perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service. \'s Ochtends gebeld en kon \'s middags al gelijk terecht. Goede prijs voor een goede service!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurig en binnen het uur gereed!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super, goede service netjes gewerkt en erg vriendelijk.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afspraak maken ging soepel en ook het de-monteren was vlot geregeld. Zeer tevreden over alles en dat voor deze prijs, ONGELOOFLIJK . Super blij met nieuwevoorruit.nl

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf No-Risk Autoservice in Barendrecht is goed bereikbaar en kenmerkt zich door klantvriendelijkheid en snelle service.\r\nDe planning was perfect, ik kon mijn auto achterlaten en precies 75 minuten later was ie klaar. Aangezien de verzekering de kosten betaald, kan ik geen uitspraak doen over de prijs-kwaliteit verhouding.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij dit bedrijf mijn voorruit laten vervangen.\r\nZeer tevreden.\r\nMannen die hun vak verstaan.\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben prima geholpen door dit bedrijf. Er kon snel en eenvoudig een afspraak gemaakt worden. De werkzaamheden werden vlot, vakkundig, professioneel en transparant uitgevoerd. Dit bedrijf is een absolute aanrader als het op ruitschade aankomst. Helemaal top!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nieuwe voorruit keurig geplaatst, kundig personeel doet echt moeite om je zo goed mogelijk te helpen.\r\nKortom een prima bedrijf.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke vaklui die weten wat ze doen.\r\nAlles perfect gegaan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gezellig 😜👍

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed geholpen, kon dezelfde dag terecht. Ster in de ruit is netjes gerepareerd.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Binnen een paar dagen na mijn belletje was de voorruit geplaatst. Snel, betaalbaar en goede service!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snel geregeld en met uitstekend resultaat ik ben tevreden over de prijs, personeel en de vlotte afhandeling ..top

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben tevreden over de manier van werken.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed, ik ben rijinstucteur laats ruit kapot dus geen examen met de auto, No-Risk gebeld heeft toen de voorruit besteld de volgen de ochtend om 07:00 uur begonnen en ik kon met mijn leerling om 08:55 uur gewoon examen doen. En ook nog geslaagd

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Netjes, goed en snel

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super tevreden over de voorruit vervanging van onze Volvo XC90. Originele ruit zeer vakkundig geplaatst voor de helft van de kosten bij bijv. Carglass. Kan no-risk autoruitservice zeer aanbevelen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een goede service gehad.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super! Redelijk grote ster in mijn voorruit dus die moest vervangen worden. Het bedrijf is na werktijden nog bereikbaar telefoon, dus direct gebeld voor advies. Alles werd duidelijk uitgelegd en ik kon snel een afspraak maken. Het inzetten van de ruit duurde ongeveer een uurtje. De prijzen staan ook online vermeld dus achteraf ook geen verrassingen!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een nieuwe voorruit vandaag laten plaatsen. En wat is het toch lekker om vast te stellen dat er nog steeds (relatief) kleine, echter hele goede bedrijven zijn zoals No-Risk Autoruitservice c.q. Nieuwe Voorruit die echte service, kennis en klantvriendelijkheid volstrekt bovenaan hebben staan. En dat toch weten te linken aan prijzen hanteren waar NIEMAND aan kan tippen. Topklasse! Ik ben volstrekt tevreden!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snel en vakkundig geholpen.\r\nEn de prijs is goed scheelde voor mijn auto meer dan de helft.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service (lekkere koffie) en afspraak om 13:00 uur is ook netjes om 13:00 uur

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het leek slechts een klein sterretje in de voorruit die zich echter niet gemakkelijk liet repareren. Dankzij de deskundigheid van de reparateur is de beschadiging uiteindelijk verdwenen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed werk, vriendelijk, snelle service. \r\nZo\'n goede ervaring dat ik morgen weer een ster in mijn ruit ga maken! ;)

Escudostraat 30

2991 XV Barendrecht (rotterdam-zuid)