Service gericht en betrouwbaar

Heb nu een jaar geleden een auto gekocht bij Dahab. Rijdt prima. Heb twee probleempjes gehad en die werden keurig binnen de garantie opgelost (waaronder de turbo). Erg vriendelijke mensen in de werkplaats en kreeg netjes een leenauto mee. Zeker een aanrader.

Uitstekende service!

Mijn ervaring met Dahab auto's was heel fijn. Binnen een week kon ik mijn Tesla ophalen en werd ontvangen met een bos bloemen. Alle vragen die ik verder nog had (en ik had er best veel:) werden uitgebreid beantwoord. Ontzettend blij met mijn auto. Top bedrijf!

• Reden bezoek: N.v.t.

Ik kwam mijn droom auto tegen op Marktplaats. Naar Goes gereden en gelijk een zeer positieve indruk. Alles zag er professioneel uit. Nawar stond mij goed en netjes te woord. Niet opdringerig en gaf me tijd om even thuis te beslissen. Besloten om de auto te kopen met een goede inruilprijs. Vandaag opgehaald en nette! aflevering. Echt lang geleden dat ik zo vriendelijk en netjes geholpen ben. Auto gaat daar ook in onderhoud. Toppers bedankt!!!!!!!

Heel vriendelijk geholpen.

Wij zijn erg goed geholpen bij deze garage.De verkoper was heel aardig en geduldig en stelde je erg op je gemak.De auto is prachtig en we zijn er heel blij mee.

• Deskundigheid N.v.t.

Top garage

Dit is de derde wagen die wij bij Dahab hebben gekocht, kregen een goede inruil voor onze auto terug. Auto is top afgeleverd met wat afgesproken was. Onderhoud en apk laat ik hier ook doen vanwege de goede service werkplaats.

Weer uitstekend geholpen

Nu al aantal keer auto gekocht en steeds perfect geholpen door Maher Mijn 2 zonen hebben daar ook de auto gekocht en na aangeven wat ze zochten zijn ze op zoek gegaan met goed resultaat Onderhoud en Apk word daar ook perfect geregeld door hun team Top bedrijf ook met de service

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Very satisfied with their services

I was purchasing a new car from them. Everything was nice and smooth, they were very helpful and they explained everything, answered all my questions, gave me advices. It was too far from my home, but I went all the way there because they were the only ones who had the car of my dreams. They got the car ready for me and I was able to pick it up when we made the appointment without any delays. I recommend them.

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Ik heb hier mijn Mercedes c180 estate gekocht de jongens zijn super oprecht en eerlijk kwa inruil zijn ze ook gewoon super duidelijk! Ik heb mijn auto ingeruild en een mooi voorstel gekregen de maand erop ingeruild en mijn nieuwe auto opgehaald geen haken of ogen! Ik raad dit bedrijf zeer zeker aan!

Top service ontvangen!

Heb mijn eerste auto hier gekocht, gelijk het een en het ander aan laten passen wat nog niet naar wens was. Alles is meer dan perfect gedaan. Ik kon niet meer te vreden zijn dan dit!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Een mooie toffe auto die goed rijdt en alles heeft wat ik wil.

Deze Renault zit lekker, rijdt lekker en geeft goed overzicht op de weg. Er is door Dahab goede service aan ons verleend. Top!

Excellent

Very good services, fast transaction, well treated by the Dahab personel. I gladly recommend Dahab Auto.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Mijn ervaring met dit bedrijf is top.

Ben gaan kijken bij dahab auto's. Wat een top bedrijf. Raad dit bedrijf zeker aan om daar je auto te kopen. De showroom. Was al in perfecte staat. Eerste indruk was prima. Goed bedrijf. Heel klant vriendelijk. Komt al zijn beloftes na. Kon de auto niet meteen betalen vanwegen limiet. Daar had het bedrijf meteen een oplossing voor ik kreeg een leenauto mee om daar weer mee treug te rijden. Wat een top bedrijf. Vriendelijke groet Tom Disseldorp.

Top !

Auto was zoals beloofd oprijd afgeleverd nette service en uitstekende kwaliteit, zeker een aanrader om eens te gaan kijken voor een andere auto !

Zeer nette service

Sinds kort ben ik de nieuwe trotste eigenaar van een Ford Focus RS, aangeschaft bij Dahab Auto's. Gedurende het hele koopproces ben ik netjes geholpen en zijn mijn vragen goed beantwoord. Ik vond het fijn dat ik direct bij binnenkomst serieus behandeld werd als potentiële koper; iets wat ik bij enkele andere autobedrijven helaas niet heb mogen ervaren, aangezien ik nog een student ben. Maher van Dahab Auto's heeft netjes de tijd voor mij genomen en gaf mij ook ruimte om zelf de nodige zaken uit te zoeken, alles met een koffie of thee erbij. Bij aflevering van de auto is 'ie nog even mooi schoongemaakt en gecontroleerd. Ik ben dus zeer tevreden!

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Vlotte plezierige gang van zaken.

