Recent een mooi auto gekocht. Net bedrijf en ben correct geholpen.

Gewoon waardeloos garage

Auto gekocht versnellingsbak afgebroken van aandrijflijn bouten zaten los daardoor afgebroken ze hebben daar aan lopen prutsen dan voorstel gedaan om te maken en zijden ze dat ze zelf 1000 euro gingen betalen. Maar bij de reparatie prijs hebben ze 1500 euro bijgedaan kansloze garage ben geen rasist maar van zulk tuig zal.je het wel worden Kortom als je in het zak gezet wil worden moet je daar kopen

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Beste heer Willemse, Wat vervelend dat u deze ervaring met ons bedrijf heeft, en zeker na onze tegemoetkoming van €1000 nadat uw garantie termijn verlopen was. Wij leveren onze auto's altijd goed af. We hebben het probleem professioneel verholpen en hopen dat u voorlopig zonder problemen kunt rijden. Wij wensen u desondanks veel veilige kilometers toe met uw auto. Met vriendelijke groet, Team Dahab Auto's

Top bedrijf!

Wij hebben een goede ervaring bij Dahab Auto's voor de aankoop van onze occasion. Bij de aflevering kwamen ze ons zelfs ophalen van het station.

VER-SCHRIKK-E-LIJK

Hallo allemaal, hier een serieuze waarschuwing van een gebroken mens. Waarom ben ik gebroken? Ik heb een auto bij dahab gekocht, en nou je begrijpt, dat is dus niet aan te raden. Onze hele versnellingsbak was kapot, de auto reed vooruit terwijl die in zn achteruit stond, ( mezelf dus bijna dood gereden) voor je het weet rijd je in het kanaal. Nou wij naar de verschrikking dahab (we hadden hier een jaar garantie en kwamen binnen een jaar terug) En wat zeggen ze ( houd je vast) niks aan de hand kom maar weer halen. Nou daar zit ik dan met dat kapotte ding. Ik heb geen geld om het te betalen. Ik moet verder op de voet. Wil je dit nou voorkomen. KOOP DAN NIET BIJ DAHAB

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Geachte mevrouw Konijn, Wat vervelend om te horen dat u niet naar tevredenheid bent geholpen. Onze excuses voor het ongemak. Als uw auto geen mankementen vertoont op het moment dat wij er naar kijken, dan kunnen we het probleem ook niet verhelpen. U mag altijd contact met ons opnemen wanneer het probleem nog een keer voorkomt. Dan zullen we uiteraard weer ons best doen om u te helpen. Met vriendelijke groet, Team Dahab Auto's

Beleefd, vriendelijk, betrouwbaar, gewoon TOP!

Naar aanleiding van de aanbieding van de Mercedes CLS Shootingbrake 4 matic AMG had ik een aangenaam telefonisch kontakt met de heer M. Hahab. En dus reisde ik af naar Goes, maakte een proefrit, zaten wij met elkaar aan tafel, bespraken mijn (inruil)auto en deden een deal. Heel tevreden en verheugend op mijn nieuwe bolide reisde ik de donderdag daarna weer af naar Goes. Daar stond de auto met een grote strik op mij te wachten! Wat een leuke ontvangst, wat een leuke mensen én bedrijf. En een bedrijf met service, geen exclusieve dealmaker(s), maar een bedrijf dat ik u allen zeer kan aanraden. Chapeau!!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Net bedrijf, erg fijn geholpen!

Wij waren op zoek naar een andere auto. Na eerst 2 andere auto's bekeken te hebben, toch naar Goes gereden, ondanks dat het voor ons ruim 200 kilometer rijden was. Aan de telefoon zei Maher dat ik niet voor niks zou komen, en reserveerde hij de auto voor me. Na aankomst bij de fraaie showroom bleek dat hij niet had gelogen, de auto zag er erg net uit. We mochten de auto meenemen voor een proefrit, en wij waren direct verkocht. De aanwezige hele onderhoudshistorie was een fijne bijkomstigheid. We hebben de auto gekocht, en konden hem direct meenemen. Ook een kleinigheid die zich voordeed na de aanschaf werd goed opgepakt, en het windscherm is nagestuurd. Al met al een prettige ervaring met Maher en Dahab auto's. Ik zou er zeker nog eens een auto kopen. Nu eerst genieten van onze 'nieuwe' cabriolet!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Altijd vriendelijk, goede service, nemen de tijd voor je.

