Oneerlijk

Van onze inruilauto werd gezegd dat er een grote reparatie nodig was. We zijn akkoord gegaan met een veel te lage inruilprijs. Volgende dag bleek ons dat die reparatie helemaal niet nodig was en wilden we de koop ongedaan maken. Daar was niet over te praten. Bovag wilde bemiddeling, maar is zinloos volgens Dahab. Nooit meer zaken doen met Dahab. Ze zijn onredelijk en uit op veel geld verdienen ten koste van alles.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Beste Jannet, Wat vervelend om te horen dat u niet naar tevredenheid bent geholpen. Onze excuses voor het ongemak. Wij hechten veel waarde aan onze klanten. Een tevreden klant is voor ons meer waard dan geld. Omdat onze auto's vaak erg scherp zijn geprijsd, zijn wij vaak genoodzaakt om inruil auto's voor scherpe prijzen in te ruilen. Wij hopen dat u daar begrip voor heeft. Wij wensen u desondanks veel rijplezier met uw prachtige bus. Met vriendelijke groet, Team Dahab Auto's

Top Service

Via internet zijn we bij Dahab terecht gekomen voor een MB E350. We hebben een afspraak gemaakt en zijn in Goes gaan kijken. Super netjes ontvangen en een deal kunnen maken! bedankt voor de super service!

Top Garage

Wat een geweldige garage, erg vriendelijk personeel en mooie auto's!!

Zeer slechte tweedehands auto's

Auto binnen een maand toe aan een grote reparatie (+1.000 Euro). Andere auto waarin testrit is gemaakt had ook al mankementen (bijv. achterraam kon van buitenaf naar beneden worden geduwd). Misschien goed voor een nieuwe auto, maar zeker niet voor een (relatief prijzige) 2e hands.

Super serves

Problemen met auto gehad, heb niet alle werkuren hoeven te betalen, een stukje coolant.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Prettig zaken doen,goede service,vriendelijk personeel.

Zie zoals hier boven omschreven, Ga zo door.

Betrouwbaar

Zijn erg klantgericht en de service is erg goed. De auto wordt hier goed onderhouden.

Klantvriendelijk

Goeie services en men wordt vriendelijk benaderd

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Goed gevoel bij de aankoop en hulp

Zeer fijn bedrijf, weten goed waar ze het over hebben en kunnen je helpen met het gene wat je zoekt!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

service is super en klant gericht

We hoeven maar te bellen en ze weten wie we zijn. Mocht er iets met de auto zijn dan word je snel geholpen.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Keurig nette garage, kundig en service gericht.

Prima garage, goede service en vriendelijk personeel ! Ik had een geluid in het aircosysteem, snel verholpen. Goed gedaan :)

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Perfecte service en een betaalbare prijs!

Kort geleden voor een beurtje geweest! Ik kon snel terecht en hem ook de volgende dag gelijk weer ophalen

Kwaliteit, service, klantgericht

Auto gekocht, veel service en informatie, ook de garantie werd professioneel opgepakt en adviseer zeker ieder, om een kijkje te nemen bij hun!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Gebruikte auto gekocht echt professioneel geholpen goede adviezen. Na twee maanden zelfde probleem als bij aankoop na overleg met verkoper netjes afgehandeld

Super goede service

Hele goede service en denken echt mee met je qua budget bijvoorbeeld.

Top service, vriendelijke team!

Super service, goed advies, vriendelijke team en staat altijd voor de klant klaar! 👌Zelfs op zaterdag einde middag mochten we onze auto nog langsbrengen voor kleine reparatie! We komen er zeker terug!

Super top en met zorg geholpen !

Zij zullen er alles aan doen om je met een goed en vertrouwd gevoel de deur uit te laten gaan.En dat is ook zo ! ze denken goed met je mee en geven advies waar nodig service staat bij Dahab op nummer 1. Super blij met de Opel Corsa.Ik wens ze zeker een hele succesvolle toekomst toe.Op naar de volgende 14 Jaar !

Een zeer tevreden klant

Sinds drie weken hebben wij een andere auto n.l. een Nissan Note 1.6. Na veel zoeken op sitie's kwam Dahab Auto's uit Goes, voor ons er heel goed uit. Waarom? Een goede en duidelijke overzichtelijke site, mooie overzichtelijke foto's . Na overleg met mijn echtgenote, werd besloten dat ik deze auto ging bekijken en overleggen. Na een mail aan Dahab Auto's, dat wij deze auto een wilde komen bekijken, bleek dat we geen vergissing hadden gemaakt. Al direct bij binnenkomst kon ik rustig kijken, en na een hartelijk welkom door de verkoopleider kreeg ik de gelegenheid om mijn vragen te stellen, onder genot van een kopje koffie. Na een proefrit was de beslissing gevallen. ,,Deze wordt het,, Nadat de formulieren in orde waren gemaakt, en de afspraak wanneer ik de auto kon ophalen, reed ik als een tevreden klant ( in mijn oude auto) weer naar huis. Dinsdag daarna kon ik de auto ophalen, en wat stond deze Nissan Note daar te glimmen en ook zorgvuldig nagekeken. Heel hartelijk dank voor de goede service, in bijzonder de verkoop leider, maar ook al het personeel,, het zijn echte VAKMENSEN,, We hebben al veel kilometers gereden, en zijn zeer tevreden met deze mooie auto. Ik beveel deze garage dan ook zeker aan. Ga eens kijken en praten. M.P.Noordzij

Service tot ver achter de komma

Recent gekochte Alfa had wat problemen die feitelijk niet onder de garantie vielen. Zonder enig probleem en perfect door Dahab opgelost. Mooi bedrijf, aardige mensen. Perfecte service.

Top garage

Ik doe de onderhoud/APK sinds 2 jaar bij Dahab. De service is perfect!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben goede ervaring met Dahab Auto\'s. Vriendelijk en behulpzaam geholpen. Goede service en extra\'s. (BV We werden opgehaald bij NS station Goes).

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nette bedrijf
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service! Wij werden netjes geholpen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 1 jaar geleden een wagen bij jullie gekocht gisteren apk laten doen en geen problemen dus top , ik heb daar dus vorig jaar een wagen gekocht en zoals ik toen al zei top garage met top mensen . Doe zo voort
  • Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf tijdje geleden een mooie mercedes gekocht 180c,alles prima volgens afspraak verlopen,fijne kar,prima service

Cookweg 21 4462 HE Goes

Over AutoCrew

AutoCrew levert auto onderhoud en reparatie op dealerniveau. En dat alles tegen betaalbare prijzen! Als universeel autobedrijf zijn wij aangesloten bij AutoCrew en BOVAG. Wij werken alleen met de beste auto onderdelen en apparatuur van Bosch. Net als de meeste auto fabrikanten dat doen.