannen van Dahab positief verrast. Ik moest van ver komen voor een auto die ik bij hun gezien had (3 uur), een bmw 5-serie. De omschrijving die ze via foto\'s en telefoon hadden gegeven was correct en de auto zag en ziet er top uit. \"We willen gewoon een goeie auto verkopen meneer\" zeiden ze. Dat blijft toch altijd een kwestie van vertrouwen en hopen dat ze dat ook menen. Ik heb inmiddels bij mijn eigen garage in Friesland alles laten controleren en een grote beurt gedaan en ook zij zeiden dat ik een erg goede koop had gedaan. Later bleek wel dat t reservewiel miste, maar toen ik hier achteraan belde zeiden ze dat die er in hoort te zitten en dat ze er dus een voor me gaan regelen. Correcte mensen dus en zeer aan te raden om hier uw auto te kopen.

Cookweg 21

4462 HE Goes

Over AutoCrew

AutoCrew levert auto onderhoud en reparatie op dealerniveau. En dat alles tegen betaalbare prijzen! Als universeel autobedrijf zijn wij aangesloten bij AutoCrew en BOVAG. Wij werken alleen met de beste auto onderdelen en apparatuur van Bosch. Net als de meeste auto fabrikanten dat doen.