gewoon perfect/uitstekend

Ik ben zeer tevreden met de aanschaffing van mijn nieuwe auto die ik bij dahab autos heb gekocht. goede uitleg, vriendelijke mensen. Goede onderhandelingen. meneer heeft ook nog eens extra service uitgevoerd {wat niet eens afgesproken was} ik kom hier zeker nog een keer terug in de toekomst. en ik Zal deze garage dus ook aan iedereen aanbevelen Groeten uit limburg! áan de dahab boys!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Versnellingsbak laten flushen. Vooraf prijsopgave. Op korte termijn afspraak kunnen maken. Vriendelijke mensen

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

vriendelijk en weten waar ze over praten

Ik ben voor mijn auto naar de garage geweest. Ik wilde een kleine beurt en er werd een prijs opgave gedaan speciaal voor mijn auto. Mijn auto gebracht een week later. En jawel ik moest 50 minder betalen dan de afgesproken prijs. Kijk dit vind ik nog eens een eerlijke garage TOCH !! Heel erg bedankt garage monteurs

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Zeer klantvriendelijk en goede service!

Altijd heel klantvriendelijk en wederom een goede service. Op tijd op de hoogte gebracht en overleg over reparatie en onderhoud!

Goed en professioneel geholpen

Klantvriendelijk, flexibel, goed en juist geinformeerdtbomtrent de reparatie.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Goede service, vriendelijke mensen.

Flexibel en klantvriendelijk

• Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires

Gezellige en goede garage.

Als wij gaan kijken voor een andere auto, worden we zeer vriendelijk ontvangen met een goede bak koffie. Auto aangeschaft na een zeer prettige onderhandeling. Service nadien is ook perfect. Mocht er tussendoor wat zijn, kun je bijna altijd direct langskomen en maken ze even tijd om te kijken en eventueel gelijk te repareren. Goede garage met een mooie showroom en zijn allemaal gezellige mensen die allemaal weten waar ze over praten.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Kan ik alleen maar aanbevelen.

Half jaar terug audi A1 gekocht netjes afgeleverd en we rijden er vol tevredenheid mee. Afgelopen weekend zag ik dat er motorolie lekte van onder het blok. Maandag gebeld kon hem dinsdag brengen en woensdag klaar. Bleek de oliesensor te wezen hoefde niets te betalen ook al was hij uit de garantie. Dehab en autocrew bedankt voor de service en de vriendelijkheid. Dikke pluim voor dit bedrijf.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Mooie zaak met exclusieve auto's

Bij dahab een audi a5 gekocht en mijn andere auto daarop ingeruild. Leuke en flexibele verkoper. Goed bemiddeld op de inruil. Mooie zaak! Wel een beetje jammer dat ik iets had afgesproken van een afleveringsbeurt en dat dat niet uitgevoerd was toen ik de auto ging ophalen.

Geweldige service

Mijn eerste bezoek en ervaring was uitmuntend. Bij binnenkomst een warm welkom en nette showroom. Geen opdringerigheid en maken echt tijd voor je. Tevens een occasion gekocht en ook hier een snelle service en afgelopen woensdag de sleutels mogen ontvangen. Zeker 5 sterren waard! Dahab super bedankt

Prima geregeld alles

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Meteen een vertrouwd gevoel.

Vriendelijk, correct, prima service en after sales.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Hele fijne persoonlijke hulp en benadering.

Prettige snelle service.

Zeer vriendelijk

Verkoper zeer vriendelijk niet opdringerig voelde goed en vertrouwd aan, met afleveren stond de auto netjes binnen met een grote strik erom. Nam de tijd om ons het e.a. uit te leggen over de functie en bediening van de auto.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Grote keuze uit jonge kwaliteitsoccasions tegen redelijke prijs. Zeer tevreden met mijn aankoop en de daarbij geleverde service. Vriendelijk personeel.

Vriendelijke benadering

Om de rit van Beverwijk naar Goes te maken was zeker de moeite waard.

Perfect.

Voor kwaliteit, Dahab Auto's. Vind ik

Over AutoCrew

AutoCrew levert auto onderhoud en reparatie op dealerniveau. En dat alles tegen betaalbare prijzen! Als universeel autobedrijf zijn wij aangesloten bij AutoCrew en BOVAG. Wij werken alleen met de beste auto onderdelen en apparatuur van Bosch. Net als de meeste auto fabrikanten dat doen.