Super fijne lessen en in 1x mijn rijbewijs

Vorig jaar oktober begonnen met mijn rijlessen en nu in 1x mijn rijbewijs gehaald. De instructeur (Inge) stelde mij op mijn gemak. Was altijd op tijd, en als er eens iets wat liet ze dat op tijd weten. Flexibel in afspraken, goede uitleg tijdens de lessen en stelde mij echt op mijn gemak. Ik raad Roadmasters iedereen aan en in de toekomst (motor) zien jullie mij zeker terug!

Was perfect geregeld.

Het was helemaal goed geregeld. ‘S morgens nog oefenen daarna afrijden.

Wat een top rijschool!

Ik heb ongeveer een half jaar bij Inge gelest voor mijn autorijbewijs, en dit deed zij als de beste! Ik heb mijn rijbewijs in 1 keer gehaald en heb veel lol gehad tijdens het behalen hiervan. Ze heeft mij super veel geleerd en mij zelfvertrouwen op de weg gegeven. Roadmasters is een top rijschool om je rijbewijs bij te behalen!

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Auto

Ik heb les gehad van Barry, kan niks anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben met hem als rij-instructeur. Altijd duidelijk en vriendelijk. Zeker een goede rijschool zeker een aanrader.

Gewoon goed!

Fijne lessen gehad met goede uitleg. Wel werd bij mij vaak de afgesproken lesdag/tijd veranderd, som op het laatste moment; dat vond ik soms vervelend.....

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Auto

Het was fijn, flexibel en goed geregeld.

De communicatie was fijn en de uren waren goed in te plannen. Mijn rij instructeur was ook erg fijn en gaf mij goed directe feedback over wat goed ging en wat nog beter moest.

Superfijne rijschool!

Ik kan iedereen Roadmasters aanbevelen! Heel veel geduld en ze begeleiden je op je eigen tempo. Hele lieve en fijne mensen die er voor zorgen dat jij je fijn voelt in de auto. Heel blij dat ik bij en door hun mijn rijbewijs in 1x heb mogen behalen! Dankjewel Menno, Sylvia en Inge!

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Auto

goede lessen, rustige coach met veel geduld haha

Het was erg leuk.

Het was erg leuk. Ik begon bij Shad in de schakelbak, maar uiteindelijk werd het mij teveel met prikkels. Toen ben ik overgegaan naar Automaat met Frans. Dat was leuk (en een aardige man (Shad ook)). Ik zal deze tijd nooit meer vergeten.

Heel fijn

Word goed en duidelijk uitleg gegeven en hele aardige mensen. Nemen veel met je door en rijden ook op heel veel verschillende plekken zodat je meer en verschillende verkeerssituaties krijgt.

Helemaal top!

Top instructeur en altijd alles op orde!

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Auto

Er werd alle tijd genomen goede uitleg heel aardig super

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Bromfiets

Geweldige rijschool, Raad iedereen aan om hier je auto rijbewijs of wat voor rijbewijs dan ook te halen, zijn enorm vriendelijk meegaand en leren je heel veel! Zijn geduldig en zijn altijd in voor en leuk gesprek tijdens het auto rijden! Hopelijk tot ooit als ik weer iets er bij wil halen! Dankjewel voor alles!!

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Auto

Goede en duidelijke begeleiding naar het examen

Goed te doen in een dag.

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Aanhangwagen

Top instructeurs!

Ik heb mijn motor rijbewijs gehaald mede door de goede uitleg en instructies van Menno Meijland. Top bedrijf met leuke mensen waar je een hoop van kan leren op en leuke manier.

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Motor

Goede ervaring met de lessen

Mijn zoon van 17 heeft met de 2e keer afrijden zijn rijbewijs gehaald. Hij heeft goed les gekregen van zijn instructrice Vinca. Ik raad iedereen Roadmasters aan.

motiverend

Heb mijn rijbewijs B gehaald bij Roadmasters. Mijn rijinstructeur was Shad Toofeek waar ik een hele goede ervaring mee heb gehad. Hij voelde mij feilloos aan en motiveerde mij enorm. Ben hem ook zeer dankbaar voor alles!

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Auto

Mijn ervaring was heel erg relaxed

Ik ben super vriendelijk ontvangen en goed begeleid Michael top bedankt

Prima!

Ik heb de lessen als prettig en leerzaam ervaren. Ik ben in 1x geslaagd!

Ontspannen, zeer leerzaam en in 1 keer geslaagd

Mijn motorrijbewijs in 1 keer gehaald bij rij-instructeur Menno Meijland. Ontspannen en leerzame lessen gehad. Hij weet je altijd vertrouwen te geven. Fouten worden niet afgestraft maar altijd op een humorvolle wijze aan je uitgelegd. Helemaal top en een aanrader!!

Snel mijn E-Rijbewijs

Heel goede rijschool. Contact formulier ingevuld op de website en werd snel gebeld om een en ander door te nemen. Daarna een afspraak gemaakt voor twee dagdelen en in één keer geslaagd. Had minder tijd nodig als het standaard pakket, dit werd netjes in mindering gebracht op de factuur.

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Aanhangwagen

Echt fantastisch!

In één keer geslaagd! Ik ben super blij met Inge, ze heeft er echt voor gezorgd dat ik meer op mezelf kan vertrouwen. Haar begeleiding was super fijn, rustig, geduldig, positief en gaf feedback en ontwikkelingspunten duidelijk mee. Ik heb deze tijd als gezellig en leerzaam ervaren. Kom hier zeker lessen!! :)

Betrokken

Fijne instructeur met geduld en goede uitleg. Hartelijk dank.

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Auto

Ik heb RoadMasters als zeer positief en deskundig ervaren.

Mijn eerste lessen verliepen nogal anders dan ik verwacht had. Toen ik dit had aangekaart, werd ik meteen serieus genomen. Het probleem werd meteen opgelost. Roadmasters beschikt over genoeg ervaren rijinstructeurs.

Echt een aanrader

Veel geduld en goede ervaring

Marten Michielshof 39

1483CB De rijp