Goed autobedrijf

Ik heb een golf gti gekocht bij hun ben er zeer tevreden over en ook over het bedrijf zelf denken met je mee en zijn behulpzaam en ook de werkplaats medewerkers zijn top

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Zeer betrouwbaar en ze komen hun afspraken na!

Wij hebben bij Dahab auto's onze auto ingeruild voor een andere auto. Eerlijke, oprechte mensen met kennis van zaken. Ook de garage-afdeling is vriendelijk en kundig!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Goed gevoel bij de gespreken.

Het verloop tot dat we onze aankoop gingen ophalen is prima gegaan en alles is keurig afgehandeld.

Heel prettig

Als autoliefhebber al een tijdje op zoek naar een mooie, jong gebruikte Golf R. Eigenlijk had ik voorkeur voor een blauwe, maar uit nieuwsgierigheid toch naar de zwarte gaan kijken bij Dahab. Daar stond namelijk een bijna nieuwe auto, helemaal naar mijn wensen, in het zwart. Is ook erg mooi. Mede dankzij het zeer prettige contact met Maher en het op waarde taxeren van mijn inruilauto zijn we tot overeenstemming gekomen. De passie en het plezier voor auto's heb ik hier wel gevoeld.

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Vriendelijk, eerlijk en betrouwbaar.

Naar een zoektocht via internet kwamen we uit bij autobedrijf dahab in goes.na eerst een afspraak gemaakt te hebben gingen we op weg naar goes,bij aankomst stond de auto gewassen klaar.na eerst een kop koffie mochten we gelijk de proefrit maken zonder tijdslimiet.na de rit en de auto bekeken te hebben waren we het snel eens,die werd het.plus punt was zeker de lage kilometerstand en dealer onderhouden en de prima staat van de auto.de distributie riem zat er aan te komen maar werd alvast gedaan , tevens hadden ze de remblokken ook vernieuwd bleek bij aflevering.kortom een service en vriendelijkheid en geen loze beloftes. dit is helaas zeldzaam geworden bij veel autobedrijven.klein min puntje was dat onze kids meer belangstelling hadden voor de Lamborghini dan voor onze nieuwe auto, maar daar kan ik als auto liefhebber wel meeleven.jammer dat het te ver is voor onderhoud,voordeel was wel gelijk een fijne rit van 2 uur naar Helmond.als in de toekomst onze auto's weer aan vernieuwing toe zijn ,dan kijk ik eerst weer bij dahab auto's.bedankt en tot ziens.

Goede ervaringen met Dahab

Altijd netjes en goed geholpen door vakkundig personeel!!!

Mooie Kia gekocht en top geholpen door auto crew Dahab. Bedankt mannen

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Mijn beste ervaring ooit .

Ik heb toch zn fijne ervaring gehad met dahab auto s. Contact gehad met Maher, zeer vriendelijk en professioneel, met ruime kennis van zaken. Heb hier een prachtige auto gekocht. Met geduld begeleid in de aankoop van deze. Kan iedereen dit bedrijf aanbevelen, zodat je na aankoop met een meer dan tevreden gevoel het bedrijf verlaat met je aangekochte bolide. Echt TOP!!!!!!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

TOP geholpen door Nawar!!!

Vriendelijk personeel, afspraken worden netjes uitgevoerd. Kortom een aanrader voor een andere auto.

GEWELDIG!

Dahab Auto's doet er alles aan om de klant tevreden te stellen. Duidelijke uitleg en transparant!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Een bedrijf met Eer & geweten !

Vond hier mijn droomauto aan een concurrerende prijs . Zeer vriendelijke mensen en een geweldig werkplaats team !! Ik kan helaas maar 5 sterren geven , want zij verdienen er eigenlijk 10 .. Nog nooit zo'n prettige ervaring gehad bij het kopen van een auto en de afhandeling,.. Een bedrijf dat Eer & Geweten hoog in het vaandel heeft. Absolute aanrader !

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Zeer tevreden over auto bedrijf Dahab

Golf 8 gekocht bij Dahab Alles zeer prettig verlopen van bezichtigen tot en met aankoop. Klein minpuntje is naar zeer tevredenheid opgelost. Super geregeld Nogmaals dank Groet Leon

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Bedankt voor de mooie review!