Goede ervaring gehad. Auto was als omschreven zoals op de foto’s en alles klopte.

Tweedehands auto kopen

Tweedehands auto kopen

Echte aanrader.

Zeer de moeite waard geweest om helemaal vanuit Brabant naar Goes te komen en met Dehab auto’s in zee te gaan. Vanaf het eerste moment een zeer vertrouwd gevoel. We zijn super goed en deskundig geholpen. Zo’n klantvriendelijkheid kom je nog maar zelden tegen. Wij zijn super blij met onze mooi Kia Sportage en zullen jullie aan iedereen aanbevelen. Van ons krijgen jullie en dikke 10.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Heel professioneel bedrijf! Klantvriendelijk en weten waar ze mee bezig zijn.

Snel en goed!

Binnen 4 dagen alles geregeld en nieuwe auto meegenomen, super snel en mooi afgeleverd.

Goed geholpen , eerlijke mensen

Autobedrijf die snelle en kwalitatief uitstekende autoservice biedt.Nette en zeer vriendelijke klantcontact. Kortom betrouwbaar, goedekwaliteit , en vriendelijk. Zeer tevreden ..

Uitstekende service en deskundigheid

Ik kom hier graag voor onderhoud aan mijn auto. Dankzij hune goede service met een bakje koffie erbij, voel ik mij zeer gewaardeerd als klant.

• Reden bezoek: Andere reden

"Ik heb onlangs een prachtige Kia gekocht bij Dahab Auto's en ik kan niet genoeg goede dingen zeggen over mijn ervaring. Ten eerste was het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Ze namen de tijd om al mijn vragen te beantwoorden en gaven me het gevoel dat ik in goede handen was. Bovendien was de Kia die ik kocht in uitstekende staat en reed hij als een droom. Ik voelde me echt veilig en comfortabel tijdens mijn testrit, en dat was een belangrijke factor in mijn beslissing om de auto te kopen. Het hele koopproces verliep soepel en professioneel, en ik voelde me nooit onder druk gezet om iets te kopen. Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop en zou Dahab Auto's zeker aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een betrouwbare en hoogwaardige auto."

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Eerlijkheid duurt het langst!

Nawar, na een moeizame deal zijn we tot een deal gekomen. Ik heb regelmatig app contact gehad en konden er al twee dingen niet gedaan worden. Dit was mondeling afgesproken tevens op papier gezet. Nu ben ik zo meegaand geweest hiermee met tegenzin mee in te stemmen. Na de handtekening gezet te hebben zijn we samen naar de winterset gaan kijken, deze lag vuil buiten. Heb verzocht deze goed schoon te maken met als tegenprestatie een grote verse slagroom taart. De velgen lagen bij aflevering achter in de kofferbak zonder enige bescherming.....maar oke ook maar niks van gezegd. Bij het uitladen thuis bleek er 1 velg op twee plaatsen aan de buitenzijde krom te zijn. Ik als leek zag dat gelijk en een personeelslid/monteur/Dawar blijkbaar niet. Nu kost herstellen 120 euro maar Nawar weigert dit te vergoeden omdat zoals hij dat zegt al genoeg heeft weggeven. Voor mij duurt eerlijkheid het langst, dus een grote smet op zoals het leek een eerlijke Nawar.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Beste Patrick, ''Geeft men hem den vinger, dan neemt hij de geheele hand''. Na een fixe korting, allerlei gratis werkzaamheden die voor u zijn uitgevoerd en een gratis extra winterset van bij elkaar ca. €3000 wilt u de gratis winterset ook nog eens achteraf opknappen op onze kosten. Tijdens de deal heb ik u meerdere keren verteld dat ik niet meer kan weggeven en tot de dag van vandaag probeert u het nog steeds, en nu nog via deze weg. Heel jammer, en zeker na wat wij allemaal voor u hebben gedaan. Wij zijn netjes onze afspraken nagekomen zoals altijd, en wensen u desondanks veel rijplezier met uw auto. Team Dahab Auto's

Top Garage

Zeer klantvriendelijke en bekwame garage. zeer netjes en betrouwbaar en zeer duidelijk in het uitleggen van de auto's.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Mooie zaak en fijn persoonlijk contact!

We zijn langs geweest om te kijken voor een auto en zijn erg goed geholpen. We kregen gelijk een bakje koffie en een duidelijke eerlijke uitleg over de auto en we hebben een proefrit mogen maken. Goed contact je kan gewoon een appje sturen en je krijgt een snelle reactie. We hadden gevraagd om wat extra mogelijkheden en we hebben hier een mooi voorstel voor gehad. Al met al een fijne ervaring.

Over AutoCrew

AutoCrew levert auto onderhoud en reparatie op dealerniveau. En dat alles tegen betaalbare prijzen! Als universeel autobedrijf zijn wij aangesloten bij AutoCrew en BOVAG. Wij werken alleen met de beste auto onderdelen en apparatuur van Bosch. Net als de meeste auto fabrikanten dat doen.