Afspraak geen afspraak

Hadden een afspraak gemaakt voor proefrit. Ze hadden ons zelf telefonisch benaderd. Na afspraak via website. De dag van de proefrit zouden we iets later aan komen dus belden we onderweg omdat te zeggen. Kregen we als antwoord, maar waar heeft u een afspraak voor gemaakt? O, maar die auto heb ik niet meer. Die is al verkocht. Tsja, ik kan toch niet iedereen bellen eh! Dus vertrouwen een NUL!!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Beste Leanne, Excuses voor het ongemak. Wij begrijpen uw reactie. Echter hadden wij al aangegeven dat we geen auto's kunnen vasthouden als er nog geen deal is gemaakt. Daarnaast zouden we nooit met zo'n toon tegen onze klanten spreken zoals u omschrijft. Wij wensen u desondanks veel succes met de zoektocht naar een mooi occasion. Met vriendelijke groet, Team Dahab Auto's

Klantvriendelijk, vlotte service. Kortom een prima autobedrijf

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Bedankt voor de mooie review Nick!

Geweldig geholpen door een ervaren persoon met veel kennis.

Vandaag mijn droomauto kunnen kopen. Maher heeft ons geweldig geholpen. Goede uitleg, de tijd genomen, meedenkend, erg vriendelijk en behulpzaam. Dank je wel voor deze goede service.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Veel plezier met jullie nieuwe auto!

Top garage

Super garage Afgelopen mijn Audi A1 gekocht en wat een super service Kwamen vanuit Nijmegen met de trein kwamen ons ophalen van het station Zo aangekomen daar stond mijn Audi met een mooie strik erop Toen we thuis kwamen lagen de autopapieren al in de brievenbus Echt top Een echte aanrader om daar een auto te kopen Dank je voor de goede service Gr Lenny uit cuijk

Mooie beoordeling! Bedankt!

Perfect mooie zaak met perfecte service en hulp

Goede service en staan altijd voor je klaar

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Bedankt voor de mooie review!

goed!

DaHAB VERKOOPT AUTO'S VAN RECENTE BOUWJAREN. ALS ER DAN EEN TUSSEN STAAT VAN 21 JAAR OUD DAN MOET DAT EEN GOEDE AUTO ZIJN. WAS AL ENIGE TIJD OPZOEK NAAR EEN LANCIA KAPPA SW. DAHAB BOOD DIE AUTO TE KOOP AAN. IK MOEST IN TOTAAL 600 KM RIJDEN OM DE AUTO TE ZIEN. IK WERD NIET TELEUR GESTELD. DE AUTO STOND RUIM GEPARKEERD ZODAT IK HEM GOED KON BEKIJKEN. PROEFRIT? PRIMA! O, ER ZIT WEINIG BENZINE IN DE TANK. GEZAMENLIJK MET DE VERKOPER NAAR EEN TANKSTATION GEREDEN. OVER DE LENGTE VAN DE PROEFRIT WERD NIET GESPROKEN. IK HEB DE AUTO GEKOCHT. TIEN DAGEN LATER HEB IK HEM OPGEHAALD. VOORZIEN VAN EEN NIEUWE APK EN DE LAK VAN DE AUTO WAS GEPOLIJST. DE THUISREIS WAS EEN FEEST!

Top service!

Personeel super aardig en auto wordt goed verzorgd. Super tevreden!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Bedankt voor de mooie beoordeling Janine!

Heel fijne en vertrouwde service!

Tijdens het kijken naar een auto werd ik goed geholpen! Ze zijn heel meedenkend en bieden je graag een proefrit aan! Auto wordt netjes klaargemaakt en opgeknapt! Het assortiment is ook ruim met diverse prijsklassen! Voor een nieuwe auto ga ik zeker eerst Dahab Auto’s assortiment checken!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Bedankt voor de goed review en het vertrouwen. Veel plezier met de mooie Audi!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Bedankt voor de goede beoordeling Henk!

Super geholpen

Ik heb voor mijn zoon een Golf GTE uit 2018 full options bij Dahab gekocht. Wij zijn uitstekend geholpen door Maher op een professionele manier. Alle vragen zijn netjes beantwoord en een achteruitrij camera origineel van VW is netjes geïnstalleerd. Kortom, erg tevreden over alles. Auto bevalt meer dan goed. Ik zou zo weer een auto aldaar kopen.

Uitmuntende service

Vriendelijk, kennis en kunde

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Mooi bedrijf met vriendelijke mensen

Onverwacht terecht gekomen bij Dahab en dan je nieuwe auto tegen komen. Alles netjes afgehandeld en keurig geholpen.

Zeer goed!

Telefonisch contact gehad met Dahab Auto's over een Audi A4, keurig beschreven telefonisch, afspraak gemaakt en naar goes gereden. Ga zo door! De volgende koop ik ook bij jullie!

Over AutoCrew

AutoCrew levert auto onderhoud en reparatie op dealerniveau. En dat alles tegen betaalbare prijzen! Als universeel autobedrijf zijn wij aangesloten bij AutoCrew en BOVAG. Wij werken alleen met de beste auto onderdelen en apparatuur van Bosch. Net als de meeste auto fabrikanten dat doen.